Itella - Slikts serviss
Pilnīgākais bomžu kantoris-ātros ienakošos DHL sūtījumus reģistrē ka nepiegādātus automātiski un neliekas ne zinis kamēr pats nesāc meklēt... pārbaudīts vismaz uz 10 pakām-rezultāts identisks! Ja no ārzemēs vajag ko steidzīgi-iesaku DPD,citādi var sanākt gaidīt pat nedēļu papildus...
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Komentāri (2)
"lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [slēpt]@itella.com." un nekas no tā nemainīsies. Jūs pat nesaņemsiet automātisko atbildi.
Kopš šie , "ekoloģisko apsvērumu" dēļ (nu jā, klienti noteikti pavisam ekoloģiski tērēs degvielu, lai nokļūtu līdz tālākam pakomātam) sāka paciņas ievietot viņiem izdevīgākos pakomātos un čakarēšanos ar DHL sūtījumiem, no šiem izvairos kā no mēra. Latvijā ir arī citi kurjeri un no ārzemēm DHL/Itella vietā iespēju robežās izmantoju starpnieku kantorus, kuri saņem preci ārzemes noliktavā, paši piegādā preci uz Latviju un tālāk Omniva vai DPD .
sutu daudz, neviena reize nebija problēmu, ir sms kad sūtījums būs piegādāts un ari kurjers zvana kad ir piebraucis, pirms ienākt Latvijā es sutu viņiem pieprasījumu lai sūtījumam pievieno manu telefona numuru...