Senukai - Bojājums

Uzņēmuma Kesko Senukai internetveikalā tiek tirgotas klientu atgrieztas preces ar bojājumiem un iztrūkstošu komplektāciju, kuras aprakstā tiek uzdotas par pilnīgi jaunām, nelietotām precēm, pasūtīju preci, atveru preci tikai diemžēl pēc mēneša kad atveda ir bojātā ar iepakojumu viss bija kartība tāpēc nepamanīju salauztas daļas pat nav atsākas mainīt.

15.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 21.05.2024

Labdien,

Preces tiek pasūtītas no piegādātāju noliktavām, ja prece ir atjaunota vai bojāts tās iepakojums, tā tiek ievietota attiecīgajā kategorijā. Klientiem saņemšanas brīdī nepieciešams pārbaudīt sūtījuma saturu, lai pārliecinātos par piegādātās preces kvalitāti.
Izskatot Jūsu pieteikto pretenziju atkārtoti, saņēmām atzinumu, ka precei ir mehāniski bojājumi, līdz ar to preces apmaiņa vai preces labošana garantijas ietvaros tiek atteikta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes