LMT - Slikts serviss
Pirmo reizi mūžā, lietojot LMT pakalpojums, bija radusies situācija, ka laicīgi nevaru samaksāt rēķinu, cik zinu, uzrakstot/uzzvanot informēt, kad varēs veikt maksājumi, nekad nav bijušas nekādas problēmas un pakalpojumi netiek samazināti… Uzrakstīju, kurā datumā varēšu veikt maksājumu, atbild, ka ir nodots izskatīt “ departamentam”, okei, gaidu atbildi, atbildes nav 😄 pakalpojums tiek atslēgts, zvanu, pretī darbinieks, kurš neko nevar paskaidrot😅 rēķinu, katru mēnesi maksāju ne to mazāko, pieņemu, ka 1x jau varēja piekāpties. Turpretī parunājot ar cilvēkiem par šo, citi uzzvana, atliek savus maksājums un viss ir labi. Saprotu, mana problēma, ka laicīgi nevaru veikt maksājumu, taču šoreiz gan, es vēlējos pretī skaidru atbildi, kāpēc nevar maksājumu atlikt un, kāpēc citi pazvanot, tos var atlikt.
Komentāri (1)
Neko jau, man gan neienāktu prātā zvanīt vai rakstīt un prasīt vip attieksmi pret savu maksātnespēju. Tas, ka maksājiet nē tās mazākās summas, liecina, ka arī patērējiet sakarus diezgan daudz . Lai gan... kā jūs vispār variet tur maksāt lielas summas, ja par neierobežotiem zvaniem un internetu mēneša maksa nav nemaz milzīga.