www.sudzibas.lv DPD DPD - nepiegādā sūtījumu

AtrisinātaDPD - DPD - nepiegādā sūtījumu

1. Aprīlī pasūtīju no lego.com. Sūtījums tika sadalīts divas daļas pirmo saņēmu 6.04 caur dpd. Bet otra daļā tika nosūtīta 6.04. 10.04 bija Rīga, bet notika kaut kāda kļūda, to aizveda Jelgavā. Klientu servisā teica ka 12.04 tiks atvests. 14.04 sūtījuma nav. Man stāsta 2 dienas ka nav vietas pakomātā. Mājaslapā rakstīts ka neizdevās piegādāt - nepareiza adrese. Informācijas apmaiņa ar sūtījuma izcelsmes valsti.
Kāpēc nepieciešama tā apmaiņa ja visa piegādes informācija ir dpd mājaslapā, tad arī ir viņu datubāze. Un iepriekšējām sūtījumam bija tāda pati adrese un viss bija kārtībā.
Vienmēr sūtījumi bija piegādāti bez problēmām, tiklīdz bija Rīga nākamajā diena jau piegādāts, bet šoreiz tāda sajūta ka to droši vien pazaudēja un velk laiku.

14.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Sergejs K23 14.04.2023

Paku saņēmu 14.04.23.
Bet DPD derētu uzlabot komunikāciju gan ar klientiem, gan sava starpā.
Jo sūtījumu sekošanas lapa tiek rakstīts viens, klientu serviss atbild kaut ko citu.
No sākuma no Rīgas aizveda uz citu pilsētu un DPD lapa rakstīts notika problēmas ar sūtījumu.
Klientu serviss teica sūtījums būs 12.04.
DPD lapa raksta nepareiza adrese, nepareizie dati.
Klientu serviss atbild nebija vietas pakomata.
Jūs jau izlemiet nepareiza informācija vai nav vietas pakomatā.
Klientu servisa pateica būs 13.04.
DPD lapa vispār rakstīts notiek izmeklēšana.
Bet KL. Servis - atkal nav vietas pakomāta.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 17.04.2023

Labdien!

Sākotnēji sūtījums šķirošanas kļūdas dēļ diemžēl tika nosūtīts uz citu pilsētu. 12.04. sūtījums tika nodots uz piegādi, taču vietas trūkuma dēļ to neizdevās ievietot Paku Skapī.

Vairāku apstākļu sakritību un arī tehnisku sistēmas nepilnību rezultātā Jūsu sūtījums netika nodots uz atkārtotu piegādi nākamajā dienā, taču 14.04. tas tika piegādāts.

Patiesi atvainojamies, ka sūtījuma piegādes kavējumi ir sagādājuši neērtības!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 11.07.2023

Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes