4mebeles.lv - Piegādā bojātu preci, neīstā krāsā
Dīvāns tika piegādāts plānā kartona iepakojumā, ar apskrāpētu vienu malu, kur acīmredzot tika vilkts pa zemi nevis nests.
Teica, ka piegāde būs ap 17, atbrauca tikai 19.
Tika pasūtīts dīvāns gaiši zilā krāsā, atveda dīvānu tumši zaļā krāsā.
Uz e-pastiem un zvaniem vairs neatbild.
Komentāri (4)
Ta neizskatas divans, kas ir nevis nests, bet vilkts pa zemi!
Tur plāns kartons bija virsū, varēja redzēt ka vilkts. Varbūt ne ilgi,bet tomēr. Lai vai kā radies bojājums, fakts kā tāds - dīvāns piegādāts bojāts.
Labdien , mūsu menedžeris zvanīja dažas reizes lai izrunāt šo situāciju. Diemžēl jūs sniedzat nedaudz nepatiesu informāciju : par piegādes laiku ja tiešām cilvēki kas piegādāja dīvānu nedaudz nokāvēja ar piegādes laiku, bet mēs noskatījāmies pēc noliktavas kameram dīvāns bija iekrāmēts bez bojājumiem. Bet cilvēki kas piegādāja dīvānu redzēja ka jūsu cilvēki kas nesa dīvānu vilka viņu gan pa asfaltu izkrāmējot dīvānu no mašīnas gan kāpņutelpā (dīvāns ir diezgan smags un liels). Kurjers un krāvējs piedāvāja savu palīdzību bet cilvēki no palīdzības atteicas. Atvainojiet bet šīs defekts bija viennozīmīgi radījies ienešanas dzīvoklī laikā.
Labdien, neviens mums ne reizi nav zvanījis! Nevajag melot, vīrs nevilka dīvānu ne pa asfaltu, ne pa kāpņutelpu. Un kartons bija acīmredzami saskrāpēts jau izņemot dīvānu no auto. Nezinu kurā brīdī radās skrāpējums, bet ne uznešanas laikā. Dīvāns bija vienīgā prece iekšā auto, varbūt tas brauciena laikā kustējās pa salonu? Šis defekts viennozīmīgi nav radies ienesot dzīvoklī. Jautājums - Vai Jūs paši nesīsiet? - nav piedāvājums palīdzēt.
Un vai par to ka dīvāns ir zaļā krāsā nevis gaiši zilā, Jums arī ir kāds aizbildinājums? Kā arī mēs sūtījām e-pastu ar sūdzību uzreiz pēc piegādes 20.11., bet atbildi no Jums saņēmām tikai 12.12. vēļ 12 dienas pēc tam, kad ielikām sūdzību šeit...