Itella - Slikts serviss
Sveiki, atļaušos pasūdzēties par šo kantori.
Saņemu ziņu ka mans sūtījums ir piegādāts, eju pakaļ, nevaru atvērt durvis skapītim, izskatās ka nestrādā viena poga.
Zvanu, izstāstu situāciju, teica lai aizeju uz pakomatu pēc britiņa ka nomainīs kodu un lai zvanu kad bušu klāt, zvanu viņiem, nosauc to pašu veco, pasaku ka tas ir vecais kods, pasaka ka nosutis sms pec britiņa jauno, saņemu veco atkal, zvanu viņiem, man pasaka mēs atvainojamies sistēma nedarbojas, pectam pasaka ka nodos informāciju kurjeram lai parliek cita skapi, prasu cik ilgu laiku tas aizņems, atbild nu nakošnedeļ noteikti pārliks.
Vai tiešam itella tas aizņem tikk daudz laika pārlikt paciņu cita skapi? Ja kurjers brauc katru dienu ….
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Pievienot komentāru