www.sudzibas.lv CSDD Aptauja - Cik reizes jūs neesat nokārtojuši Csdd b kategorijas braukšanas eksāmenu?

CSDD - Aptauja - Cik reizes jūs neesat nokārtojuši Csdd b kategorijas braukšanas eksāmenu?

Bieži vien labs veids kā saprtast cik labi vai slikti tev iet un iespējams atklāt kādas anomālijas ir noskaidrot to kā iet tev apkārt esošajiem ar līdzīgu situāciju.

Tāpēc es vēlos veikt kvantitatīvu aptauju. (jā, anonīmi atbildēt arī var un sūdzibas.lv pat šādā ziņā to atbalsta) .

Es vēlos lai cilvēki, kuri pēc (laikam 2016. Gadā veiktajām) braukšanas reformām** vēl cīnās vai jau pabeidza cīņu par b kategorijas braukšanas tiesībām padalītos ar to cik eksāmeni bija vajadzīgi, lai dabūtu tiesības. Vēlams neskaitot tos eksāmenus, kuri nav nokārtoti dēļ figūrām (vai arī šo niansi pieminot) .

** - es domāju tās, kur attiecīgās figūras estakāde un apgriešanās otrādi tika izņemtas no figūrām un pievienotas ceļu satiksmei, kā arī to reforumu kuras laikā pazuda 'pieļauto kļūdu punkti'.

Pēdējā laikā es pārāk daudz no apkārtējiem cilvēkiem dzirdu frāzes kā: "lieku eksāmenu jau piektro reizi" vai "man draugs tikai ar sesto reizi nolika" vai "man vīrs jau četras reizes nenolika".

Cilvēki! Ar šo informāciju arī ir jādalās! Jo es gribu atgādināt, ka pakalpojuma nosaukums ir "braukšanas eksāmens" nevis "braukšanas loterija".

Jo vismaz universitātē eksāmenu uz kuru tu ierodies gatavs var nokārtot ar pirmo reizi, vai nu vismaz ar otro / trešo reizi kad nāc pie apziņas un reāli sagatavojies. Protams, ka braukšana ir daudz atbildīgāks process nekā skaitļošana, jo tavas kļūdas dēļ vari gan ciest pats, gan neatgriezeniski ciest arī citi. Bet ārpus, varbūt, saviem pirmajiem diviem braukšanas eksāmeniem ar tādu domu un attieksmi arī esmu devies uz nākamajiem eksāmeniem. Ka jābrauc ir uzmanīgi, bet ne lēni, ka pirms manevra veikšanas jāskatās arī aklajā zonā un, ka jārespektē arī apkārtējie ceļa dalībnieki, pat ja viņi ne vienmēr uz ceļa uzvedās adekvāti utml.

Piemērs:
sāku mācības: 2019. Gada rudenī.
Nenokārtoti eksāmeni: 9 (vēl +2 reizes dēļ figūrām)
* var arī piebilst (bet lūgums neizplūst) par eksāmenu skatu, kur apzināties un piekrītat savām kļūdām. Piemēram, es trīs eksāmenus sev neieskaitītu, jo vienā neievēroju labās rokas likumu, otrā neizveidoju acu kontaktu un līdz ar to arī nepalaidu gājēju griežoties uz kreiso pusi un trešo, kur pirms krustojuma apstājos nepareizā vietā neievērojot balto stop zīmi. Jā, atzīstu, visas 3 ir godīgas kļūdas, kas attiecīgajā situācijā apdraudēja satiksmi.

!
Uzņemos bīdīt šo iniciatīvu, ja vismaz 10 cilvēki apgalvos, ka nav nokārtojuši vismaz 5 eksāmenus. Tad es ar jums caur sūdzības.lv sazināšos privāti, došos uz valsts policiju un pieprasīšu, lai viņi ieskatās eksāmenu statistikā.
!

Https://www.csdd.lv/autovaditaju-apmaciba/autovaditaju-apmaciba

šobrīd skatoties uz šo pdf miskasti izskatās, ka apmēram 33-40% varētu būt vidējais nokārtojušo skaits, vismaz lielākajās autoskolās.

Lai valsts policija ieskatās tajā kāpēc csdd, valsts iestāde ar pamatkapitālu 38,662,272 eur - jā, 38,6 miljoni euro nevar dod sakarīgu statistiku:
- pirmām kārtām jau noteikti sākot ar to ka Pdf faili kā statiskas dokumenti ir krimināli, jo nav iespējams nekādā sakarīgā veidā tas pārnest piemēram uz excel, kur attiecīgi varētu sarēķināt kopējo vidējo nolikšanas %.
- nekā statistiku nav iespējams apskatīt pa pilsētām.
- lai salīdzina ar pēdējiem 10 gadiem un skatās kas ir noticis ar nokārtojušo cilvēku % pirms un pēc reformas.
- par iespēju skatīt eksāmenu nokārtošanas % dažādās sezonās (ziema / vasara) un pat atsevišķos mēnešos / dienās.
- par to cik vadītāju katru gadu iegūst / zaudē tiesības.

Cilvēki! Ja ir radušās aizomas par masveida eksāmenu izgāšanu, tad noteikti par to ir jārunā.

Jo godīgas valsts iestādes situācijā rezultāts ir 1 muļķis par kuru var ierēkt sūdzības.lv, bet negodīgas valsts iestādes situācijā rezultāts varētu būt izkrāpti 66-133 euro (atkarībā no tā cik eksāmeni) vidēji no katra vai katra otrā / trešā / ceturtā kaut vai desmitā cilvēka vairāku mēnešu garumā. Kopā ļoti ātri var pieaudzēt ļoti lielu summu.

- fantāzija par godību valsti.

12.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (39)

P Palīgs neskaidrajiem 12.01.2022

Zini ko tev draugs pateikšu - braucot ikdienā vairāk jau kā 20 gadus, aizvien biežāk brīnos kā dažs labs ticis pie apliecības. Ir visvisādi brīnumi ikdienā. Populārākie- braukšana gar šosejas viduslīniju nevis pa labo malu, mazāks ātrums kā atļauts, līdz ar to provocē tos kas grib apdzīt bet nevar, telefona spaidīšana pie stūres, pagrieziena nerādīšana, par parkošanos stāvlaukumos pat lieki teikt -paskaties reizēm uz nobrāztiem bamperiem. Bezmaz katram trešajam. Tā vietā lai vāktu kādu statistiku labāk pabrauc līdzi kādam profam pa šosejām. Sapratīsi kas darās uz ielām un kāpēc braukt ir jāiemācās.

+1 Upvote.

Par to jau es arī te tā cepos.

Iedomājies manu situāciju: Esi es. Jau n-to reizi nenoliec braukšanas eksāmenu. Izdomā pusceļu nākt uz mājām ar kājām, lai izvēdinātu galvu.
Pēkšņi tev vai nu kāda mašīna aiz muguras pa gājāju pāreju brauc (konkrētāk pie vecās alfas, tieši pirms sporta akadēmijas), vai arī nelaiž pie zaļā luksafora un brauc virsū (pie vef kultūras pils), vai arī brauc tev gandrīz mugurā iekšā pa zemes ceļu, kur mierīgi ir 4 joslas + it īpaši, ja no otras puses neviens nebrauc un viss tas ceļa posms ir pārredzams (arī pie Alfas tikai, ja tu ej gar pašu dzelzceļu).

Tas taču ir tāds insults pašcieņai redzēt kautko tādu pēc nenolikta eksāmena, un it īpaši viss tas sāk krist acīt. Ikdienā sāku pamanīt auto kuri nerāda pagrieziena rādītājus pirms griešanās, čalīšus kuri aiz gaudojošas ātrās palīdzības nesās, jo tai visi atbrīvo ceļu, auto kas brauc starp divām joslām, pietam taisnām, nu tā - kādas 15 sekundes... un viņiem ir tiesības. (Vismaz es tā pieņemu) Nu kā var nebūt dusmīgs.

Laikam, pilnīgi vienmēr jānēsā līdzi ieslēgta kamera un pēctam video jāsūta uz csdd vai policiju, lai izskaidro man tos fenomenus.

""Tā vietā lai vāktu kādu statistiku labāk pabrauc līdzi kādam profam pa šosejām."" === Nesapratu ideju. Ķipa instruktori, kuri tev autoskolās māca braukt nav profi? Viņi ne tikai 1X katrā braukšanā mani izvadā pa Krasta ielu / Salu tiltu / Maskačku / Āgenskalnu utml. bet pat mierīgi izskaidro kļudas, ja tādas ir. Pat liela daļa no viņiem nestreso un nebļaustās. Kas tad ir tie profi tavā izpratnē?

Zini, man arī rados ir viens smago auto braucējs. Viņam, laikam jau 30 gadu stāžs + pieņemu, ka arī B kategorijas tiesības no sākuma bija jāsaņem. Es, kaut neesmu ar viņu mašīnā gadus 10 braucis, uz 100% zinu, ka viņa braukšana noteikti ir labāka par manējo. Bet tur jau arī ir tā lieta. Satiksmē vienam šoferim tiesības ir 40 gadus, citam 10 gadus, citam 1 gadu un citam 4 dienas. Un viņi visi var braukt blakus viens otram par to nemaz nezinot.

""Sapratīsi kas darās uz ielām un kāpēc braukt ir jāiemācās."" - Jā, lai no negadījumiem var izvairīties, bet eksāmena beigās saņemtu: "Nu to es nevaru ieskaitīt", jo aiz tevis kāds kurš brauca uz 70 kmh pa ceļu ar max ātrumu 50 kmh nav ticis dots ceļš. :D Cik ļoti es nožēloju, ka to eksāmenu nepārsūdzeju. Pietam tas bija tikai kāds ceturtais...

I Inga-34 21.08.2024

2016. gadā liku C kategoriju +95kodu, 2017.gadā D kategoriju, abas ar pirmo reizi

P PastaNigris 12.01.2022

Noliec tiesības un miers. Labi ka pats saprati savas kļūdas, bet nu nedomā ka tevi žēlos kāds, tā jau ir tā eksāmenu sāls.

Noliku arī.

Tikai tev vai nu laikam laba humora izjūta vai arī nesaprati, kur visā ir problēma.

Iedojājies, ja tev eksaminatori, kuri neieskaita ko tādu pateiktu. Noliec tiesības un miers. Es tev nedošu, bet nac un noliec. Cits arī neiedeva? Droši nāc vēl. Kautkad jau pAvEiKsIeS. Eksāmens =/= loterija. Vispār jau ir un vienkārši esmu cilvēks ar mazu veiksmes koeficientu.

P PastaNigris 20.01.2022

Tevī ir problēma.

Apsveicu ka noliki. Beidzot.

V vitols 13.01.2022

Problēma varbūt ir tevī pašā?
Nomaini instruktoru pamācies vēl!
Pasporto nedaudz arī nāks pa labu!
Saved savas domas un emocijas pirms eksāmena kārtībā!

Vismaz pacenties, ja tu gribi normāli patroļļot kādu internetā.

""Problēma varbūt ir tevī pašā? Nomaini instruktoru pamācies vēl!"" - no sākuma man tā likās. Gribēju pārbaudīt kā ir pie citiem instruktoriem. Viens, otrs, trešais, ceturtais saka - jā, braukt māki, tad jau vajadzētu nolikt. Nenolieku vienu, otru, trešo reizi...

Domāju, varbūt necenšos? Varbūt stresoju? Iemācījos noķert 3 eksāmenus nedēļas laikā. Tad jau nav ko stresot. Nu saspringu, kārtīgi skatījos visas ceļa zīmes, gājējus, citus satiksmes dalībniekus (it sevišķi aizmugurē braukājošos, kuriem baigi jādod ceļš) vēlreiz izbraukāju grūtākās ielas, pat google maps dažas lietas apskatījos - tāpatās 1X 2X 3X nenokārtots.

""Pasporto nedaudz arī nāks pa labu!"" - vispār es pēc katra otrā eksāmena no Centrāltirgus / 13. janv. ielas gāju uz Juglu ar kājām. Domāju par eksāmeniem un tā arī nonācu pie secinājuma, ka kautkādi lielāki spēki par mani fonā kautko dara.

Nemaz nav aizdomīgi, ka 1 dienu pēc sūdzību uzrakstīšanas pēkšņi eksāmens maģiski ņēma nokārtojās...

M mmaize 13.01.2022

Ir iespēja apstrīdēt eksāmena rezultātu, ja ir pārliecība, ka nebija kļūdu.

Ir, tikai tad mēnesi uz nākamo eksāmenu nevar pietiekties.

Bija doma tāda, ka ja es varu dabūt 2-3 eksāmenus nedēļā, no kuriem citi atsakās, tad es ātrāk kā mēneša laikā pie tiesībām tā vai tā varu tikt. Tāda bija doma, un rezultāts arī ir.

Baigā jēga tagad rauties un pārsūdzēt 33.63 Eur maksājošus eksāmenus...

B Baltā ēna 13.01.2022

Lai vai cik ciniski neizklausītos BET ir cilvēku grupa kura nav radīta braukšnai , šiem cilvēkiem lai noliktu ir ļoti jāsaņemas un pēctam jau kad nekontrolē tad tik laiž . Mana ģimenes pieredze > visi noplikuši ar Pirmo reizi , protams vecāki lika daudz agrām , es pats arī ar pirmo noliku pēc jaunās sistēmas, vienīgajam kam bija grūti bija opis , viņš lika , un lika laikam tikkai ar 15 reizi , jā traki bet viņš nervozs, + patstāvīgi iekuļas dažādās avārijās , nu secinājumus izdari pats . Vainot sistēmu vai padomāt kas ir kas un ap ko lietas grozās.

Novērtēju godīgumu.

Tiesības dabūju.

Galīgi neesmu nervozs, likās, ka tieši daži eksaminatori reāli streso. "Oj, mums aizmugurē neviena nav un kāpēc tad mēs tik lēnām pēc apgriešanās 50kmh tikai 5 sekundēs sasniedzam" Nu tāpēc, ka nav kur skriet, jo eksāmens tā vai tā 30-45 min notiek...

Nu, jāskatās cik negadījumos būšu tuvāko 2-3 gadu laikā. Tad varēs parunāt.

Bet žēl man tava opja. Gan jau viņu kā katru 20to apkrāpa, un tāpēc, ka vecs neviens viņam netic.

G Gulbenietis 13.01.2022

Autore, tu, jopcik, 9 reizes, jopcik, jopcik, nenoliki :D. Man bail padomāt, ko policija domās par šādu domu gājienu.. Aizvedīs uz psiho slimnīcu, stop udov :D.

Autors* un patiesībā 15 reizes, 2 dēļ figūrām. Ar 16 reizi eksāmens nolikts. Tikai vajadzēja online pasūdzēties, pat no CSDD pēctam piezvanīja.

Policijai nav nekas jādomā. Cilvēkam ir aizdomas, tās ir jāizmeklē, jāmeklē pierādījumi un liecības par un pret un jāizdara secinājumi.

Uz psiheni tieši būtu jāved, ja pēc 30tā eksāmena pietiktu un es sāktu vigelante darbības veikt.

Iesaku paskatīties savu eksāmenu protokolus. Es pats CSDD braukšanas eksāmenu noliku ar otro reizi, gan B kategoriju, gan A kategoriju. Abus biju licis 2020.gadā Rīgā.

Ar pirmo eksāmenu uz B kategoriju man arī bija tāda interesanta situācija, kur principā varētu apstrīdēt eksāmena rezultātus, jo vienīga reālā kaut cik nopietna kļūda man bija pagriezienā aizķerta apmale. Otro reizi biju kārtojis pēc nedēļas vai divām un pie cita eksaminatora - viņš pat mani uzslavēja, teica, ka labi braucu. Tas nozīmē, ka braukšanai nav ne vainas.
Uz moci pirmajā reizē netiku tālāk par laukumu - eksaminators stingri sekoja līdzi visam, neieskaitīja 48-49 km/h tur, kur jābūt ne mazāk par 50 km/h. OK, formāli viņam bija taisnība, te nekādu pretenziju nav. Otrajā reizē noliku gan laukumu, gan pilsētu.
Starp citu, gan instruktors, gan pazīstamie motobraucēji teica, ka Rīga nolikt ar otro reizi ir labs rezultāts, daudzi brauc pat uz citām pilsētām to eksāmenu kārtot.

Ļoti daudz ir atkarīgs no tā, pie kura eksaminatora trāpīsiet - ir tādi, kuri skatās braukšanu kopumā, vai cilvēks kontrolē mašīnu un vispār saprot, kas notiek uz ceļa. Bet ir tādi, kuri speciāli meklē kļūdas.

G Gulbenietis 13.01.2022

Es Rīgā ar pirmo noliku, bet nolikt ar otro ir ok. Katram gadās uztraukums, melnā diena utml.

""Iesaku paskatīties savu eksāmenu protokolus."" === Eksāmenu protokolus skatoties jau rodās pati smieklīgākā aina. Tur ir 11 tās apakš-kategorijas (sagatavošanās braukšanai, noteikumu ievērošana, zīmju skatīšanās utt.), kur katrai ir 3 vērtējumi - ļoti labi (zaļais), ok (dzeltenais), slikti un nevar ieskaitīt (sarkanais).

Tātad, ja problēma būtu tikai, piemēram, ceļa zīmju skatīšanās, tad vismaz pusē no protokoliem būtu vai nu sarkanais vai dzeltenais.

Man tikai retiem protokoliem kautkas tur sakrīt - pietam, tās braukšanas parasti nav bijušas blakām. Ir bijušas braukšanas 3 dienas pēc kārtas kur katrā neieskaitīts par kautko pilnīgi citu. Nu jā, ok. vidējā dienā uztaisu godīgu kļūdu, bet ar 2 dienām starpā man taču būtu jābrauc daudz-maz vienādi, ne? Nevis tā, ka 1 eksāmens neieskaitīts, jo braucu pārāk ātri un agresīvi, bet otrs, jo pārāk nedinamiski...

""Ļoti daudz ir atkarīgs no tā, pie kura eksaminatora trāpīsiet - ir tādi, kuri skatās braukšanu kopumā, vai cilvēks kontrolē mašīnu un vispār saprot, kas notiek uz ceļa. Bet ir tādi, kuri speciāli meklē kļūdas.""

Zinu, jā. Daži eksaminatori likās sakarīgi, pie viņiem es ņēmu un uztaisīju 'godīgas, cilvēcīgas kļūdas'. Kautkas samisējās, neieraudzīju balto stop zīmi. Jā, pats zinu, uzreiz arī eksaminators parādīja. Jā, sen nebija pa kādu ielu braukts, likās, ka vajadzētu būt zīmei, ka pa kresi jāgriežās ne no tramvaja sliedēm, meklēju zīmi - neatradu, nogriezos tā kā parasti būtu korekti - no sliedēm, uzreiz pēctam eksaminators par to jautā, saka, ka varam izbraukt apli un apskatīties zīmi, izbraucam - jā, tiešām neredzēju. Meklēju, bet neredzēju...

A pie citiem - nobrauc tā, ka pašam prieks, domā - te pat neviena šaubīgā situācija nebija, netišam ne reizi neielikās piemēram trešajā, ne reizi nebija nedots ceļš kādam aiz tevis - a te pēkši: "Nu to es nevaru ieskaitīt, jo tur poltergeists bija kā gājējs uz ielas, bet jūs viņu neredzējāt", jautāju uz kuras ielas: "Man nav laika, man citi eksaminējamie, tur pie Zinātņu akadēmijas uz tās ielas, gtfo". Un tad es domāju - nu paga, tur viens čalītis afk telefonā skatoties 15 sekundes stāvēja... nopietni? Viņš ir tas iemesls? Nu nevar būt.

