Adrese: |
Lucavsalas iela 3 Rīga Latvia - LV-1004 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66778876 |
Informācija: | Juridiskā adrese: Tīraines iela 15, Rīga, LV-1058 |
Darba laiks: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Kategorija: | Būvniecība • Būvmateriālu veikali |
Sociālie tīkli: |
K Senukai - Sūdzības un atsauksmes
K Senukai - Slikts serviss
Iegādājos kafijas automātu Delonghi, ieslēdzot to konstatēju ka nav ūdens padeves un līdz ar to tas nedarbojas. Aiznesu uz veikalu un man pateica ka maiņas nebūs un naudu arī neatgriezīs, bet aizsūtīs uz remontu un tad man atdos jau saremontētu. Bet kāpēc man jāmaksā pilna summa par remontētu preci, kura pat ne reizi nav darbojusies? Remontētu aparātu es varu nopirkt par mazāku summu. Kāpēc nemaina preci, kurai brāķis jau ir no rūpnīcas?
AS Kesko Senukai Latvia - Negodīga tirgošana internetā
Interneta veikalā ievietotā prece https://www.ksenukai.lv/p/griesanas-disks-haushalt-400-mm-x-50-mm/fu09?mtd=searc...⇄ neatbilst patiesībai. Bildē un aprakstā ir elegants ripzāģis ar lieliem zobiem, labiem cietkausējumiem un attiecīgu ārējo un iekšējo izmēru. Faktiski īstenībā zobi ir izcili mazi, sīki, cietkausējums to galos minimāls, tātad to vēlāk nebūs iespējams uzasināt. Bilde neatbilst piedāvājumam, to varam pārliecināties ja to palielinām: uz bildē redzamā zāģa ir pavisam cits izmērs, 160 ārējais, 20 iekšējais. Ne tā kā piedāvājumā: 400 un 30.
K Senukai - Krāpšana. Pārdod preces iepakojumu bez preces
2.decembrī 2022.gadā Liepājā, K-Senukai veikalā nopērkot EL. Virteni augiem 60 LED 80cm,kura cena bija 9,99,atverot tā iepakojumu, tā saturs netika konstatēts, preces nebija, tikai preces lietošanas instrukcija. Interesanti, ka šis preces iepakojums preču stendā nebija kā pirmais, bet paņemts pa vidu starp tāda paša veida preču iepakojumiem.
Kesko Senukai - Nepatiesas informācijas sniegšana
Gribēju iegādāties sniega lāpstu caur E Senukai, bet sistēma parāda, ka tad jābrauc uz liepāju. Piezvanu uz informatīvo telefonu 66778876, kur atbild, ka internetveikals ir cita kompānija un nav nekāda sakara ar veikaliem. Teica, lai braucu uz Mūkusalas Senukaju, kur ir 5 sniega lāpstas. Aizbraucu, skatos, nav. Prasu pārdevējam, tas meklē, neatrod. Aizeju uz info centru, skatās sistēmā, tur atrod vienu, bet patiesībā nav nevienas. Kas atmaksās man ceļa izdevumus, kad mēroju ceļu saņemot nepatiesu informāciju? Tur ir totāls bardaks, ko arī var redzēt pēc pārdevēju uzvedības!
K Senukai - Slikts serviss
Купил детские санки через интернет магазин, отметил филиал в котором хочу забрать товар, присылают писмо что товар можно забрать в другом магазине на другом конце города, на письма не отвнчают, вместо чего присылают еще письмо, мол извините товара вообще нет, ждите деньги назад еще неделю. Самый уродский магазин и сервисс с каким либо я сталкивался.
AtrisinātaK Senukai - Brāķēta prece
23.09.2022 devos uz K-Senukai veikalu pēc kafijas aparāta Philips, taču veikalā mani atrunāja, jo pēc darbinieka teiktā “Philips kafijas aparāti lūztot. ”pierunāja iegādāties kafijas aparātu delonghi. Kafijas aparātu iegādājos plkst 19: 19, pieslēdzot viņu ap plkst. 20: 30 tika konstatēts, ka no kafijas aparāta korpusa apakšas tek ūdens. Nākamajā dienā braucām uz veikalu ar pārliecību, ka kafijas aparātu mums samainīs, bet, kā izrādās, neviens neko nemaina. Preci paņēma it kā uz ekspertīzi, ka...
