Guna Bergmane, Matemātikas skolotāja - Lēna, mokoša un kopumā neadekvāta izglītība
Sakarā ar skolotāju trūkumu tehnikums pieņēma darbā attalināto privāto skolotāju no Latvijas nomales.
Stundas tiek vadītas ļoti lēni, pārbaudes darbi ir ievērojami grūtāki par stundās izklāsto tematu un *bieži nav izpildāmi dotajā laikā*.
Šie pārbaudes darbi tiek laboti ļoti ilgu laiku, kā arī šo pārbaudes darbu labojumi arī aizņem ilgu laiku.
Skolotāja liek atzīmi 1 ja viņai rodas aizdomas par datora izmantošanu vai ja lai sasniegtu rezultātus tika pielietotas metodes atšķirīgas no iepriekšējās stundās izmantotājām metodēm.
Stundas bieži vien notiek 3-4 stundas pēc klātienes skolas stundām un attiecīgi skolēnu piedalīšanās stundās nav izcila, dēļ tā skolotāja nolēma izmantot konspektus kā mācīšanas rīkus, piespiežot visiem audzēkņiem norakstīt piemērus no citas skolotājas veidotiem videoklipiem un šo skolotāju komentārus savādāk nav iespējams sasniegt maksimālo atzīmi.
Mēnesī tehnikumā ir nepieciešama 1 atzīme lai izliktu atestāciju. Skolotājai nav iemesla likt vairākas atzīmes, it īpaši ja viņai nav laika izlabot jau esošos darbus, bet viņa tomēr uzdot šādus ''patstāvīgos darbus'' kuri kaut kāpēc ir uz atzīmi, acīm redzami lai ieriebtu skolēniem kuri aktīvi nepiedalās stundās, bet dēļ tā rezultātā visiem nākas pildīt 2 stundas ilgu ''mājasdarbu'' pēc 3 stundām attālināto stundu un pēc vēl 3 stundu gaidīšanas lai vispār sāktos stundas.
Pašas atālinātās stundas tiek vadītas neadekvāti, ļoti maz piemēru kuri tiek risināti ļoti ilgu laiku ar konstantiem nesaistītiem komentāriem kuri vienmēr beidzas ar ''vaine bērni? Nu tieši tā" pēc kā ilgst klusums 10 sekundes un skolotāja atsāk gliemeža ātrumā pildīt piemēru.
Lai pārbaudītu vai viņu klausās skolotāja nosauc nejaušu cilvēku un prasa tam izskaidrot noteiktu daļu no piemēra, kuru ja tas cilvēks nevar izskaidrot skolotāja paliek dusmīga, pāris minūtes sūdzas un atgriežas pie piemēru pildīšanas.
Matemātika kā mīlēts priekšmets ir pārvērtusies par 8 stundu ilgu mokošu procesu kura beigās gandrīz nekas netiek apgūts.
Viņa pat ļoti iespējams ka ir laba privāt skolotāja, bet viņai nav prasmes apieties ar parastiem skolēniem.
Komentāri (9)
Skatoties saliktās un nesaliktās pieturzīmes jūsu domrakstā, matemātika nav vienīgais priekšmets, kurš jums nepadodas. :D
Gadījumā nav tā, ka pareizāk būtu jāraksta "...priekšmets, kas jums nepadodas..." jeb "kurš" vietā "kas"
Vienkārši interesējos pie gramatikas gurū. Tā, principā jūsu komentāram piekrītu
Jā, "kurš" lieto par dzīvām būtnēm, "kas" lieto par lietām un nedzīvām būtnēm. Šajā gadījumā pareizi par vārdu priekšmets būtu lietot "kas".
Labdien!Nezināju,ka Kuldīga ir Latvijas nomale.Skolotāja Bergmane ir augsta līmeņa skolotāja,kura strādā ar jaunākajām tehnoloģijām,lai mācību process būtu saistošs,kā arī piedalās centralizēto eksāmenu izstrādē, un labo centralizēto eksāmenu darbus.Jā,viņa ir prasīga un tas jau kādam ,protams, nepatīk.
Arī mācos pie Gunas Bergmanes RVT. Varu teikt godīgi un no visas sirds, ka ne klātienes, ne attālinātās matemātikas nodarbības, kas man ir bijušas pie citiem matemātikas skolotājiem, arī pamatskolā, nestāv blakus Gunas Bergmanes vadītajām attālinātājām nodarbībām. Viņa jau ir pierādījusi, ka matemātiku var iemācīt attālināti, man pat liekas vieglāk par klātieni.
Man rodas sajūta, ka šī ieraksta autors pats nevelk matemātiku un trūkst vēlme vispār mācīties. Izskatās, ka tu gribi uz haļavu sekmīgu atzīmi. Lai arī man nav viegla galva, tomēr neredzu problēmu apgūt tēmas, jo man ir motivācija mācīties, skolotāja ir atsaucīga stundu laikā un atbild uz mūsu neskaidrajiem jautājumiem. No kursa biedriem neesmu dzirdējis kaut kādas pretenzijas. Tas, ka iepostoji šādu h*iņu, jau parāda tavu intelektu.
Учитель супер! 👍👍👍
Учитель супер! 👍👍👍
Учитель супер! 👍👍👍
Учитель супер!