www.sudzibas.lv ECOLINES Slikts serviss

Ecolines - Slikts serviss

2023. gadā augustā es un mana ģimene braucam uz Poliju ar ECOLINES autobusu. Gribam izteikt savu neapmierinātību par saņemtu servisu, kā arī pabrīdināt citus nekad neizmantot ECOLINES autobusus, ja Jūs negribat piedzīvot īstu murgu.

Mēģināšu strukturāli pārskaitīt visas pretenzijas, kuras bija sakrājušas pa visu ceļošanas laiku:

1) braucienā mēs dodamies ar bērnu, kuram ir 9 gadi. Mums bija pasūtītas sēdvietas, kuras atrodas autobusa otrajā stāvā pie paša vējstikla. Iekāpšanas laikā stjuarte paziņoja, ka bērniem līdz 14 gadiem šajās vietās ir aizliegts sēdēt. Uzreiz rodas jautājums: "Kāpēc pie velna biļešu pirkšanas laikā stulba ECOLINES sistēma nepaziņoja, ka bērniem šādu sēdvietu nedrīkst iegādāties?!". Rezultātā bērnam bija jāsēž citā vietā ar svešu cilvēku;

2) ļoti nokaitināja atpakaļceļā sēdvietu maiņa, kuru pārvadātājs veic patvaļīgi un par ko paziņo Jums iekāpšanas laikā, stādot Jūs šim faktam priekšā. Un tagad mēģiniet iedomāties, cik sūdīgā situācijā mēs nonākuši. Mēs esam ģimene ar nepilngadīgu bērnu, kura bija izmētāta pa visu autobusu. Dēļ tādas situācijas bērnam un mums sakas stress, jo bērns nevar par sevi bez mums parūpēties. Kā arī mēs normāli nevaram kontaktēties viens ar otru, jo mums ir kopīgas mantas un pārtika, ar kuru brauciena laikā mums ir jādalās. Pēc neliela konflikta ar stjuartu mums izdevās sasēsties kopā. Pārējie pasažieri sastopas ar tādu pašu problēmu. Neskatoties uz to, ka biļetē bija norādīta informācija, ka vajadzības gadījumā pārvadātājam ir tiesības bez iepriekšējas brīdināšanas mainīt biļetē norādīto sēdvietas numuru, es uzskatu, ka šis nosacījums ir diskriminējošs un pārkāpj patērētāja tiesības (PTAC tiks informēts). Tas ir absolūts absurds! Tas ir viens u ntas pats, ja es pasūtītu autosalonā S klases Mecedes-Benz, bet dīleris izdomāja, ka pārdos man A klases Mercedes-Benz;

3) paši autobusi, ar kuriem ECOLINES pārved pasažierus ir sliktā stāvoklī. Vējstikls, pie kura sēdējam visu ceļu, kā arī pārējie logi bija netīri un apdīrsti. Salona sēdekli vai ir salauzti, vai slikti regulējas, vai neregulējas vispār! Tualetē nav ūdens, lai nomazgātu rokas.

4) par autobusu šoferu vadīšanas stilu ir jāpasaka atsevišķi. Ceļu satiksmes noteikumi tiek pārkāpti visādos veidos: bīstami apdzīšanas manevri, agresīvs vadīšanas stils, maksimāla ātruma neievērošana. Attaisnojošais iemesls neiztur nekādu kritiku - ātruma neievērošana ir vajadzīga, lai iekļautos grafikā. Mūsu gadījumā autobuss neierodas laicīgi ierašanas vietā un mēs nokavējam citu autobusu, uz kuru bijā jāpārsēdinās.

5) Stjuarti un šoferi nerunā latviešu valodā vispār, neskatoties uz to, ka apkalpo LR pilsoņus. Uzrunāšana un informācijas paziņošana notiek tikai krievu valodā vai retajos gadījumos angļu valodā.

6) Ēdienu kartē ir norādīti vairāki ēdieni un dzērieni, kuru fiziski nav! No visa piedāvāta varēja iegādāties dažas sviestmaizes un salātus. Speciāla paziņojuma par ēdienu nepieejamību nebija!

23.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (5)

T tainsīgatiesa 23.08.2023

Neizdevies-luzer soc. darbnieks Kastrets-impotents bez_vards jau skrien heitot bērnus un viss kas ar viņiem saistīts

J Jehidna 23.08.2023

Tas pats ir ar Flixbusiem, norādītās vietas bija aizņemtas, nu nekas, sēdējām citur, vai tādēļ jāceļ brēku. Ecolines šoferīši gan vienmēr trāpijušies laipni un atsaucīgi. Nu nepaveicās Jums. Bet 9 gadu vecs bērns nespēj par sevi parūpēties? Tas gan izbrīna. Viņš ir atpalicis vai?

Tualetē nav ūdens, lai nomazgātu rokas. --- Normāli cilvēki ņem līdzi mitrās salvetes un mitro tualetes papīru!

Stjuarti un šoferi nerunā latviešu valodā vispār, neskatoties uz to, ka apkalpo LR pilsoņus. - - - Varbūt pat Spānijā vai Īrijā to pieprasīsi?

ka apkalpo LR pilsoņus - - - Vai LR pilsoņi 100% ir latvieši? No kura laika? Ne ebrēju, ne citu tautību parstavēju starp LR pilsoņu vairs nav?

N niknais245 23.08.2023

Ar jebkuru kompāniju var laicīgi sarunāt. Un pašiem laicīgi uzzināt vismaz piezvanīt. Katrai kompānijai ir plusi un mīnusi. Ecolines vismaz ir normāla attieksme pret klientu autobusā ar kafiju utt., es braucot no Austrijas Flixbusam nebija kafijas un pat nebija ūdens. Lietuvss Eurolines tas baltais autobuss dara ātri un dod bezmaksas ūdeni, jo ceļā slāpes tas murgs reizēm. Veiksmi darbā visām kompānijām! Un cilvēki kļūdās reizēm... paši negatīvi un iedomīgi uzreiz izgāž dusmas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes