AtrisinātaBITE - Krāpšana, neatslēdz GO3 pakalpojumu
Akcijas ietvaros pieslēdzu Go3 Bite televīziju uz mēnesi pa velti ar iespēju atslēgties jebkurā laikā. 30 augustā iegāju no datora mana bite go3 tv sadaļā, no kurienes mani pārmeta go3 mājas lapā, kur arī mans konts sadaļā atslēdzu pakalpojumu. Pēc tam iegāju vēlreiz un pārliecinājos ka tiešām abonents atslēgts. Šodien 1 septembrī ieejot go3 mājas lapā redzu ka abonents atkal pieslēgts: (tikai tagad pa pilnu maksu. Nepatīkama no bites šāda rīcība... Komentāros rīt pierakstīšu kā izvērtīsies dialogs ar bites pārstāvi.
Problēma tika atrisināta, Bite atgriezīs naudu 100% apmērā. Paldies Bitei ka atzīst un galvenais izlabo savas kļūdas.
Komentāri (4)
Tieši tapēc, kad uzzināju, ka pēc laimesrate uzvaras prasīja parakstīt līgumu, es uzreuz atteicos, jo jau vinnēji, tad iedod vienkārši promo code..
Labāk rakstiet tad, kad firma tiešām jau atgrieza naudu, tikai tad situācija ir pilnībā atrisināta
Izrādās, ka neesmu vienīgais ar šādu problēmu. Arī atslēdzu Go3 bezmaksas testa perioda pakalpojumu 30.09.2022., arī pārliecinājos, ka pakalpojums nav aktīvs, taču 03.10.2022. ieejot lietotāja profilā redzēju, ka atkal ir aktīvs plāns TV un Filmas, bet par pilnu cenu. Bites konsultants apgalvoja, ka acīmredzot esmu saspaidījis kaut ko nepareizi atbildot vien to, ka būs jāveic maksājums par pilnu mēnesi un ka viņi šajā gadījumā neko lietas labā nevarot darīt. Esiet uzmanīgi.
Analoga situācija. Atslēdzu bezmaksas abonamentu 30.augustā. Šodien, saņemot rēķinu, secinu, ka pakalpojums nav ticis atslēgts un man ir piemērota abonēšanas maksa. Arī man Bite konsultants apgalvo, ka es acīmredzot neesot atslēgusi pakalpojumu. Nē, es atslēdzu! Varētu pateikt pat pulksteņlaiku, cikos tas notika.
Diemžēl nevaru pierādīt, jo neiedomājos uztaisīt ekrānšāviņu toreiz. Esmu iesniegusi Bite sūdzību. Esiet uzmanīgi ar Bite! Esmu tik sašutusi par šādu lētu un krāpniecisku rīcību no Bite puses, ka plānoju mainīt arī mobilā telefona operatoru. Un grasos pacīnīties.