Bet ne, tie eksaminatori laikam prot lasīt domas.

Vēl man patīk tā iegāšana, ka brauc 30 min, viss normāli, varētu jau beigt eksāmenu, bet nē viņš stiepj uz 50 min un ta pēkšņi, 2 ielas pirms beigām, kāds aiz muguras cenšās kautko stulbu izdarīt, nevajadzīgi apdzīt un uzreiz: "cEļA [slēpt]@Gulbenietis Biju oriģinālajā sūdzībā jautājis jautājumu - kurā gadā noliki?

I IRKOTEIKT1 13.01.2022

Noliku ar otro,
Pirmajā bija situācija ka patrāpijas pretīgs un piekasīgs eksaminators, kļūdas protkolā bija pretrunā viena ar otru.
Otrajā reizē cits eksaminators, cits auto, nobraucu 25.min., kas ir minimālais eksāmena laiks bez figūrām, un viss dabūju tiesības.
Es saprotu ja izkrīt trīs reizes- stress, slikts eksaminators, nevar pierast pie auto
Bet ja ar ceturto nenoliec, tad LŪDZU nesēdies pie stūres, aizmirsti pr tiesībām, tev to nevajag, tu būsi apdraudējums uz ceļa.

G Gulbenietis 13.01.2022

thumbs up

Paga, es īsti nesapratu loģiku:

Pirmajā reizē gadās slikts eksaminators.
Otrajā reizē gadās labs eksaminatots.

Tātad no pieejamajiem kādiem ~14 eksaminatoriem (14, jo max pieejamās vietas uz vienu stundu parasti ir 14 vismaz tik cik es esmu redzējis) mēs zinām tikai par 2 eksaminatoriem. Ka 1 ir labs un 1 ir slikts.

Tātad, pirmāmkārtām vajag cīnīties pretī cilvēciskajām nepilnībām un vienkārši nepieļaut nekādas kļūdas braukšanas eksāmenā.

Un tad nobraucot ideāli tu apgalvo, ka tad visiem cilvēkiem vienkārši vajag gadīties tieši 2 tiem pašiem eksaminatori, kuri bija tev? Un, ka tādā gadījumā pat izgāzt 1 eksāmenu ir pilnīgi pieņemami?

A kas ir ja 6 no 14 ir "labie" eksaminatori un 8 ir "sliktie".

Vienkārši pēc varbūtības iekrīti tikai pie labajiem eksaminatoriem - LOL!

A kas notiek ar pieregulēto varbūtību, ka csdd tev aktīvi cenšās vienu un to pašu eksaminatoru vairs nedod + ja tu jau 2 reizes pats shaizi sataisi pie labajiem?

SOS! Mēs grimstam neloģikā! SOS!

Esi par tādu lietu, kā varbūtību dzirdējis?

Moška tev vajadzētu cepties nevis par cilvēku kurš ir dusmīgs, ka godīgi izcīnītas tiesības iespējams visiem nav vienādi godīgas, bet par to, ka vispār ir "pretīgs un piekasīgs eksaminators, kļūdas protkolā bija pretrunā viena ar otru." Ļauj minēt - tu par to nekur citur nepasūdzējies. Kā tev liekas, kā tagad jūtās 8 citi cilvēki katru dienu ejot pie tā paša "riebīgā eksaminatora"? Tagad X5 par katru dienu nedēļā. OOOOoooo 40 cilvēki nedēļā iet pie šī instruktora, kuru tu pat vēl atceries... bišķi padomā par to.

I IRKOTEIKT1 20.01.2022

Pirmkārt, es ļoti ceru, ka tu nedabūsi tiesības, jo tu esi apdraudējums jau tagad.
Otrkārt, tu veic "aptauju" un prasīji cilvēku viedoki, kuru tev sniedzu, ja nevari pieņemt kritiku, tad labāk paklusē, tu neesi pasaules naba.
Treškārt, ja tu reāli esi braucis un tev ir normāls instruktors tad noteikti esi dzirdējis frāzi "CSDD eksāmena uzdevums ir tevi iegāst un pārbaudīt, vai tiešām esi spējīgs vadīt auto pēc noteikumiem, ievērojot dažādus faktorus, kas uz ceļa var notikt ļoti reti",
Ceturtkārt, tev laikam ir ļoti slikts paziņu un draugu pūlks, jo starp man zināmiem cilvēkiem lielākā daļa noliek ar pirmo vai otro reizi.
Pietkārt, noteikti, ka no tevis minētajiem 40 cilvēkiem, kas tiek pie "Sliktajiem" eksaminatoriem, vismaz puse nolikiek tiesības, otra puse vai nu nav gatava eksāmenam, vai pieļauj rupjas kļūdas.
Sestkārt, Nē es nevienam par to nesūdzējos, jo ja neesi pamanījis šajā pasaulē nekas nedarbojas pēc godīguma.
Septītkārt, Normāls cilvēks, ja ar pirmo reizi nenolike dodās pie sava vai nu cita instruktora, parāda rezūltātus, pastāsta kas un kā, un cenšās labot savas kļūdas vai arī saprot to, ka vēl ir jāmācās, un neskriem uz jaunu eksāmenu.
Astotkārt, Ja tev tiešām ir tik grūti nolikt, tad ir tāda forša opcīja kā izmēģinājuma eksāmens.
Īsumā visu var atrisināt neraudot par to internetā, bet pieņemot, ka tu neesi ideāls, kā to teica tava mamma. Ir daudz dažādu veidu kā to izdarīt.

