Itella - Slikts serviss
Haotiska piegāde. Piezvana 5min pirms ierašanās bez nekādās iepriekšējās paziņošanas. Sakšu ar to ka parceļu piegādi 2dienas uz priekšu, jo loģiski pirmo reizi, kad zvanīja neviens nebija, kas varēja saņemt pasūtījumu. Pēkšņi zvana dienu iepriekš, ka pēc 3minutem būs klāt, lai gan vajadzēja būt tikai nākamajā diena. Nācās pārcelt atkal. Piegādāja manis sarunāta diena paša vakara, pašai nācās meklēt pasūtījumu, jo kurjers nevarēja atrast un ieminējās, ka pazaudējis jau trešo paciņu…kad sūtīju agrāk vienmēr atnāca no rita zina, ka tiks piegādāts no rita līdz 17 vakara, tagad zvana 5min pirms ierašanās.
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par radušos situāciju.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot sūtījuma numuru un īsi aprakstot situāciju uz e-pasta adresi [email protected], vai arī lūdzu uzrakstiet uz Facebook Messenger- Smartpost Latvija.
Vēlamies arī Jūs informēt, ka ir ieplānoti sistēmas uzlabojumi, un šī gada laikā būs ieviesta automatizēta paziņojumu sistēma sūtījumu saņēmējiem, tiklīdz paciņa nonāks kurjeram uz piegādi.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Komentāri (2)
Ir tāda nopietna problēma ittela. Var taču padomāt un ieviest sms sistēmu ka paziņo laicigi kad un cikos bus piegāde, lai klients var laicīgi saplānot. Bet diemžēl liels mīnuss ka neziņo kad bus piegāde.
Cien, Klient.
Informējam, ka Itella Latvijā ir gala piegādātājs plašam GLS un DHL tīklam, automatizētas vienotas apziņošanas sistēmas ieviešana tiek izstrādāta un tiks ieviesta.