Itella - Vissliktākais serviss, cilvēku maldināšana, nepatiesas informācijas sniegšana , utt.
Šo uzņēmumu par uzņēmumu vispār nevar nosaukt. Savākušies transporta loģistikas līgumus, kurus nespēj ne apkalpot, ne izpildīt. Neviens nopietns uzņēmums neslēdz līgumus, iepriekš neiegūstot datus par aptuveno apjomu, ko plānots izpildīt. Līdz ar to ir zem katras kritikas šodien BezTabu sižetā dzirdētais Itella pārstāves komentārs.
Tāpat jebkurš godprātīgs uzņēmums, ja ir radusies tik samilzusi problēmsituācija, informētu par to savā mājas lapā klientus, norādot rīcību un attiecīgu laika posmu problēmas novēršanai, lai klienti var gūt informāciju. Pretēji minētajam Itella vispār nereaģē uz telefona zvaniem (ne uz vienu no 8), neatbild uz e-pastiem, ja atbild, tad sniedz nepatiesu informāciju gan par plānoto piegādi, gan par it kā notikušo mēģinājumu paku piegādāt. Turklāt šī informācija tiek atspoguļota pie informācijas par sūtījuma izsekošanu, tā maldinot arī pakas sūtītāju (par kuru, lieki piebilst būs sliktas atsauksmes un klienti vairāk nevēlēsies veikt pasūtījumus, baidoties, ka gala piegādātājs atkal varētu būt Itella). Mana paka LV jau bija 24.janvārī. 25.janv.tika uzrādīts, ka ir bijis mēģinājums to piegādāt, bet klients neesot bijis mājās, kas neatbilst patiesībai. Uz tel. zvaniem neatbildēja, uz e-pastu atbildēja tikai tad, kad jau biju sazinājusies ar preču pārdevēju Vācijā, kurš iesaistījās. E-pstā tiku informēta, ka pēc divām dienām, t.i. šodien ar mani sazināšoties kurjers pa telefonu, lai saskaņotu tieši cikos piegādās paku. Tāpat attaisnojās, ka droši vien esot bijis durvju kods, tāpēc nevarējis tikt iekšā (Man ir māja ar domofonu, kur zvana uz dzīv.nr., līdz ar to līdz šim nevienam kurjeram nav bijušas problēmas to izmantot un piegādāt preci)). Lieki piebilst, ka ne telefona zvanu nesaņēmu, ne paciņu kāds piegādāja (bērns slimo slimo, tādēļ mājās esam visu dienu). Rakstīju atkal-protams neatbild.
Tā ir nekaunība! Nevajag solīt, bet vajag godīgi uzrakstīt kas un kā un, tad arī risināt situāciju, taču šim uzņēmumam nekaunības un nesaprašanas uzņēmējdarbībā pietiek. Pilnīga nekompetence, bez jebkāda mugurkaula problēmsituāciju risināšanā. Iesaku visiem rakstīt preču tiešajam pārdevējam par situāciju, lai viņam ir pilnīga informācija par pasūtījuma izpildi. Galu galā viņa reputācija līdztekus tiek bojāta un draud ar reāliem zaudējumiem. Lai izvērtē, vai šāds sadarbības partneris kā Itella ir tā vērts!
Pievienot komentāru