Izskatās, ka sudzibas.lv negrib pievienot teksta formātā, es kā bildes screenshotu ielikšu:

https://imgur.com/a/DRbGviV

A AnnijaK 12.02.2022

Noliku ar 8.reizi! Pilnīgi noteikti neklausies tajos, kas saka - ja liec ntās reizes, tad varbūt nevajag tiesības! Eksāmenā nobraucu 45min satiksmē, vadāja gan pa pilsētu, gan ārpus, ziemā - putenī, tikai ar 1 mazo kļūdiņu un jutos pilnīgi komfortabli. Tieši otrādāk, tu būsi daudz vairāk sagatavots, jo ar katru kļūdu ko pieļauj eksāmenos/nodarbībās- tu iemācies, nevis uz haļavu 20min pabrauc satiksmē, paveicās (vai agrāk, kad CSDD eksāmens bez maz vai ķekša pēc bija). Sāku no 0 un man nebija mašīnas uz ko privāti trenēties, tā kā tikai braukšanas nodarbībās mācījos. Pēc vairāku gadu pauzes atsāku un noliku. Taču tagad jūtos ērti pie stūres, tas, kas vistrakāk baida satiksmē ir tieši pārgalvīgie braucēji, jo reālajā dzīvē daudzi vsp droši braukt nemāk/negrib - kur 90% krietni pārkāpj ātrumus, liekas, ka vispār neskatās, kur brauc un tev jāspēj prognozēt tie pārgalvīgie gājieni, jo nevar ticēt, ka citi brauks pēc noteikumiem vai vsp saprot noteikumus,,mani pašu uz gājēju pārejas pagājušoned burtiski gandrīz notrieca mašīna, kas veica kreiso pagriezienu uz ielu, kuru šķērsoju, kad man bija zaļais..pat nepiebremzē, mums ceļu kultūra ir šausmīga! Vajadzētu ik 5 gadus visiem atkārtoti iziet braukšanas eksāmenu! Pusei man liekas atņemtu tiesības.

Un pilnīgi noteikti CSDD eksāmeni paliek arvien stingrāki, kad sākumā kārtoju jau bija uz pusi mazāks laiks satiksmē jābrauc (aptuveni 20-25min tikai, ko tad tur vsp var paspēt izbraukāt?!), figūras tikai laukumā, kur vispār nav grūti, nevienu nevar patraucēt.

Veiksmi!

I IRKOTEIKT1 13.02.2022

Braukt jāmācās ir nodarbībās, nevis eksāmenā,
Pēc tam braucot, kad jau ir tiesības ir tāda lieta, ko sauc par Iekļaušanos satiksmē un jā lielākā daļa brauc atrāk nekā norādīts un tas ir tikai loģiski,
Kā jau minēju eksāmena laiks VIENMĒR ir bijis 25-40 min., tas atkarīgs vai māki vai nemāki braukt

E Extra Energy 13.01.2022

2012. gadā nokārtoju ar 1. reizi.

M marijalauradzonson 13.01.2022

pirms mēneša ar 4.reizi tik noliku! Paziņa lika 3 un 4.reizē vienkārši aizbrauca no Rīgas uz citu pilsētu kārtot un nolika!

A Al7 20.01.2022

Ja ar 10. reizi nevari nolikt, e-talonu nopērc ar atlaidi un aizmirsi. Pēc tam dēļ tādiem mašīna jāremontē.
Tas jau ir pērtiķis ar granātu.

Ar 15. nevar. Ar 16. var.

Bet jā, varētu padomāt, ka es eksāmenos braucu pa gājēju pārejām, starp 2 joslām, aktīvi taurēju, braucu uz 20 km/h tur kur 70km/h atļauts, ignorēju sarkanos luksaforus utt.

Bet reālie eksāmena neieskaitīšanas iemesli?

Uz ielas stūra kāds čalītis stāvēja un skatījās telefonā un 10 sec vēlāk izdomāja iet pāri ielai, kur jau es griežoties braucu un līdz ar to "netika palaists gājējs".

Vienreiz ieliku trešajā ātrumā un rezultātā no tā mašīna divreiz mašīna noslāpa. Pēctam gan izdevās uzsākt ar visu trešo un kļudu pamanīju, bet nē nē.

