Elkor Tehnika Spice - Pārdevēju komunikācija
Runājot ar pārdevēju, bija vienkāršu jautājums par kādu atlaidi ko varētu sniegt, bet atbilde bija lieliska
"Mums nav jādod nekādas atlaides ir svētku laiks klienti tāpatās pirks, tākā mums ir vienalga gribat pērkat gribat nepērkat"
itkā jau viss normāli, tas ir skaidrs, bet to laikam nebūtu pareizi stāstīt klientiem,
tākā ja kāds iet uz šo veikalu tad zinat ka viss ir izvedots šobrīd ta lai ir dārgāk jo ir svētku laiks un cilvēki tāpatās pirks.
Pārdevēji domājat ko stāstat klientiem!
Komentāri (8)
Vini neko nestastija, tas bija anekdots.
Pircejs " ko es varetu pakert pa kosmisku cenu"
Pardevejs "Mums nav jādod nekādas atlaides ir svētku laiks klienti tāpatās pirks , tākā mums ir vienalga gribat pērkat gribat nepērkat"
Beidz diedelēt! Tik to vien kā nožīdot! Atlaides, atlaides, atlaides... ja nepatīk cena un gribi atlaidi, brauc uz tirgu un kaulējies. Vēlams uz citu valsti.
Diemžēl pie mums lielākā daļa cilvēku pērk atlaides, nevis preci.
Jes. Jo lielāku mīnus % zīmi pieliksi, jo pievilcīgāk izskatīsies.
Sudzetais vienkarši atnak uz veikalu lai dabut kaut ko, galvenajs ar atlaidi!Vienalga.Pardevejs malacis, teica ka ir.Ir tadi individi, kas jums ir ar atlaidem?Ej uz Maximu, tur pilni plaukti ar atlaidem!
Tikai šiem cilvēkiem saprašana par īsu, ka ''atlaide'' ir izdomāta, lai spēlētu uz šādu auditoriju, pieprasījums rada piedāvājumu.
Un ja, viņiem ir vienalga, jo nekadas ipašas jegas nav no pardota.Kaut kads smiekligs % laikam?Un tads pircejs, kurš prasa atlaides, nevis konkretu preci tapat neko neperk, var but baterijas kadas:)))Un tikai ja ir atlaide!
Laikam būs jāsāk Maximā pie kases maizei cena sist nost..
Nopietni..?
Ja nevari atļauties preci, tad pērc lizingā..