BITE - Slikts serviss
Vēlos izteikt neapmierinātību par Cēsu bites salona darbiniecēm. 1. Augustā, mana mamma ieradās, lai palūgtu palīdzību savienot pulksteni, uz kuru telemārketinga darbinieki bija viņu pierunājuši, ar telefonu. Pašas meitenes neko nesaprata, kā to izdarīt, bet atļāvās mammai uzbraukt, ka viņai jānācās apieties ar jaunākajam tehnoloģijām un angļu valodu. Es zinu, ka tas nav viņu pienākums, var gadīties, ka ir pieredzes trūkums, bet darbiniekiem nav tiesību atļauties klientam, kurš vairs nav jaunības gados, “uzbraukt”, ka jāmācās apieties ar jaunākajām tehnoloģijām un angļu valodu. Lūdzu, ja nevarat izglītot savus darbiniekus pašus apieties ar telekomunikāciju tehnoloģijām, tad iemācat pieklājīgi apkalpot klientus. Es zinu, ka jums klientu pašsajūta nekad nav bijusi svarīga, galvenais pārdot, bet šis nebija galīgi smuki. Ņemat piemēru no konkurentiem tele2, kuri neskatoties uz to, ka mana mamma nav klients, ar lielāko prieku palīdzēja! Un es būtu pateicīga, ja šī sūdzība nokļūtu arī līdz pašam cēsu salonam, vadītājam!
Pievienot komentāru