Eurochance SIA - Krāpšana

UZMANĪBU! KRĀPNIEKI! Nebrauciet strādāt uz Zviedriju caur http://www.eurochance.lv/ Menedžere smaidot piestāsta pilnas ausis, bet patiesībā darba līgumi tiek slēgti ar starpnieku firmām un algas netiek izmaksātas. Aizejot no darba vēl pieprasa maksāt soda naudu vairāku tūkstošu eiro apmērā!

V

Komentāri (24)

E eurochance Pārstāvja atbilde 22.02.2017

Vēlamies izskaidrot šo situāciju:
Šeit ir runa par to, ka darbinieks, aizbēga no darba, un, katram darbiniekam ir jānes atbildība darba devēja priekšā, jo darba devējs nes atbildību arī citu savu klientu priekšā. Šeit ir runa par cieņu no darbinieku puses, pret firmu, kas piedāvā darbiniekam darbu, kas citreiz kaut kur pazūd, jo darbiniekam šķiet ka viņi var visu. Mēs no savas puses šajā situācijā neesam pārkāpuši neko, un kā katra firma, balstoties uz likumdošanu, sākām procesu par darbinieka neierašanos darbā. Alga netika izmaksāta, jo darbiniece strādāja nedēļu, un piektdienā darbu pameta, pašlaik norit šīs lietas process, bet mēs nevienu nēesam ne apkrāpusi, ne kādam ko melojuši, cieniet darba devēju, kā darba devējs ciena Jūs.

V Virtuozka 22.02.2017

Darbinieks no darba neaizbēga, bet aizgāja paziņojot to un paskaidrojot situāciju, kapēc steidzami jāaizbrauc. Tika rakstīts rakstveida iesniegums un paskaidrojums kāpēc nevaru veikt darba pienākumus un ierasties darbā. Tā nav aizbēgšana. Aizbēgot, neviens neraksta iesniegumu ar lūgumiem un paskaidrojumiem par radušos situāciju. Nedēļa tika nostrādāta? Varbūt vispirms pierādiet, to, ka nedēļa tikai tika nostrādāta un, ka aizbēgu!
Krāpšana un melošana ir pierādāma visos dokumentos un papīros, ko Jūs man sūtat, jo katrā dokumentā atšķiras kompānijas adrese, kā arī reģistrācijas numurs! Man ir visi papīri, visi e-pasti un ar visi pierādījumi ir iesniegti Darba inspekcijā ar lūgumu izskatīt šo jautājumu.

V Virtuozka 22.02.2017

Kļudaini uzrakstīts tekst. Varbūt ir vērts latviešu valodas gramatiku iemācīties!

M Michael_Job 22.02.2017

Nedēļu nostrādājot, darbu drīkst uzteikt ar vienas diena termiņu. Neatkarīgi no iemesla, gan no darba devēja, gan darba ņēmēja puses. Vai darba tiesiskās attiecības ir pēc LV likumdošanas?

E eurochance Pārstāvja atbilde 24.02.2017

Labdien Jums.Mēs nevienu brīdi Jūs nekrāpām, mūsu menedžere pat brīvdienā Jūs uzklausīja, un jauki ar Jums izrunājās, un mēģināja izprast situāciju, minot to, kāds ir tālākais rīcības modelis šādā situācijā no firmas priekšniecības puses, balstoties uz to, ka ir radusies šāda situācija, Jūs tikāt par visu informēta, ir jāsaprot ka ir cilvēciskais faktors, bet ir arī likumiskais. Mēs nesaprotam Jūsu pārmetumu, pierādīt, ka vispār bijāt ieradusies darbā? Par kompānijas adreses maiņu, Jums bija izskaidrojums, kāpēc tika ieviesusies kļūda, Jums tas tika izskaidrots e-pastos, un arī telefonsarunās, izskaidrots, un bija arī atvainošanās, ka grāmatvedība pieļāvusi šādu neuzmanības kļūdu. Un , ja jau mēs melojām un krāpām Jūs, kā sakiet, tad kamdēļ parakstījāt līgumu? Mēs nevienu brīdi Jums neparko nemelojām, visas situācijas izskaidrojām, visas situācijas uzklausījām.

