Lauma Lingerie - Krāpšana, slikts serviss, nekompetenti darbinieki
Pārdevēja meloja, ka jebkuru preci var apmainīt pret citu, jo tā tika pirkta kā dāvana. Atnākot preci apmainīt pret citu, saņēmu atbildi, ka Lauma mainot tikai brāķētu preci. Vai ir normāli pārdevējai melot, lai tikai piedabūtu klientu iegādāties preci? Lai iesniegtu iesniegumu par brāķa maiņu vajadzēja braukt uz veikalu Alfā divas reizes, jo pirmajā reizē darbiniece atbildēja, ka neprot to izdarīt. Nākošajā dienā bija jāgaida 30min līdz pārdevēja atrada pašu iesniegumu. Iesniegums izskatīšana ilga vairāk kā 3 nedēļas, kaut gan pārdevēja solījās sniegt atbildi nedēļas laikā. Savu kāju Lauma Lingerie vairs nesperšu.
Komentāri (1)
Nu nezinu, man jau liekas, ka mat daunim ir skaidrs, ka higēnas preces neviens nemaina.Tu taču negribētu vilkt apakšveļu, kuru jau kāda būtu nēsājusi un pēc tam atdevusi atpakaļ.
Var būt pati piesakies tur darbā varēsi būt gan kompetenta gan atsaucīga, gan uz servisu vērsta. Citu lamāt jau jeb kurš prot. Tur liela prāta nevajag.
Un tagad kroņa atbilde, par to, ka man jau ir darbs un katram ir jānodarbojas ar savu.