Kesko Senukai Digital UAB - Krāpšana, klientu maldināšana, ļoti zems servisa līmenis
Pēc apmaksas, Ksenukai dievojās, ka pilnveidojas un piedāvā labāko, bet pagāja nedēļa, šie pamostas, ka nevarot pakomātā ievietot un tā vietā, lai apjautātos kur vest, šie venipak uzlaida kaklā, un sāka pienākt naktī sms, ka vedīšot preci, paši kaut ko melo, īpaši jūlija, kura pateica, ka pasūtījums atcelts. Kas bija meli. Lētais kantoris
AtrisinātaK Senukai - Nesūta preci
Septembra sākumā tika pasūtīts urbis un "galviņas", pasūtijuma nr e00808657, galviņas atnāca trīs dienu laikā, taču urbis ne, lai gan bija rakstīts, ka piegāde notiks 2-3 dienu laiikā. Sazinoties ar k senukai, viņi apgalvo, ka urbis ir nodots kurjeram. Ir pagājis nepilns mēnesis un prece nav saņemta kā arī nekāda informācija nav sniegta par pasūtijumu. "brīnišķīgs" serviss par pasūtijumu tiek samaksāts, bet no preces ne miņas. Un katru reizi zvanot iegūta tiek tiesi nekāda informācija par pasūtijumu.
K Senukai - Slikts serviss, neskaidrība par preces tehniskiem raksturojumiem
Vēlējos nopirkt interneta veikalā ūdens sildītāju, jo veikalā uz vietas nebija pieejams. Diemžēl, skaidrību par tehniskā raksturojuma niansēm iegūt nebija iespējams. Foto attēliem interneta veikalā nevarot uzticēties, kā arī aprakstā varot būt kļūdas, speciālists, kurš paskaidrotu vai attiecīgam modelim ir noteiktās funkcijas, - nav tāda pakalpojuma. Tad kā pircējs lai rīkojas? Atliek tikai vienkārši nepirkt. Uzņēmums nav ieinteresēts preču pārdošanai, cita skaidrojuma nav par tādu attieksmi. Nosaukumā ir wifi, aprakstā nav, foto pie Ariston velis 80 l wifi ir Eco, aprakstā nav.
K Senukai - Krāpšana, klientu maldināšana
1. 13.08.2022 pasūtīju ledusskapi standart rff08454a+whcne pa 138eur. 14.08.2022 saņēmu apstiprinājumu. 15.08.2022 atteikumu jo prece nav pieejamā. 18.08.2022 naudas atmaksu 2. Atradu šo preci ksenukai.lv pa 177eur. Padomāju ka 1a.lv nenomainīja cenu un pārdot negribēja. Ap 12: 00 23.08.2022 veicu pasūtījumu (ledusskapis standart rff08454a+whcne, bez saldētavas e00785107) ar piegādi uz mājām. Paskrejot garām opcijai "samaksa ar karti" sazinājos ar internetveikalu pa informatīvo tālruni...
Senukai - Naudas atgriešana
Vairāk neko no šī veikala nepirkšu un citiem neiesaku. Jo, ja nāksies saskarties ar preču un naudas atgriešanu, tad naudu par piegādi un jebkādas maksas par maksājuma noformēšanu neatgriezīsi. Lai gan viņu pašu atgriešanas politika Saka, ka visa samaksātā summa tiek atgriezta ne vēlāk kā 14 dienas laika. Un atgādināt, ka viņiem nauda ir jāatdod, ir arī nepieciešams. 16. Dienā pēc atgādinājuma saņēmu ne pilnu summu.
AtrisinātaAS ,,Kesko Senukai Latvija" - Slikts serviss
Iegādājos gaisa sausinātāju pirms pusotra gada, dēls diemžēl apskādēja. Skaidrs ka garantija nestrādās, un nepieprasīju to. Vēlējos tikai iegūt informāciju kur to iegādāties. Remonta servisu ksenukai arī nepiedāvā. Devos uz servisiem, bet detaļas nebija. Ieteica sazināties ar ksenukai, lai noņem detaļu no brāķētās produkcijas, bet nekā. Naudas atmaksu vai bezmaksas detaļu negaidu, velos tikai iegādāties detaļu lai iekārta 225€ vērtība netiktu vienkārši izsviesta atkritumos. Ja ksenukai bizness ir pārdot nelabojamu tehniku, tad tur jāatgriežas pie jautājuma par zaļo dzīvi.
AS ,,Kesko Senukai Latvija" - Bojājums
Šī gada 16. Aprīlī iegādājos akmens masas izlietni. Noskatījām stendā, preci izsniedza iepakotā veidā, tāpēc, paļāvāmies uz pārdevēja godaprātu un neapskatījām. Atvērām iepakojumu, kad saņēmām virtuves iekārtu un galda virsmai bija nepieciešams izmērs, ielikt izlietni. Depo veikalā, kur pirkām galda virsmu, atverot izlietnes iepakojumu, izrādījās, izlietnei nošķelts liels gabals. Depo darbinieks uzreiz pateica, ka izlietnei bija brāķis, jo transportējot rūpnīcas iepakojumā, tāds bojājums nevar...
