AtrisinātaBaltcom - Slikts serviss
Rīko akcijas tikai jaunajiem klientiem, bet vecie klienti var turpināt maksāt pilno summu.
Aizgāju uz klientu apkalpošanas centru imantā, lai nomainīt televīzijas + interneta paku uz lētāku (15.50 eur) , šobrīd man ir paka (internets+televīzija par 19.50 eur) , bet man iedeva parakstīt līgumu uz diviem gadiem. Vai tad ja esmu jau 8 gadus jūsu klients man no jauna jāparakstās uz 2 gadiem? Manuprāt var sagatavot izmaiņas jau esošajām līgumam. Man taču nepiedāvā akcijas cenu, kā jaunajiem klientiem (10.50 eur) , bet piedāvā standarta cenu.
Nolēmu atteikties no jūsu pakalpojumiem klientu apkalpošanas centrā imantā, bet apkalpošanas speciālists man teica, ka atteikties nevar! Viņa informēja, ka man zvanīs pa telefonu, gaidu jau nedēļu, vel joprojām neviens nezvana. Kā tad sanāk, klients pat nevar atteikties no jūsu pakalpojumiem?
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
tā taču ir visur.
Никогда с Baltcom не было проблем, если даже интернет пропадает то потом пишу письмо и делают пересчет, у всех бывают проблемы... Чтобы получить цену как у нового клиента отключайтесь и заново подключайтесь =)