AtrisinātaBalticom - melošana klientam, slikt serviss
Labdien,
Neiesaku pat sazināties ar šo kantori. Sazinājos, vienojos par interneta pieslēgšanu. Nākamajā dienā sazinājos un viņi ir mainījuši nosacījumus.
Atteicos no pakalpojuma un viņi zvana man vairākas reizes dienā. Kad neceļu, tad sūta sms.
Sveicināti!
Atvainojamies, ka Jums bija šāda pieredze. Izskatās, ka notika pārpratums.
Nosūtiet lūdz Jūsu kontakttālruni privātā ziņā, lai mēs varētu sazināties.
Esam pārliecināti, ka piedāvātais risinājums Jūs iepriecinās!
Ar cieņu,
Balticom.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (7)
Balticom internets un klientu apkalpošana ir zem katras kritikas. Piekrītu sūdzības autoram, ar šo kantori neiesaku sadarboties.
Pats viņu pakalpojumus lietoju 4 gadus un nesen nomainīju. Kad mainīju un gāju uz viņu biroju, tad stāstīja visādus brīnumus par to, cik slikts būs mans jaunais pakalpjjuma sniedzējs utt. Kopumā varu teikt, ka apkalpošanas kvalitāte, pakalpojuma kvalitāte likās tīri ok, mani personīgi neapmierināja izmaksas un tā Slāvu piegarša visā, gan kanāli, gan darbinieki un c'omon, viņi pat svin tos krivu svētkus ar pankūkāk. Tas baigi atgrūž, tagad nomainīju un man ir tā pati kvalitāte, pat labāka nedaudz un par zemāku cenu!
Ko nozīmē "pat labāka nedaudz"?
Par pankūkām tas gan nopietns arguments...nerēdzēta cūcība!
Manā gadījumā TV attēla kvalitāte ir labāka, šobrīd man ir papildus iespējas televīzijas programmas apskatei, valodu maiņām, subtitri, iepriekš nekā tāda nebija, ja to vēlējos, tad būtu jāņem viņu jaunais rūteris, kas palielinātu izmaksas vēl vairāk. Šobrīd to visu dabūju bez papildus maksas un esošā mēneša maksa ir vel zemāka!
Par pankūkām, tā ir nianse, kas mani atgrūž. Ir cilvēki kam ir vienalga, bet man tomēr svarīgi kādā valodā manā valstī ar mani komunicē, kādā valodā ir TV kanāli un kādi svētki tiek atzīmēti, esmu vairāk par latviskumu, kas Rīgā ļoti trūkst. Konkrēti Balticoms ir slāvu kantoris un gan jau tā ir arī viņu oga, lai pievilinātu klientus. Ja runā par mani, tad man tas neder!
Man gan pretēja pieredze, lieliska attieksme & kad bij problēma ar rūteri, norunāju ar operatoriem (dažādiem) te ju vai 3 stundas līdz atrisinājām situāciju (pie tam tas bij sestdienas vēls vakars). Internets bez problēmām iet uz visiem 600 Mbit/s & ne reti arī vairāk kā līgumā noteiktais.
Cilvēks kurš ievilka vadus bij ļoti laipns, komunikabls & izpalīdzīgs.
Esmu vairāk kā apmierināts ar šo kompāniju & noteikti kad pārvāksimies uz citu dzīvesvietu, šo sadarbību turpināsim arī tur.
Nepamanīju, kurā brīdī Jūsu sūdzībā ir pieminēta melošana klientam? Apsolīja, ka nekad vairāk nezvanīs, bet tik un tā atsūtīja 3 sms?
Esmu viņu klients jau padsmit gadus. Nav nekādas problēmas. Faktiski tas ir galvenais iemesls, kāpēc neskatos nekādus citus piedāvājumus.
Kas attiecas uz to "slāvisko", nu, šķiet, ka viņiem ir izteikts darbinieku sastāvs, līdz ar to arī tradīcijas, utt.