AtrisinātaBaltcom - Pasīvi agresīva klientu apkalpošana
Pats vainīgs, ka nelasu līgumu, bet ja vēlies beigt ātrāk, tas būs jāmaksā brangs līgumsods. Uzmanīgi ar solījumiem par zemām cenām, jo beigās tik zemas tās var nebūt.
Plus, atteikšanās tiek apzināti apgrūtināta. Zvanu operatori apsola palīdzēt, atsūtīt instrukciju kā, bet tad pazūd.
Atteikties ir čakarīgi, jāsūta pa pastu rūteris, uz nezinu kurieni.
Būtu gatavs samaksāt to līgumsodu par ātrāku līguma izbeigšanu un miers, bet izskatās ka mani grib noturēt pret paša gribu apzināti ignorējot un Nepalīdzot aiziet.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Viena roka nezina, ko dara otra.
Zvanu operatori un klientu speciālisti pa visu to laiku, kamēr ņēmos lai pārtrauktu līgumu, nosauca vismaz trīs dažādus līgumsoda apmērus, gan pa telefonu, gan epastā.
Kreisa firma, neiesaku - pazudīsiet slēptās izmaksās un birokrātijā.
Labdien!
Lai veiksmīgi atrisināt situāciju, lūdzam atsūtīt savu kontakt tālruni, vai abonenta kodu.
AC SIA Baltcom.
Komentāri (1)
Viena roka nezina, ko dara otra.
Zvanu operatori un klientu speciālisti pa visu to laiku, kamēr ņēmos lai pārtrauktu līgumu, nosauca vismaz trīs dažādus līgumsoda apmērus, gan pa telefonu, gan epastā.
Kreisa firma, neiesaku - pazudīsiet slēptās izmaksās un birokrātijā.