www.sudzibas.lv BITE Krāpšana, neatslēdz GO3 pakalpojumu

AtrisinātaBITE - Krāpšana, neatslēdz GO3 pakalpojumu

Akcijas ietvaros pieslēdzu Go3 Bite televīziju uz mēnesi pa velti ar iespēju atslēgties jebkurā laikā. 30 augustā iegāju no datora mana bite go3 tv sadaļā, no kurienes mani pārmeta go3 mājas lapā, kur arī mans konts sadaļā atslēdzu pakalpojumu. Pēc tam iegāju vēlreiz un pārliecinājos ka tiešām abonents atslēgts. Šodien 1 septembrī ieejot go3 mājas lapā redzu ka abonents atkal pieslēgts: (tikai tagad pa pilnu maksu. Nepatīkama no bites šāda rīcība... Komentāros rīt pierakstīšu kā izvērtīsies dialogs ar bites pārstāvi.

01.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Iveta7777 02.09.2022

Problēma tika atrisināta, Bite atgriezīs naudu 100% apmērā. Paldies Bitei ka atzīst un galvenais izlabo savas kļūdas.

I

Komentāri (4)

patiesais_ 02.09.2022

Tieši tapēc, kad uzzināju, ka pēc laimesrate uzvaras prasīja parakstīt līgumu, es uzreuz atteicos, jo jau vinnēji, tad iedod vienkārši promo code..

ē Ērika N. 04.09.2022

Labāk rakstiet tad, kad firma tiešām jau atgrieza naudu, tikai tad situācija ir pilnībā atrisināta

E edgars7540 03.10.2022

Izrādās, ka neesmu vienīgais ar šādu problēmu. Arī atslēdzu Go3 bezmaksas testa perioda pakalpojumu 30.09.2022., arī pārliecinājos, ka pakalpojums nav aktīvs, taču 03.10.2022. ieejot lietotāja profilā redzēju, ka atkal ir aktīvs plāns TV un Filmas, bet par pilnu cenu. Bites konsultants apgalvoja, ka acīmredzot esmu saspaidījis kaut ko nepareizi atbildot vien to, ka būs jāveic maksājums par pilnu mēnesi un ka viņi šajā gadījumā neko lietas labā nevarot darīt. Esiet uzmanīgi.

A AijaJo 11.10.2022

Analoga situācija. Atslēdzu bezmaksas abonamentu 30.augustā. Šodien, saņemot rēķinu, secinu, ka pakalpojums nav ticis atslēgts un man ir piemērota abonēšanas maksa. Arī man Bite konsultants apgalvo, ka es acīmredzot neesot atslēgusi pakalpojumu. Nē, es atslēdzu! Varētu pateikt pat pulksteņlaiku, cikos tas notika.
Diemžēl nevaru pierādīt, jo neiedomājos uztaisīt ekrānšāviņu toreiz. Esmu iesniegusi Bite sūdzību. Esiet uzmanīgi ar Bite! Esmu tik sašutusi par šādu lētu un krāpniecisku rīcību no Bite puses, ka plānoju mainīt arī mobilā telefona operatoru. Un grasos pacīnīties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes