Veikals Dolce Donna - Pārdevējs neko nezin par savu preci
Veikalā Dolce Donna man nepatika apkalpošana. Pārdevējs ir slikti apmācīts, neko nezin par savu preci, nevar piedāvāt aizvietotāj preci. Runā rupji, it kā es viņam traucēju pļāpāt pa telefonu. Nemaz nemēģina ieinteresēt pircēju ar sava veikala preci. Nezināju, ka šājā veikalā ir arī medicīnas zeķes. Vispār nekādas informācijas par to. Kopumā pretenzijas pret veikala pārdevējiem. Var atrast labāk izglītotus un kulturālus cilvēkus.
Komentāri (8)
Pilnībā piekrītu Olgai! Pārdevēji pilnīgi nekompetenti, iegādājoties medicīniskās kompresijas zeķbikses veikalā Dolce Donna uz Maskavas ielas, pārdevēja nemācēja lāgā latviešu valodu, kur nu vēl piemeklēt man atbilstošu izmēra un spiediena zeķbikses. Piedāvājot šāda tipa preci, veikals jānodrošina ar atbilstošas kategorijas speciālistu, kurš saprot vismaz kaut ko no medicīnas. Konkrēt5ajā veikalā ar tādu cilvēku nesastapos. principā es pati vairāk zināju par pārdevēju izvēloties konkrēto produktu.
Bez tam panēsājot iegādātās zeķbikses 4 dienas, tās saira pa vīlēm!! Gribētu pieminēt ka tāda tipa zeķbiksēm normāli ir jānēsājās aptuveni gadu!! Un, protams, katru nedēļu es nevaru atļauties tādas iegādāties, jo to cena ir no 20 - 30 ls robežās!! Pārdevēju atbilde, kad nesu preci samainīt uz veikalu, bija - Tā ir Jūsu vaina, Jūs tās nepareizi nēsājiet!!! Šokējoši!!! Es gan zinu, ka VISAI Latvijā nopirktajai precei ir 2 gadu garantija!!
Cien. Sanita! Ja Jums kompresijas zeķes saira pēc 4 dienām, tas ir acīmredzams brāķis. Ja Jums ir palicis čeks un kārbiņa no zeķēm, droši jāiet uz veikalu un jāmaina. Ja atsakās, silti iesaku, griezties pie uzņēmuma vadītājas vai vadītāja (diemžēl, uz doto brīdi nezinu, kurš vada šo uzņēmumu). Viņu pienākums ir apmainīt nekvalitatīvu preci.
Cienījamai Birstei!
Kāpēc jābūt kārbiņai no zeķēm? es saprotu, ka čeks, bet ne kārbiņa!
Aijai!
Kompresijas zeķes pārdodas kārbiņās. Ja neticat, varat aiziet uz t.c. Origo vai Galerijas Centrs veikaliem Dolce Donna un aplūkot.
Pati strādāju šajā veikalā un zinu, ko rakstu.
Ar cieņu.
P.S. Ja ir kādi jautājumi - rakstat.
Cienījamai Birstei!
Man vienalga, iekš kā tās tiek pārdotas. Iepakojums NAV jāsaglabā! Lūdzu neizplatiet dezinformāciju! Veikalam IR jāpieņem bojāta vai brāķēta prece neskatoties uz to, ir iepakojums vai nav! Galvenais apliecinājums ir PIRKUMA ČEKS! Pajautāt Jūs varat, bet tas nedrīkst būt arguments! Ja neticiet, izsmeļošu atbildi Jums sniegs Patērētaju Tiesību Aizsardzības Centrā!!!
Ar cieņu, Aija
Kā zeķubiksēm var būt 2 gadu garantija?
Tā droši vien būs bijusi tikumīgas josta.
To Birste:
Bet vai jūs ledusskapju un televizoru iepakojumus arī glabājat?