Itella - Sūtījumu nepiegādāšana
Sliktāka piegādes kompānija kāda redzēta.
Vairākkārtīgi esmu saskārusies ar to, ka vajadzīgajā laikā nepiegādā sūtījumu.
Šodien, 22.04. Gaidīju paciņu, kurai bija paredzēta piegāde. Tā kā iepriekš ir bijusi negatīva pieredze, ka paciņa netiek piegādāta un esmu spiesta braukt tai pakaļ pati, dienas vidū zvanīju uz klientu servisu, lai pārliecinātos, ka piegāde notiks. Klientu servisa darbinieks (vīrietis, vārdu nepiefiksēju) apstiprināja, ka visa nepieciešamā piegādes informācija, tajā skaitā tālruņa nr. Ir redzams un, lai es gaidot savu piegādi. Sēdēju, gaidīju un nesagaidīju. Kad atkal sazvanīju itella klientu servisu plkst. 17: 00, tika paziņots, ka kurjers paku ir nogādājis atpakaļ birojā, jo nēesot zinājis telefona nr. Diemžēl jau kuro reizi identiska situācija.
Rodas sajūta, ka uzņēmums to veido, kā tādu normu, lai klienti paši braukt pakaļ savām paciņām.
No klientu servisa puses pilnīga nevēlēšanās situāciju risināt.
Labdien, Solveiga!
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un negatīvo pieredzi.
Lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz Facebook Messenger- Smartpost Latvija, lai mēs varētu precizēt situāciju.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Pievienot komentāru