Biļešu Serviss - Slikts serviss

Slikts serviss. Slikta mājas lapa. Formāla atrakstīšanās uz email vēstulēm. Jautājumu nerisināšana pēc būtības. Pirku biļetes uz koncertu. Kompānijas mājas lapas sliktās darbības dēļ nopirku divu biļešu vietā četras. Pēc pirmā pirkuma nebija iespējas pārliecināties vai pirkums ir veiksmīgs, jo izmeta ārā no profila. Arī otrajā reizē pēc 15 min. mēģinājuma ielogoties, kad tas izdevās nebija iespējas pārliecināties, ka biļetes ir nopirktas. Atrakstās, ka lapa lēni strādā, ja liels pieprasījums, vainu noveļ uz pircēju, ka bija jāpārliecinās bankas kontā. Ļoti slikts serviss.

09.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (1)

J Jekaterina Lesyss 07.02.2019

Pilnīgi piekrītu, dažreiz tomēr gribās aiziet uz koncertu, bet iespaids, par mājas lapu vienmēr viens un tas pats, ne riktīgi var apskatīt kas ir pieiejams, bet iegādāties biļeti vienkārši nav iespējam, aizņem laiku un daudz stress, kāpēc mus viss ir kā ne cilvēkiem, interneta pirkšana nu jau nav akments laikmetā, bet to nevar teikt par bilešu servisa mājas lapu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes