Amigo - Slikta kompānija
Lieliska" attieksme pret klientu. Vienu mēnesi aizmirsu samaksāt par telefonu uz nomaksu 16. Eiro) samaksāju ar dienas kavēšanos par nākamo uzreiz, bet nākamā dienā atnāk vēstule jau par līguma laušanu un samaksas par telefonu pilna apmērā, neskatoties uz to ka iepriekšējā dienā esmu samaksājusi, un no liekot datumu, kad tā visa summa jāsamaksā, vēstule no creditreform par piedziņu! Pēc datumiem kad vēstules sagatavotas var saprast ka tas tiek jau ar domu rakstītās ka cilvēku liek reforma par dienas kavēšanos, un summa arī niecīga, būtu to no maksājusi, tādu sviestu pirmo reizi redzu, nekad mūžā vairs neizmantošu šīs kompānijas pakalpojumus.
Komentāri (9)
"Vienu mēnesi aizmirsu samaksāt par telefonu uz nomaksu samaksāju ar dienas kavēšanos par nākamo uzreiz,.."
Nesapratu.
-Vienu mēnesi aizmirsi samaksāt un nākamajā samaksāji ar dienas kavēšanos un arī par nākamo mēnesi? Tātad laicīgi nesamaksāji 2 mēnešus (radās 2 mēnešu pārāds) un samaksāji par 3 uzreiz?
Vai
-Vienu mēnesi samaksāji ar kavēšanos viena diena un samaksāji arī par nākamo mēnesi, kas ir nokavēji 1 dienu un samaksāji par 2 mēnešiem?
Vai
-Jau otro mēnesi maksāji ar kavēšanos?
Principā rēķini jāapmaksā laicīgi. Un pa lielam visiem ir, apmēram, laiks kopš rēķina saņemšanas, kas parasti ir mēneša pirmajā pusē vai pusē, līdz mēneša beigām vai līdz nākamā rēķina saņemšanai, lai nomaksātu iepriekšējo rēķinu, bez nekādām soda naudām. (Arī atkarīgs no parakstītā līguma par maksājumu kavēšanos)
haha arī neko nesaprotu no teksta)
vispār jāpalasa līgums. tur jābūt visam uzrakstītam -gan par kavējumiem, gan par to sekām.
Serviss šīm kantorim ir nekāds. gaidi atbildi mēnesi, varbūt kāds atbildēs
Kredītreformā klients tiek pēc pilniem 3 neapmaksātiem rēķiniem. Tāpēc nebūt nav "aizmirsts" tikai viens mēnesis.
Viens mēnesis par iegādātu telefonu uz nomaksu , diemžēl,jums pieredze par trim man vienu
Man nav šādas pieredzes. Uzskatu, ka par pakalpojumiem ir jāmaksā un nav nekāda attaisnojuma kavēšanai. Pat ne "aizmirsu". Par maizes nopirkšanu ir jāmaksā? Ir. Tāpat ar rēķiniem. Bet pie mums tā ir normāla prakse - atrast jebkādu attaisnojumu, lai nemaksātu. Nevari samaksāt, aizmirsti - neņem uz nomaksu. Par likumu Creditreform un melnā saraksta iekļūšanā zinu pēc darba pieredzes, jo strādāju šajā jomā. Iespējams, Amigo ir cita politika. Trīs mēnešu kavēšana ir biežākais manis redzētais kavēšanas termiņš.
Kad es pie Amigo klientu centrā griezos sava pieslēguma sakarā, man šī klientu centra darbiniece vienkārši atbildēja, ka palīdzēt nevarot un lai ejot pie cita operatora. Paklausīju un pārgāju uz Tele2! Nekādu problēmu vairs nav!
Kur ir tādi Amigo klientu centri, es eju uz uz Lmt centru ar savu Amigo. Un ja aiziet un sarunā, ka rēķins kavesies, var sarunāt, ka samaksās līdz norunatajam datumam. VIENKĀRŠI KOMUNIKĀCIJAS PROBLĒMAS KLIENTAM, tādus tikai Creditreforma pa taisno.
http://www.creditreform.lv/lat/debtors/questions/ Ko darīt, ja esmu saņēmis no Creditreform vēstuli par parādu, bet parāds jau ir nomaksāts?
Ja parāds ir nomaksāts, tad maksājumu apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam nosūtīt mums pa faksu 67501040, e-pastu [slēpt]@creditreform.lv vai, izmantojot mūsu mājas lapu www.creditreform.lv, tas ļaus izvairīties no pārpratumiem turpmāk.
Tieši Jūsu situācija, tātad viss ir labojams.