AtrisinātaBalticom - Slikts serviss
Ja kādam ir doma pāriet uz Balticom, tad silti ieteiktu vairākas reizes padomāt. Tehnisku iemeslu dēļ, sabojājās rūteris, ka rezultāta Balticom itv un internets nedarbojas, zvanu un klientu apkalpošanu, atbild konsultants, vārds pa vārdam problēma izklāstīta, rezultātā jāsauc meistars, zvanu pirmdienā, pasaka kad labākajā gadījumā var būt ceturtdien, ko nopietni? Paši bez prasīšanas pārliek itv un tagad jāsēž 4 dienas bez tv un interneta ka Melnā caurumā? Pienāk ceturtdiena, no meistara ne ziņas, ne miņas. Zvanu atkal, paceļ meitene, viņa man atvainojas, norunājām kad no rēķina par tām dienām tiks noņemta maksa, un savienos mani ar tehnisko dienestu, gadu 10 min neviens neceļ. Tiešām? Man tagad jāpatērē būtu savi nervi lai beidzot no tā kantora kāds vismaz pacenstos atzvanīt? Esam lielās pārdomas par operatoru maiņu, kas visticamāk arī būs, jo šāda attieksme pret klientu es teiktu ir vairāk ne nepieņemama
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Un uz kādu epastu man būtu jānosūta? Nav ticības pozitīvam iznākumam
Labdien! Mūsu speciālisti atrisināja šo jautājumu ar klientu. Lūdzam atzīmēt šo sūdzību kā atrisinātu.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par nepatiesu.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par nepatiesu.
Komentāri (2)
Jums tas ir sīkums. Es ar viņiem jau vairākus mēnešus cīnos - šie tikai Sola, ka viss būs štokos un darbosies. Tehniķi reizes trīs jau bija, jēgas it nekādas - interneta ātrums nav stabils: brīžiem ir ok, brīžiem vāks. Pēc pēdējā ''gudrīša'' tehniķa ierašanās pazuda tv kanāli. Jau vairakas nedēļas brauc labot idioti. Savukārt rēķini ir pa pilnu programmu! Nekādas pretimnākšanas. Ir izlemts sadarboties ar citu provaideru! Lai tikai balticom veic pārrēķinu par pakalpojumiem, kuri netika saņemti! Arī neiesaku balticom, ja jau sākumā rodas problēmas ar viņiem tad uzreiz jāmaina cits provaideris.
.