Itella Logistics SIA - Krāpšana, slikts serviss, bezkaunīga attieksme pret klientiem
Saņēmu ziņu no Itella Smartpost 05.01.2024. ka mana paka ir ievietota paku skapī un devos tai pakaļ šai pašā dienā pl. 17.00. Atverot skapīti bija šoks, jo tas bija tukšs un pakas tajā nebija. Nofotogrāfēju skapi un nekavējoties zvaniju uz Itella klientu centru, gadijums manuprāt ļoti nepatīkams, bet tur man vienā mierā atbildēja, ka sazināsies ar mani 3 darba dienu laikā un viss. Uztraucos, jo piegādātāja mājas lapā kas paku bija nosūtījis un Itella izsekošanas sistēmā uzrādijās, ka paka ir piegādāta, bet nēsmu to saņēmusi.
Cerēju, ka šo 3 darba dienu laikā kāds ar mani sazināsies, situācija nepatīkama, bet Itella ir pilnīga vienaldzība par saviem klientiem, tā arī neviens nezvana un situāciju nerisina. Nav ne pakas, ne atbildes kur tā paikusi.
Zvaniju atkal pati 11.01.2024. Itella, lai noskaidrotu kā situācija tiek risināta un paralēli gaidot savienojumu ievadiju pakas izsekošanas Nr. un ieraudziju ka mans sūtijums kuru uzrādas, ka esmu saņēmusi, bet patiesībā nēsmu saņēmusi atrodas Kauņā. Sazvanijusi darbinieci, kura izklausijās ļoti sagurusi un vienaldzīga prasiju kā mans jautājums tiek risināts, pajautāja vai man neviens nav zvanījis, kad paskaidroju ka nav, teica ka viņa pierakstīs ka es zvaniju un atkal jāgaida 3 darba dienas ( to visu var pārbaudīt jo sarunas ierakstās). Prasiju vai darbiniece ir lietas kursā par manu problēmu uz to viņa skaidru atbildi nesniedza, tad pajautāju ka es pati ievadot izsekošanas Nr. redzu ka mana IT KĀ piegādātā paka atrodas atkal Kauņā. Tad nu gan man teica, lai es uzgaidu, paskatijās savā sistēmā un pateica, jā viņi sūtot paku atpakaļ nosūtītājam, lai es ar to sazinos un nav viņu daļa. Kad vaicāju kapēc nepilnas stundas laikā pēc SMS saņemšanas mana paka nav paku skapī un ceļo pie piegādātāja nekādu atbildi nesaņēmu, teica, lai gaidu 3 darba dienas kad kāds ar mani sazināsies.
Un tā pagāja nākamās 3 darba dienas, neviens nezvana, jo šai briesmīgajā firmā nevienam savi klienti neinteresē, pakas nav, nauda par paku ir samaksāta piegādātājam, kuram uzrādās viņu sistēmā ka paka ir veiksmīgi piegādāta un nekāda risinājuma nav.
Tas ka paka pazuda nav ne izsūtītāja, ne mana kā saņēmēja vaina, bet ITELLA, kura pazaudēja paku 130 EUR vērtībā un nekādu kaut vai ziņu kas noticis, atvainošanos, risinājumu nepiedāvā, pat vēl vairāk nesazinās vispār un nekādu atbildi nesniedz.
Šusmīgs serviss, nevienam neiesaku, gribiet pazaudēt savus sūtijumus, droši izvēlaties ITELLA.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Komentāri (2)
Lūk,man līdzīga situācija ar dpd. Kas notiek mūsu valstī?
No ittelas vispār paku nevar sagaidīt