Latvijas Namsaimnieks - Slikts serviss
Necilvēciska attieksme pret klientiem! 2019. Gada 20. Augustā pēc rīgas ūdens pabeigtiem darbiem apmēram plkst.16.00 namsaimnieks ezermalas ielā 4a mājai nepieslēdza kārsto ūdeni. Rodas jautājums, par ko mājas iedzīvotāji maksā naudu? Ja latvijas namsaimnieka darbinieki nepilda savus darba pienākumus. Zvanot uz klientu apkalpošanas servisu bija saņemta atbilde: "meistars nepaspēja". Atvainojos, ja darbinieks nevar paspēt izdarīt savu darbu savā darba laikā, tad jāstrādā papildus laiks ! Kāpēc mājas iedzīvotājiem jācieš no tā? kas būtu, ja laicīgi netiks apmāksāts rēķins par dzīvokli? Soda nauda būs ātri pieskaitīta! tad lai namsaimnieks arī maksā par savām neizdarībām!
Par šis iestādes darbību ir daudz, daudz jautājumu!
Komentāri (4)
Tikai rēķinus gan šie māk izrakstīt apbrīnojami precīzi un neatkarīgi no tā cik šiem darbinieki!
Kronis visam tas ka 3 mēnešus pēc kārtas nāca viens un tas pats rēķins, vienas un tās pašam lampas tika mainītas un katru reizi divas ārdurvju slēdzenes. Copy-Paste. Zvanot Latvijas Namsaimnieks atbildes nekādas, sūtot e-pastu klusums pat atbildes nesniedza līdz brīdim kad biedrība sāka iesaistīt policiju.
Lielākā krāpniecības firma Latvijā! Leišu namsaimnieks strādā tikai ar ārpakalpojumu firmām no tām, kā starpnieks iekasē no 20%- 25%. Pašiem nav ne namdaru, jumiķu, santehniķu!
Nav arī sava zvanu centra!
Izkrāpj uzkrājumu fondus!
Labdien, paldies par Jūsu ziņu! No sirds atvainojamies, ka situācija ir nonākusi tik tālu, ka jāliek sūdzība šajā vietnē, daudz konstruktīvāk būtu, ja nama pārvaldnieks būtu laicīgi informējis iedzīvotājus. Sitācijas skaidrojums ir vienkāršs – karstais ūdens tajā dienā netika pieslēgts, jo tika veikti apkures sistēmas pārbaudes darbi ziemas sezonai – nolēmām pie reizes veikt arī šo sagatavošanos, kas jebkurā gadījumā prasītu karstā ūdens sistēmas atslēgšanu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un apsolāmies veikt parrunas ar atbildīgo nama pārvaldnieku!