AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Labdien,
es ar šo situāciju saskaros vairākkārt. Un ne tikai Rīgā, bet arī Cēsīs, tas nozīmē, ka tas dpd bardaks nav tikai pie viena konkrēta paku skapja.
Nopērkot dpd sūtīšanas kodu, aizbraucot uz tuvāko paku skapi jau kuro reizi tie kodi nestrādā. Zvanu uz dpd palīdzības tālruni. Viņi man atbil, meklējiet citu tuvāko dpd? ! Tiešām? ! Pat aizejot uz citu skapi viņi nestrādā, jāgaida nākošā darba diena, lai tas kods sāktu strādāt.
Vai dpd varētu apmaksāt manus takša izdevumus braukājot no viena uz otru paku skapi? !
Labdien!
Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!
Plašāku atbildi sniedzām Jums e-pastā.
Paldies par sapratni un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Tas ir visa Latvija čakarē cilvēkus dpd firma ar sūtījumiem