Darbinieks no darba neaizbēga, bet aizgāja paziņojot to un paskaidrojot situāciju, kapēc steidzami jāaizbrauc. Tika rakstīts rakstveida iesniegums un paskaidrojums kāpēc nevaru veikt darba pienākumus un ierasties darbā. Tā nav aizbēgšana. Aizbēgot, neviens neraksta iesniegumu ar lūgumiem un paskaidrojumiem par radušos situāciju. Nedēļa tika nostrādāta? Varbūt vispirms pierādiet, to, ka nedēļa tikai tika nostrādāta un, ka aizbēgu!
Krāpšana un melošana ir pierādāma visos dokumentos un papīros, ko Jūs man sūtat, jo katrā dokumentā atšķiras kompānijas adrese, kā arī reģistrācijas numurs! Man ir visi papīri, visi e-pasti un ar visi pierādījumi ir iesniegti Darba inspekcijā ar lūgumu izskatīt šo jautājumu.

M Michael_Job 22.02.2017

Pārbaudes laikā darbinieks drīkst darbu uzteikt, veeljovairāk, ja tas ir pats darba sākums. Pirmo 10 darbadienu darbojas vienas dienas uzteikums gan no darba deveeja puses, gan darbinieka. Pēc kādas likumdošanas vispār Jūs strādājāt? Pēc LV vai zviedru?

E eurochance Pārstāvja atbilde 24.02.2017

Darbiniece no darba aizgāja 15 dienā

V Virtuozka 24.02.2017

Vienalga cik dienas ir nostrādātas un kāds ir aiziešanas iemesls, Jums nav likumīga pamata mani neatbrīvot no darba un neizmaksāt man algu par nostrādātām stundām!

M Mārtiņš Sniedziņš 22.02.2017

Mani arī šī kompānija apzaga. Uzrakstīju atlūgumu un man 3mēnešus neizmaksāja algu! Un kad izmaksāju ieturēja nepamatoti 700€ :(

E eurochance Pārstāvja atbilde 24.02.2017

Labdien Mārtiņ, Jūs pie mums strādājāt 3 sezonas, visus gadus viss bija kārtībā, ja jau vairākas reizes atgriezāties. 2016 gadā diemžēl beidzāt darbu uzrakstot atlūgumu, bet vai tiešām Jums netika izmaksāta alga 3 mēnešus darba devēja dēļ? Vai pats neizpildījāt savus darbinieka pienākumus līdz galam?

M Mārtiņš Sniedziņš 24.02.2017

Labdien.! Savus darba pienākumus biju izpildījis labi, par manu darbu nekad neviens nebija sūdzējies. Un atlūgumu arī mēnesi pirms aiziešanas uzrakstīju. Tā vietā lai godīgi man izmaksātu algu. Neviens neko nepaskaidrojot algu neizmaksāja.! Par šo gadījumu ir ziņots arī Darba inspekcijai, bet šī firma jau pat uz ierakstītām vēstulēm neatbild. Varu arī šeit ielikt saraksti ar Māri Sergejenko, kur viņš raksta( sūdzies, kam gribi tāpat neko nepanāksi). Un naudu ko šī firma neizmaksāja 700€ ir tik pat liela, ko viņiem var uzlikt, kā soda naudu darba inspekcija..:) Un jums krāpniekiem vēll nav kauna šeit rakstīt, ka es neesot kaut kādus darba pienākumus izpildījis. Būtu labàk adevuši man nozagtos 700€.

V Virtuozka 24.02.2017

Jūs pildāt tikai savus pienākumus izmaksāt algu tikai līdz brīdim, kad tiek uzrakstīts atlūgums. Arī es esmu uzrakstījusi iesniegumu valsts darba inspekcijai, kura atzina, ka Jums nav likumīga pamata neatbrīvot mani no darba, neizmaksāt man algu par nostrādātām stundām un kur nu vēl ieturēt kaut ko, par it kā zaudējumiem, kuri radušies. Zaudējumu atlīdzināšanu Jūs varat likumīgi pieprasīt, vēršoties tiesā ar prasību.
Gan Jums nāksies reiz par visu atbildēt. Domājat, ka visu laiku varēsiet apkrāpt cilvēkus un pelnīt uz tā naudu?

E eurochance Pārstāvja atbilde 24.02.2017

Mēs nepelnām naudu ar cilvēku apkrāpšanu, un cilvēkus neapkrāpjam. Tas, ka Jūsu situācija šādi ir izvērsusies nenozīmē, ka mēs krāpjam cilvēkus, nekur netika izvērsts pilnais situācijas apraksts, tikai vainota tiek firma, bet varbūt pastāstiet , ka firma, Jums atbildēja brīvdienās, palīdzēja saprast situāciju, paskaidrojiet situāciju, kāpēc nācās doties mājās, ko Jums stāstīja menedžere, vai viņa nemēģināja cilvēcīgi runāties, apskaidrot situāciju, pastāstiet vai neesiet saņēmusi vēstuli par to, ka tiekat atbrīvota no darba, pastāstiet, kā Jums firma zvanīja pēc tam, lai saprastu situāciju un skaidrotu par tālākajām darbībām kas jāveic. ir noteikumi, kuri katram ir jāievēro, darbiniekam, darba devējam, priekš tam ir domāti likumi, un tie attiecas gan uz darba devēju un darbinieku.

V Virtuozka 24.02.2017

Pirmkārt, man neviens no firmas nav zvanījis, izņemot menedžeri Elīni Berķi, kura man paziņoja, ka man piezvanīs priekšniecība. Otrkārt, saņēmu elektroniskā veidā darba uzteikumu no Jūsu puses, kas ir nepareizi sastādīts, kur ir neprecīzi minēti datumi, par aiziešanu no darba utt., kā arī lūgums atlīdzināt Jums zaudējumus 2000 Euro apmērā. Uz šo darba uzteikumu atbilde Jums tika nosūtīta gan elektroniski, gan ierakstītā veidā uz juridisko adresi. Treškārt, šodien ierakstītā vēstulē tika saņemts otra varianta darba uzteikums no Jūsu puses, kur lūgums par zaudējumiem ir izņemts, bet neprecīzi datumi vēl joprojām ir minēti. Arī mans iesniegums un to, ka nepiekrītu šim uzteikumam un paskaidrojums kāpēc nepiekrītu, ir nosūtīts Jums gan elektroniskā veidā, gan ierakstītā vēstulē. Kā arī, varbūt Jūs varat paskaidrot, kāpēc es tieku atbrīvota no darba tikai ar 10.03.2017. un ne ātrāk, ja darba pienākumus nepildu jau no 30.01.2017.?

E eurochance Pārstāvja atbilde 24.02.2017

Labdien, bet jūs tikāt atbrīvota no darba, balstoties uz atbrīvošanas procesu norisi, Jums tika nosūtīta gan ierakstīta vēstule, gan e-pasts.

V Virtuozka 24.02.2017

Līdz šim neesmu saņēmusi nekādu iesniegumu no Jūsu puses, ka būtu atbrīvota no darba ne elektroniskā veidā, ne ierakstītā vēstulē. Ar to, ka esmu atbrīvota no darba, man ir jāiepazīstas un jāparaksta. Visi dokumenti no manas puses, kā arī no Jūsu puses ir iesniegti Valsts darba inspekcijā, kā arī kalpos man kā pierādījums pret Jums tiesā!