Pie apļa ilgi sanāca stāvēt, jo tikai puse no aplī esošajām mašīnām rādīja, ka viņas griezīs ārā. "Oj, izdevību neizmantošana"

Griežot pa kresi ielā, kur labajā joslā saliktas 100 mašīnas tik ar 3m atstarpi līdz pašai ielai sanāca nedaudz par sliktu trajektorija un no sākuma iebraucu starp joslām nevis savā joslā, kur tāpat jābrauc pa pretējo joslu...

Ieraudzīju bet nepadomāju pie zīmēm, ka darbības laiks "ātrums 30" tikai no 8:00 līdz 14:00 un eksāmenu bracu 15:00. Tā arī viens pats pa ielu tos 200m nobraucu.

Ak nē, tāds mērkaķis ar granātu...

I IRKOTEIKT1 20.01.2022

Jā tagad es nebrīnos kāpēc nevari nolikt un labāk arī nevajag.
Jā tas cilvēks griežoties varēja sākt iet pāri vai pat skriet, tu būtu nobraucis cilvēku, jā tā ir situācijas nenovērtēšana,

Tu noslāpi vairākas reizes, tātad nemāki vadīt auto, kā to vajadzētu darīt,

Jā tu nemāki novērtēt situāciju ja tik ilgi stāvēji pie apļa, aiz tevis bija rinda noteikti un tu radiji bīstamu situāciju, jo kāds varēja tevi apdzīt,

Tu iebrauci pretējā joslā, tā ir ļoti liela kļūda,

Tu nemāki lasīt ceļazīmes, tas ir pats pamats visam

Ja vēlies varu uzdāvināt e-talonu, tev tiesības nevajag, vai varbūt tad sāc no jauna at teoriju, varbūt tad mācēsi lasīt un saprast, un apdomāt ceļazīmes.

Tev laikam pašam par saviem jokiem būs jāsmejās, jo:

1) ""Jā tagad es nebrīnos kāpēc nevari nolikt"" === Jau noliku. Vnk tu nepareizi izlasīji.

2) "Jā tas cilvēks griežoties varēja sākt iet pāri vai pat skriet, tu būtu nobraucis cilvēku, jā tā ir situācijas nenovērtēšana,"

Jā, es pat neiedomājos, ka mana mīļākā aktivitāte - nejauši sākt max ātrumā skriet pa ielu vai pāri ielai iepriekš neapskatoties mašīnas un vispār nepārliecinoties par drošību ir hobbijs arī citiem.

Jā, tev taisnība, ka bremzēšanas ātrums palielinās, ja tu uz cilvēku kuru esi paskatījies nepalaid. Kāds kuru vispār neredzi - ideāls bremzēšanas ātrums. Kāds, kura klātbūtni apzinies - ļoti lēns bremzēšanas ātrums... Tā nu ir.

Jā, nabaga cilvēks. Viņš būtu tā cietis no tās sadursmes ar mašīnu, kas brauc uz 15km/h + vēl bremzē. Nabadziņš, viņam tādas ciešanas izraisīja tās 2 sekundes, kuras viņš tagad kavēsies, jo "es viņu nepalaidu". Laikam jāraksta sūdzība pašam par sevi un jāmeklē cilvēks kuru apbižžoju rokā, lai varētu viņam morālo kompensāciju izmaksāt...

Pašam smiekli nenāk, ne?

Tu esi mūsdienu Čārlijs Čaplins, izņemot tev nevis komēdija ir klusā, bet auditorejas smiekli par to.

3) "Tu noslāpi vairākas reizes, tātad nemāki vadīt auto, kā to vajadzētu darīt,"

Jā, tev taisnība, cilvēkam, kurš grib autovadītāja tiesības un pie instruktoriem ir braukājis ar 5 dažādām auto markām un gan ar dīzeli, gan ar benzīnu un pat ar gāzes mašīnu tiešām jāpārzin viss auto spektrs ideāli, jau iekāpjot auto. Tas pierrašanas laiks pie auto kautkāds fufelis, ko insturktori tik stāta, ne? Un pietam braucot ar pilnīgi citu auto vienreiz ielikt nepareizā ātrumā un noslāpt - absoluti krimināli.

4) "Jā tu nemāki novērtēt situāciju ja tik ilgi stāvēji pie apļa, aiz tevis bija rinda noteikti un tu radiji bīstamu situāciju, jo kāds varēja tevi apdzīt."

Jā, te tev taisnība. Vnk vajadzēja uzgāzēt un yolo. Ja kāds ietriecās no muguras tad ietriecās, ja ne tad ne. Tas jau pie d, ka puse auto braucot aplī nerāda pagriezienus, ka griezīs ārā. Zinkā, eksaminatoram vajag īstu iemeslu neieskaitīt eksi - uzspiezt uz bremžu pedāli, vai arī lai tu radi īstu bīstamu situāciju, lai nevarētu eksi pārsūdzēt, plus ja vēl negadījums, tad policijai d- Ko jūs neredzat, ka manī taču ieskrēja aizmugurējais, nevis es viņā?

