AtrisinātaBalticom - Krāpšana
Neiesaku nevienam balticom! Izvēlējos viņu tv uz pāris mēnešiem, kuru laikā, viņi izdomāja pēkšņi atgādāt man vēl vienu rūteri, par kuru dabūju samaksāt, lai nosūtītu atpakaļ! Līgumu ar viņiem lauzu septembrī, bet tagad decembrī viņi man atsūtīja 82eiro parādu par rūteri, ko it kā nav saņēmuši un pakalpojumiem! Man ir pierādījums, ka septembrī sarakstē atbildēja baltcom operatore atbildēja, ka viss ir kārtībā, bet tagad atsūta kaut kādu mistisku rēķinu!? ! Kurš tā dara? Laicīgi būtu zvanījuši un teikuši, ka kaut kas nav saņemts vai ir kādas problēmas! Sazvanīt viņus nav iespējams, negribīgi atbild tikai epastos, vilcina laiku! Kas tā par kompāniju vispār, kas nekomunicē? Komunicēt varēja tikai, tad, kad vajadzēja iešķiebt savu televīziju!
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Klientu numurus ar burtiem lieto kompānija Baltcom. Laikam Jūs sajaucāt mūs ar viņiem.
Lūdzam atzīmēt sūdzību ka atrisinātu.
Ļoti atvainojos, telefons izlaboja automātiski nosaukumu! Pret Jums nav nekādu pretenziju!
Pievienot komentāru