AtrisinātaItella - Slikts serviss
Labdien! Pasūtījums nāk no Vācijas, nebrīdinot 26.05.2021 ne pa tālruni, ne citādi - tā rakstīts vismaz izsekošanas vietnē tā rakstīts, esot paka man uz mājām atvesta. Interesanti, kā viņi to vēlējās nodot, ja nezvanīja nekur? Vietnē rakstīts - neesot mājās? Kā to varēja konstatēt.
Tālāk - to izlasot, atradu Itela mājas lapu - un pārvirzīju uz skapi. Bet - atkal nekas neparādās - ne info izsekošanas vietnē, nekas. Mēģināju zvanīt - nē, tas, protams, nav iespējams - visu laiku aizņemts un Sola pārzvanīt. Jūs domājat, ka atzvanīja? Nē. Uzrakstīju e-pastu - tur atbildēšot vienas darba dienas laikā. Nu jau ir 01.06.2021, bet atbildes nekādas nav.
Cien., Viktorija!
Atvainojiet par negatīvo pieredzi. Sakarā ar liela daudzuma pieprasījumu apstrādi, zvanu apkalpošana diemžēl ir kavēta. Sazināsimies ar Jums, lai atrisinātu radušos situāciju.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Paldies, sazinājās. Ceru, ka saņemšu savu paciņu pakomātā, kā solīja Jūsu pārstāvis.
Pievienot komentāru