BITE
Izvēlējos BITEONLINE pakalpojumu, naudu par sarunām varu pārskaitīt tikai caur internetu, BITEONLINE mājas lapā. Pakalpojums "aizņemtiem cilvēkiem" labs, bet te tev nu bija, jau vairākas dienas t.i. 7, nevaru papildināt kontu, jo BITES vai Krājbankas serverī ir notikusi "kļūme". Vēršoties elektroniski, stāstot par radušos situāciju, saņemu atbildi - BITEI viss ok, vēršaties bankā. Zvanu uz banku, arī tur ok. Zvanu 1601 apkalpošanas tālruni, man stāsta, ka viņiem nav pieejas un informācijas par BITEONLINE klientiem - NU GATAVAIS MURGS!Iesaku 2x padomāt pirms mēģinat pāriet uz BITE mobilajiem sakariem!
Komentāri (3)
Tu te kaut ko muldi!!! Man ar Biti ir tikai vislabaakaas atminas!Man ar Bites apkalposhanu gan veikalaa, gan pa info-telefonu viss bija O.K.! Pat paaraak iztapiigi vini bija! Tu te kaut ko "fleitee"!
Poetomu eta i estj karta BITEONLINE, dlja zanjatih ljudej, i u Bite estj vibor, eto ne dlja tebja, ne polzujsa, vozmo postojannoe podklu4enie ili kartu predoplati! Bite lu4saja svjaz!
i samaja malenkaja zarplata