Senukai - Pārdevēju nekompetence
Vēlos vērst uzmanību uz to , ka dotajā veikalu tīklā saskāros ar vairākiem darbiniekiem , kuri pēc manis uzdotajiem jautājumiem par veikalā tirgoto preci atklāti atzinās , ka ne vienmēr pārzin tirgotās preces tehniskos parametrus un īpašības , paskaidrojot ka viņi ir tikko pieņemti darbā bet darba devējs nekādu apmācību vai izglītošanu par veikalā esošo preci viņiem nav organizējis, tā kā izvēle starp dažādiem produktiem un to niansēm paliek paša pircēja ziņā .
Skumji , ka jaunie pārdevēji tiek "iemesti" veikala plauktu jūrā bez zināšanām par preci, kura ir plauktos.
Komentāri (2)
Izvēle "starp dažādiem produktiem un niansēm" jebkurā gadījumā paliek paša pircēja ziņā. Ņemot vērā to, cik daudz un dažādas preces ir šajā veikalā, ir nereāli pārzināt katras preces īpašības. Un šie jautājumi- a kas ir labāks? vivacolor vai caparol? A kurmjiem kas ir labāks? Šis vai tas? Utt. Pārdevējs VISU nevar zināt!
Es gan nepiekrītu, esmu pastāvīgs KSenukai Lucavsalas klients un viņi vienmēr visu zin, atšķirībā no Depo, kur neviens neko nekad nezin, vismaz tā bija iepriekš, bet esmu novērojis, ka Depo arī ir dabūjuši mācību un izlabojuši savu darbinieku kompetenci.
Runājot par KSenukai, tad tur ir divu veidu darbinieki - pārdevēji, kuri atbild par konkrētu preču nodaļu un ir krāvēji, kuri ne vienmēr zinās, kas kur un pa cik.
Bet man ne reizi nav nācies uzdurties tādai nekompetencei kā Depo.