UAB Kesko Senukai Digital - Negodprātīga komercdarbība, klientu maldināšana
Meklējot internetā tīkamo mantu, uzķēros uz maldinošo reklāmu un neprofesionālo kleitnu apkalpošanas speciālistu darbu. Atrodot preci, saņēmu piedāvājumu iegādāties to līdz 14: 00 un saņemt tajā pašā dienā. Pārliecinoties pa klientu apkalpošanas telefonu noskaidroju ka prece pieejama veikalā un nekādu problēmu nebūs. Veicu pasūtījumu. Tuvojoties preces saņemšanas laikam, pats veici zvanu, lai noskaidrotu situāciju kur saņēmu atbildi ka daudzo pasūtījumu dēļ prece būs pieejama tikai pēc 5-6...
Ksenukai atgriešanas sistēma - Bezjēdzīga sistēma
Sūdzība - ierosinājums. Uztaisiet beidzot atgriešanas elektronisko formu mājaslapā. Tie word un pdf ir "ļoti" ērti, īpaši cilvēkiem bez printeriem (un word failā viss formatējums nojūk, kamēr aizpildi elektroniski) . Turklāt šādā formā varētu uzreiz atrisināt preču atpakaļ nosūtīšanas jautājumu (pakomāta vai kurjera pakalpojuma pieteikšanu) , nevis gaidīt atbildi no klientu apkalpošanas centra.
K Senukai - Slikts serviss
Pasūtījām 26.05l6 caur Ksenukajai internetveikalu kondicionieri (izņemšanu uz vietas nepiedāvā, ko šādi lieli veikali parasti piekopj) . Jāatzīmē piegādes diena, ierakstam 29.06. Viss kārtībā, būšot. Paiet diena, atnāk paziņojums, ka būs 30.06 (mājās mazs bērns, karstums 30° dzīvoklī, nav nekādu iespēju pastaigas laikā dzīvokli atvēsināt) . Itkā tikai viena diena, bet tomēr. Vīrs zvana uz info tālruni, otrā galā ļoti neapmierināta darbiniece, ne tajā labākajā klientu apkalpošanas tonī. Konkrētas atbildes uz jautājumiem sniegt nespēj.. Ļoti nelaipna apkalpošana.
K Senukai - Tirgo neeksistējošo preci
Pēkšņi un negaidīti vajadzēja nopirkt flīžu līmi. Sarunāju ar pasūtītāju... Viss būs. Es uzreiz internetā... Skatos O! Ir... Ksenukajā. Lai ietaupītu laiku speciāli izvēlējos gatavu maisījumu. Piedāvājumā bija 5l un 8l spaiņi lv ražotas līmes. Cenas starpība+-5€...8l protams izdevīgāk. Krč jāņem. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas lidoju uz veikalu. Apmaksāju savus 6 spaiņus kasē un devos uz saņemšanas vietu aiz veikalā. Tur kipiš... Rohlas un kariņi lido... Pēc 15 minūtēm atveda manu pasūtījumu...
K Senukai - Krāpšana, maldināšana
Vēlos izteikt ļoti lielu neapmierinātību ar Jūsu sniegto pakalpojumu. Situācijas izklāsts: 2022. gada 19. maijā, veikalā OZOLS, Mazā Rencēnu ielā, tika nodota iekārta PUTEKĻUSŪCĒJS ROBOTS MI C1 XIAOMI garantijas ietvaros, jo iekārta sāka skaļāk strādāt. Uz jautājumu, kad varam gaidīt preci atpakaļ, tika noteikts, ka 2 nedēļu laikā tiks dota atbilde. Iepazīstoties ar preču nodošanas papīriem, tapa skaidrs, ka atbilde tiks sniegta 15 darba dienu laikā. Gaidām atbildi, protams, pēdējā...
K Senukai - Naudas atgriešana
Blēdīšanas ar visu ko vien var, preci piegādāt nevar, kaut norādīts nākamajā dienā, pie pasūtījuma atcelšanas, naudu uzreiz neatgriež, apgroza manu naudu gluži kā bankā, blēžu kompānija, neiesaku ar viniem veikt nekādus darījumus! Un tā nav pirmā reize kad viņi uzvedas kā gopņiki, var pirkt preci tikai veikalā, un kad vari paņemt rokās un sataustīt, naudas ziņā labāk sūtīt no aliexpress, jo piegādes laiks būs līdzīgs, tikai Cena krietni zemāka, varu secināt kad viņiem trūkst darbinieku, un...
K Senukai - Blēdīšanās ar piegādes datumiem
Briesmīga attieksme, pasūtot preci tiek norādīts saņemšana nākamajā dienā, bet pasūtot, jāgaida 1.5 nedēļas, ļoti nelaipni operatori, uzreiz piedāvā atcelt pasūtījumu, es pērku instrumentu, jo viņš man ir vajadzīgs, ne veikals, bet miskaste, k-rauta bija labs veikals bet Kasko Sentukai, mēsls!