Aigars31 24.02.2017

vienalga ... latviski tāds teiciens ka klusēšana zelts un neturēšanās un tāda pat pīkšķēšana pretī neko labu neliecina.. necilvēcīgas atbildes bez detaļām.. itkā divi cilvēki nemaz nebūtu neko runājuši tikai muld viens uz otru no zila gaisa. .. antireklāma arī ir reklāma bet ļoti lētā veidā kas nu ja nepaveicas var beigties slikti.:) .P.. itkā publiska strīēšanās bet saturā tukša .. nepievērsiet uzmanību ne šai sarunai diskusijai nedz arī kādam personīgi un neuztveriet par pilnu !

Aigars31 24.02.2017

butībā pat no prostitutām suteners ietur zināmu naudas summu lidz kapeikai bet te tādas apaļas summas ka nu tu neesi M***ka bet kautkas pavisam pavisam cits.. rediģējot tekstu kuru katrs uzrakstījis secināt jāsecina ka nu nebūt .. sī situācija ir jāatrisina sarežģīti bet vienkārši un cilvēkam kurš cietis ir jāatgriež nauda ..in order .. ļoti reti cieš kompānijas no vairāku cilvēku sankcionēta uzbrukuma . vienmēr ir vainīga kompānija un tā tas ir arī šoreiz..
tukša pļurkšķēšana un citu uzskatīšana par idiotiem . sauciet lietas patiesajos vārdos. mīkstie memļaki

Aigars31 24.02.2017

te nekāds sakšu raganu sabats tev nepalidzēs ... un nekāds turisma brauciens pēc spēkiem uz stonehedžu.. . pelēks ir pelēks un te nav nekādu greja nokrāsu

Aigars31 24.02.2017

katrā ziņā ja nav nekādu lūgumu pēc palīdzības cilvēcīgu likt sabiedrībai interesēties par jūsu problēmām .. ari kompanija publiski neudz cilvekus apmierinatus pieteikties piedalities diskusijā.. visi aiziet no atbildības un tiesas sēde ir slēgta par labu cietušajiem cilvēkiem. . izpildes termiņš viens mēnesis. !

Aigars31 24.02.2017

visāda pašpieteikšanās ir nepieņemama un vispār visi fakti no kompanijas puses ir miskastē metami.. protams arī no cietušo puses :)) ejiet un pakarieties .

E eurochance Pārstāvja atbilde 24.02.2017

Ļoti interesanti, jo mums ir pasta čeks, ar Jūsu adresi , ka ierakstīta vēstule ir nosūtīta 3dien no rīta, kā A prioritāte, kurai bija jau jābut pie Jums! Sazināsimies ar Latvijas pastu, kāpēc A prioritātes vēstule tik ilgi dodas pie cilvēka

V Virtuozka 26.02.2017

3dien? Vēstule ir izsūtīta ceturtdien 23.02.2017. Kā jau minēju iepriekšējā komentārā, saņēmu ierakstītu vēstuli no Jums ar uzteikumu, kuram nepiekrītu un savu atbildi nosūtīju gan elektroniski, gan ierakstītā vēstulē uz Juridisko adresi.Jūs tā arī nepaskaidrojāt uz kāda pamata tieku atbrīvota no darba tikai ar 10.03.2017. un ne ātrāk, ja nestrādāju jau no 30.01.?

Z Zviedrs 30.04.2017

Nesaprotu vienu, kā izpaužās algu neizmaksāšana? Cik zinu Zviedrijā algas arī maksā pa nedēļām. Kā var nesamaksāt, piemēram, par 3 mēnešiem. ok es uzrakstu atlūgumu ka gribu iet prom, pieņemsim mēnesi vajag atstrādāt, saprastu ja neizmaksātu par to atsrādāto mēnesi pirms aiziešanas vai ko apkrāptu, bet nu nekā par trīs mēnešiem. Paskaidrojiet kā izpaužas nemaksāšana par 3 mēnešiem. Un kādi var būt strīdi ja pirms darba ir izlasīts līgums un precizēts viss nesaprotamais.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes