www.sudzibas.lv LMT Nekvalitatīva prece, slikts serviss

LMT - Nekvalitatīva prece, slikts serviss

Labdien!

2023.g. 24. decembrī mans vīrs iegādājās no LMT Retail & Logistics, SIA pulksteni Huawei Watch GT 3, kurus uzdāvināja man uz Jauno gadu.

Kad es sāku izmantot pulksteni, ļoti ātri aklajās defekts - pulkstenī var uzsākt treniņu, bet nevar apturēt - neviena no pogām nestrādāja. Ar šo defektu atnācu uz LMT punktu Maxima Deglava ielā 17/01/2024. LMT darbiniece pieņēma šo pulksteni, pārliecinājās, kā tiešām nevar apturēt uzsākto treniņu un teica, ka servisā šo trūkumu izlabos.
Papildus vēlos piebilst, ka noformēšana aizņēma gandrīz stundu un darbiniece teica, ka remonta varētu būt maksas, kaut pēc likuma ir garantijas periods.

22/01/2024 saņēmu ziņu, ka prece ir izremontēta un to var saņemt LMT punktā Maxima Deglava ielā. Pie saņemšanas vēlējos pārliecināties, ka tiešām problēma tika novērsta. Diemžēl pulksteni atdeva pilnībā izlādēto un nebija nekādas iespējas veikt pārbaudi. LMT darbinieks teica, ka problēma ir novērsta un uztraukumam nav pamata. Kā arī uz manu jautājumu, kas tika izdarīts, paskaidroja, ka servisā atjaunoja programmatūru. Mājās es ielādēju pulksteni un uzreiz sāku pārbaudīt, vai treniņu var apturēt. Diemžēl, situācija bija tāda pati, kā iepriekš, problēma palika, nekas netika izremontēts. Pie tam pamanīju, ka servisā, veicot atjaunojumus, samazinājās treniņu variantu skaitu.

Nākamajā dienā, 23/01/2024 mans vīrs devās atkal uz LMT Maxima Deglava ielā. Kārtējo reizi darbiniece pārliecinājās, ka ir problēma! Un atkal noformēja remontu, kaut iesniegumā bija rakstīts, ka mēs vēlamies nomainīt šo preci ar defektu (kuru no pirmās reizes nebija iespējams novērst) vai atgriezt naudu! Viņš atkal pavadīja gandrīz stundu, gaidot risinājumu.

Patreiz mums ienāk īsziņas, ka uzsākts remonts, bet statusā - prece vēl pat nav nogādāta uz servisu! LMT darbiniece teica, ka vēl jāgaida 3 nedēļas!
Kāpēc netiek apmainīta nekvalitatīva prece un mums jāgaida katru reizi remonts. Ja no pirmās reizes remonts nedeva rezultātu, tad varbūt jau jānomaina prece uz jaunu vai jāatgriež nauda?! Kur ir LMT kā izplatītajā, atbildība? Kāpēc man jātērē laiks un jāgaida nezin cik ilgu laiku?

Lūdzu rast risinājumu šai problēmai. Ja prece ir tiešām ar defektu, tad to vajadzētu apmainīt!

Es nosūtīju šo pašu sūdzību uz 2 LMT epastiem 26/01/2024: [slēpt]@lmt.lv, [slēpt]@lmt.lv. Joprojām ir klusums! Pat nav atbilde, ka epasts ir saņemts! Esmu šoka par tadu servisu!
Dokumenti ir nosūtīti uz lmt epastiem.

29.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

K Kastobutudomajis 27.02.2024

Ir jāraksta prasījuma pieteikums nevis iesniegums. Uz servisu sūt, lai apstiprina defektu autorizētais serviss. Prasījuma pieteikumā, ir tikai viena prasība, nevis divas. Ja gribi naudu- tad lai atgriež naudu, ja gribi mainīt- tad maiņa.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes