Hagberg - Slikta apsaimniekošana, komunikācija
Apsaimniekotājs nesniedz atbildes uz klienta jautājumiem (it īpaši, kas saistīts ar izrakstīto rēķinu) , lai arī komunikācijā tiek izmantoti līgumā norādītie e-pasti.
Apsaimniekotājs neinformē par papildus darbiem, kas tiek veikti, izmantojot mājas kopējo ūdeni/elektrību/siltumenerģiju. Pēkšņi rēķinā, salīdzinot ar iepriekšējā mēneša rēķina summām, 3 reizes pieaudzis koplietošanas siltumenerģijas patēriņš (lai arī koplietošanas radiatori ir nogriezti uz 0) , koplietošanas ūdens patēriņš pieaug 2 reizes (lai arī ir ziema un koplietošanas teritorijā augi netiek laistīti) .
Labdien!
Paldies par atsauksmi. Ņemsim to vērā, lai varam pilnveidot mūsu sniegtos pakalpojumus un darbinieku komunikāciju ar klientu. Lūgums par mājas pārvaldīšanas jautājumiem rakstīt uz e-pastu – [email protected] .
Komentāri (2)
Lūgums par mājas pārvaldīšanas jautājumiem rakstīt uz e-pastu – [slēpt]@hagberg.lv . -> Situācija nemainījās. Tāpat neviens nesniedz atbildes. Es kā klients atbilstoši līguma punktiem un rēķinā norādītajai informācijai komunicēju ar apsaimniekotāju, bet apsaimniekotājs neatbild.
Apsaimniekotājs neatbild, lai nav jāpilda līguma punkts un nevajadzētu pārskatīt rēķinu?
Līguma punkts:
Jebkādus iebildumus par izsniegto rēķinu un tajā norādīto Komunālo pakalpojumu kvalitāti Īpašniekiem ir jāceļ 10 (desmit) darba dienu laikā no rēķina saņemšanas dienas. Ja šajā termiņā iebildumi nav celti, tiek uzskatīts, ka Īpašnieki pilnībā piekrīt un atzīst izrakstīto rēķinu un sniegto Komunālo pakalpojumu kvalitāti un nekādi vēlāki iebildumi iepriekš minētā sakarā netiks ņemti vērā un rēķins netiks pārskatīts.
Tas šai meļu kompānijai normāli, uz manu vēstuli nespēja atbildēt mēnesi un pēc tam lej ūdeni, tā arī neatbildot uz jautājumiem.