Cilvēkam kurš mani apdzītu točna medālis. Zin kā to medāli sauc - invaliditāte uz mūžu. Gan sev gan apkārtējiem.

Viena no lietām, kuru tu laikam palaidi garām, bet tā vai tā dabūji tiesības ir tas, ka jābrauc tā, itkā apkārtējie visi ievērotu notiekumus, bet reāli kāda piektdaļa točna brauc pēc citiem notiekumiem... Pamēģini pēctam apdrošinātājiem / policijai izskaidrot, ka CITI nerādīja pagriezienus tāpēc ES uztaisīju avārīju.

5) "Tu iebrauci pretējā joslā, tā ir ļoti liela kļūda."

Jā, 50-60 cm pāri līnijai. Uz kuru datumu man tagad gaidīt savu nāvessodu?

6) "Tu nemāki lasīt ceļazīmes, tas ir pats pamats visam"

O, pat viens sakarīgs komentārs. Jā, bija tāda problēma. Zīmes redzēju, ne 100% gadījumu piedomāju pie tām. Pēdējais instruktors ar kuru braucu ļoti uz to skatījās. Pie tā piestrādājām, ņēmu un arī noliku.

7) "Ja vēlies varu uzdāvināt e-talonu"

Lieki e-taloni vienmēr noder. Neredzu pamatu Rīgā ar auto vispār braukt. Ne pirms ne pēc tiesībām. Benzīna izmešus visiem sejā laist, ja ziemā ar tramvaju / trolejbusu / autobusu visur var tikt un vasarā mierīgi ar riteni.

"vai varbūt tad sāc no jauna at teoriju"

Negribi varbūt savu dzīvokli nodedzināt un tad sākt iekārtot no jauna... Vienkārši visu no nulles...

Es tev došu reālu dzīves padomu. Kad tev liekas, ka tu dzirdi vai lasi sliktu padomu, tad iesaki padomdevējam viņa paša padomu. Ja aizsviļās, tad nav tā vērts. Ja atbild: "es jau tā daru", tad tas ir labs padoms.

"varbūt tad mācēsi lasīt"

Žēl, ka pats pirmo rindu no tā ko es rakstīju nevarēji izlasīt, tagad sanāk tāds clownings pašam uz sevi.

T Tallink123 10.02.2022

6 reizes 2020-2021. gadā

T top20 07.04.2022

4 reizes C kategorija

N Nekasnesanāk 02.02.2023

Liku jau 6. reizi , nenoliku , bet izkritu precīzi 35 .minūtē. Tikai nesakiet ka tā ir sakritība jo katru reizi apsolūti visas mašīnas kuras brauca likt , precīzi atgriezās kopā. Sakritība 6 reizes?

N Nekasnesanāk 02.02.2023

Esi CSDD nedap...ais instruktors?

R Regular_Karen 02.02.2023

Tipisks sūdzmanis - vainīgi visi citi, es esmu izcils. Var jau saprast. Ja vainoju kādu citu, tad nav jāuzņemas nekāda atbildība.

P Pozitivais007 02.02.2023

Visu nokārtoju ar 1. reizi, nekādu problēmu. Un paskatoties, kas notiek ielās, tikai atbalstītu vēl stingrākus nosacījumus.
Atbalstītu ieceri, ka tiem, kas nenokārto eksāmenu pat ar 5. reizi, izsniegtu bezmaksas e-talonu uz gadu, lai pasargātu citus🤷‍♀️😄

L LietotajsXV 17.08.2024

1. reizē nenokārtoju, jo paralēlās pārkošanās laikā pieskāros apmalei. Viss pārējais bija atzīmēts kā Labi, 2 bija pietiekami.
2. reizē gaidot kad uz galvenā ceļa atbrīvosies josla, pēkšņi iztraucās mazs oranžs rolleris, kas veica apdzīšanu pa joslu kurā gribēju griesties. CSDD inspektors iespieda bremzi grīdā, un tā jau skaitijās liela kļūda, kas atzīmēta kā 'Nepietiekami'. Šis notika rīgas svētku laikā, pie tam iela zem vanšu tilta bija norobežota un mani lieki aicināja braukt pār akmens tiltu.

L LietotajsXV 17.08.2024

2. reizē ar nenokārtoju, bet tikai 3.

"B" 2016.g. ar 1. Reizi
"TR2" 2018.g. ar 1. Reizi
"Atpūtas kuģu" vadīšanas apliecība 2022.g. ar 1. Reizi (te gan tikai teorija)
"A" 2023.g. ar 1. Reizi.
Nu neticu es veiksmēm un ļaunajiem instruktoriem, kā pieredze rāda, cilvēciņš beidzot ar 8. Reizi nokārto apliecību un pat nedēļa nepagāja, kad notrieca cilvēku uz pārejas... Ja cilvēks nespēj nokārtot tiesības, nu pieņemsim, ar 5.(!?!) Reizi, varbūt tomēr nevajag sēsties pie stūres un apdraudēt citus?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes