Mebeles1.lv - Slikts serviss
Mājas lapā ir rakstīts ka pieejams pakalpojums - mēbeļu uznešana. Kad veltīts laiks mēbeļu izvēlei un pasūtījums noformēts ar piezīmi, ka obligāti vajadzēs uznešanu, zvana menedžeris un paziņo, ka par mēbeļu uznešanu jādomā pašiem. Atcelu pasūtījumu.
Nu tad lūdzu nevajag maldināt cilvēkus. Pakalpojums joprojām mājas lapā ir aktuāls.
Labdien, Jūlija!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai mūs informētu!
Mājaslapas sadaļā ''piegāde'', kā arī pievienojot papildpakalpojumu pasūtījuma noformēšanas laikā, esam norādījuši informāciju, ka uznešanas papildpakalpojumu - preču uznešana - varam piedāvāt, ja tas ir iespējams. Lai spētu piedāvāt bezmaksas piegādi šoferis maršrutā dodas viens pats, kā rezultātā lielizmēra (lielgabarīta) preču uznešanu nevar veikt!
Katrs pasūtījums tiek apstiprināts telefoniski un administratore izvērtē noformētā pasūtījuma papildpakalpojuma pieejamību, par to informējot klientu un cenšoties rast labāko risinājumu ikvienā situācijā.
Ja jūsu gadījumā nav iespējas atrast otru cilvēku, kas ar šoferi uznestu mēbeles, lūdzam, par to informēt mūsu konsultantus, jau pasūtījuma apstiprināšanas laikā - jebkurā situācijā ir iespējams atrast risinājumu un iegūt jaunu pieredzi iepērkoties mūsu internetveikalā!
Ac, Madara
Pievienot komentāru