Kauguru Veselības centrs - Slikta kvalitāte, nevērība pret pacientu
Šodien mana meita saņēma nekvalitatīvu apkalpošanu un zobu ārstēšanu Kauguru Veselības centra zobārstniecībā.Ārstējošais zobārsts Marita Moisejenko.Kā skolēnam viņai tika paziņots, ka ārstēšanu apmaksā valsts. Pierakstījās pie iepriekš minetās zobārstes. Taču izrādījās, ka valsts apmaksā tikai dzīvsudraba amalgamas plombes un tas manai nepilngadīgajai meitai tika pateikts tikai tad, kad trīs zobi tika izurbti ar nepietiekošu anestēzijas daudzumu 2 zobiem augšžoklī un trešajam zobam anestezija netika lietota. Lai gan zobārstniecības kartiņā tika ierakstīts, ka divi zobi jālabo, bērnam tika uzspiesta trešā zoba labošana, kas bija jasaskaņo arī iepriekš saskaņā ar KVC interneta mājas lapā rakstīto. Pievērst uzmanību pievienotam screenshoot.png failam.Tad tika paziņots, ka lai dabūtu gaismas cietējošas plombes ir jamaksā par katru 23Euro. Iepriekš tas netika pavēstīts. Bērns izmisumā zvanīja uz majām vai mēs vecāki būtu spējīgi samaksāt par šo zobu ārstēšanu.Zobu plombes ielikšanas kvalitāti mēs nespējam novērtēt, bet plombes pieslīpēšanas kvalitāti nosaka pacients ar saviem zobiem un mēli. Zobu plombes malas ir rupjas, ķeras aiz mēles, asas maliņas, kas griežas mēlē. Kvalitāte vienkārši šai slīpēšanai ir nepieņemama. Sūdzība administrācija netika pieņemta ar vārdiem, ka internetā mūsu bērnam pašam bija jāuzzin šīs lietas. Ka mums likumi jāzin pirms ejam pēc pakalpojuma. Skarba un nelaipna atbilde. Varat apskatīt mājas lapā, ka nekas tur nav teikts, ka par samaksu sāk runāt procedūras vidū, nekas nav teikts, ka jasamierinās ar sliktu anestēziju, nekas nav teikts, ka zobārsts tiesīgs uzspiest savu pakalpojumu pacientam, nekas nav teikts, ka plombēto zobu drīkst zobārsts apstrādāt pa roku galam.Iesaku nevērsties pēc zobārstniecības pakalpojumiem Kauguru Veselības centrā Jūrmalā.
Komentāri (13)
Iesaku, Jums kā misteram Bīnam! Ārstējiet savus zobus paši! Būs ideāli un nekādu sūdzību!!! Pilnīgs sviests! Paldies par šo sūdzību. Vismaz pāris dienas būs ko uzjautrināties! Super!
Savas nezināšanas dēļ nebūtu jāvaino zobārsts, vēl jo vairāk, visu iestādi. Nevienā zobārstniecībā valsts neapmaksā helio plombas aizmugurējos zobos. Un, ja gribat baltās plombas, maksājiet paši!
Ja plomba liekas raupja un asa, normāli ir to uzreiz pateikt ārstam, lai vēl piepulē.. Ko tad jūs gaidījāt? Ārstam bij jānolaiza jūsu meitas plomba lai saprastu ir pietiekami gluda vai nē?
Apnrībojami, ka daudzas prakses vēl par tām valsts atmestajām kapeikām, slēdz līgumus zobu labošanai par velti.
Viss bērniem par velti, bet vēl ar pretenzijām un ambīcijām.
Lasu iepriekšējos komentārus ar neizpratni-tāds naids un trulums! Vispār jau sākotnēji zobārstam ir jānovērtē, jāizskaidro pacientam (nav nozīmes bērns vai pieaugušais) un jāvienojās par turpmāko ārstēšanas gaitu, kā arī izmaksām..diemžēl, bieži ir dzirdams, ka "speciālisti" piemirst dažas lietas, kas iekļaujas viņa tiešajos pienākumos. Pacientam (bērnam) jau nebūtu jājūtas vainīgam, ka valsts par maz zobārstam maksā un pieaugušajam nebūtu jājūtas tā, it kā viņš ietu lūgt kaut ko bez maksas, jo jebkurā gadījumā zobārstam MAKSĀ..to cik un kā, tas nu ir cits jautājums!
Bērniem ir vecāki, kuriem būtu jārūpējas, lai bērnam ir pēc iespējas mazāk caurumu zobos. Vainīgam noteikti nav jājūtas, bet zobårstam ir tiesības bērnu nosūtīt uz kādu citu klīniku, ja pats negrib par velti strādāt vai saņemt minimālo maksu no valsts.
ELLIO,
Šajā konkrētajā gadījumā, runa nav par vecāku apzinīgumu attiecībā uz bērna zobiem..runa ir pilnīgi par ko citu..
Ja runa ir par valsts apmaksātu zobu labošanu bērniem, tad neviens nekur nevienu nesūta, pieņem jebkuru bērnu rindas kārtībā un, kaut arī tas ir bērns, pirmais solis ir informatīvais un tad arī pats klients ir tiesīgs izvēlēties sev citu vietu, ja kaut kas neapmierina..
Bet šajā konkrētajā gadījumā, šis konkrētais zobārsts pieļāva kļūdu, jo pirmais solis nebija-informēt, bet urbt!
Kā rāda prakse-labāk no kļūdām mācīties, nevis spīdīgi to nepieņemt un meklēt sev attaisnojumu uzbrūkot kādam citam..
Es strādāju ikdienā ar bērniem, bet ja bērns un viņa vecāks, kuru informē kašķējas vai neļaujas, tad sorry, tādu bērnu vairs savā praksē netaisos pieņemt ne par maksu, ne par velti.
Nedomāju, ka zobārsts par valsts apmaksātu pakalpojumu baigi "rautos" labot vairākuz zobus uzreiz un tas tiktu ar varu uzspiests.
Protams, ja runa par gaismas plombēm, tad tās lielajos dzerokļos gan ir par maksu, jo valsts to neapmaksā. Nedomāju, ka zobārsts pieņemot bērnu domā, ka bērnam tiek dota līdz nauda vairāku zobu labošanai. Līdz ar to maz ticams, ka bērnam kautkas tika uzspiests.
Šī diskusija ir bezjēdzīga..
Jūs visu ņemta globāli, nespējot izšķirt konkrētās situācijas būtību..
Nav jāspriež, ko domājis zobārsts tajā brīdī un bērns nepavisam nebija kašķīga šajā konkrētajā gadījuma..un visas runas- kādi ir bērni, kādi ir vecāki, cik daudz Valsts maksā nabaga zobārstam-tas viss šeit ir lieks!
Droši vien atkārtošos, bet šajā gadījumā neapšaubāmi zobārsts pieļāva kļūdu!!!
To vai zobārsts pieļāva kļūdu ir tiesīga spriest tikai un vienīgi Veselības Inspekcija.
Šo neoponēšu.., vienīgais, piebildīšu-ja sākam likumisko un tiesisko piesaukt, tad visi iepriekšējie Jūsu apgalvojumi par vecākiem un bērniem ir vērā neņemami..
Nevajag domāt, ja maksājat naudu, tad zobārstam ir jūsu priekšā jādanco pēc stabules. Tas pats attiecas arī uz bērniem, kāda starpība maksā vai par velti, ja nav sadarbības, tad nebūs.
Pilnīgi piekrītu, zobārsta attieksmei vajadzētu būt vienādai, neskatoties vai maksā Valsts, vai privāts un pacientam nebūtu jāpieņem, jāklusē un jāklanās tikai tādēļ, ka maksātājs ir valsts..un kur nu vēl jājūtas vainīgam par to, ka valsts maz maksā.. :)
Kopsaucot šo visu diskusiju, gribētos, lai ar bērniem strādā cilvēki, kuriem tas ir aicinājums, bet kuri to nespēj, lai godprātīgi to pieņem un mēģina atrast savu īsto vietu, savādāk vien sūkstīšanās sanāk..
ELLIO, ja strādājat ar bērniem, tad novēlu Jums vairāk smaidīt! :)
Es strādāju ar paklausīgiem un mierīgiem bērniem. Tos, kuri neprot uzvesties nākamajā reizē vairs nepieņemu.