www.sudzibas.lv Zelta Zivtiņa Zelta zivtiņa saīsina derīguma termiņu!!!

Zelta Zivtiņa - Zelta zivtiņa saīsina derīguma termiņu!!!

Ja tev ir 0, 00 santīmi kredītā, un tev piemēram ir līdz 21.novembrim derīguma termiņš, tad Zelta zivtiņa to noteikti paīsinās.Man paīsināja līdz 17.novembrim.
Grib tikai naudu ātrāk.

K

Komentāri (16)

E emīls 17.11.2008

Nāc pie bifri un tev vairāk nebūs problēmas, ka tev varētu kāds apcakarēt.

N navsvarigi 17.11.2008

Tada paradiba jau sen zianama. man ari bija ta pat, ka, beidzoties kreditam, tika saisinats kredita lietoshanas terminsh. Interesanti, vai visam kartem ta ir??
Teikshu par BiFri, ka ir letak runat uz Bite tiklu, jo ir 2 sant/min, uz citiem tikliem ir 8 sant/min, tikai tikla parklajuma kvalitate, ja kas, ir tada pati kaa tele2. Manuprat, ja jau mainit priekshapmaksas karti, tad uz okarti. Ne dargaka ka zz toties kvalitativak, nekaa zz un Bite noteiktim, kaut ko tur ari ne teiktu Bite un dazi biFri lietotaji par kvalitativo tikla parklajumu...

K KristineZalkalne 18.11.2008

Butu gan par ko satraukties!!!Tapatas jau var runat pa velti gan dienu gan nakti un vel te pardzivo.Pfffffffff...Kad beigsies sita halava tad gan bus japardzivo!!!Ha

N navsvarigi 18.11.2008

Kristine Zalkalne, vaiak jau na bifri lietotajiem bez maksas sarunas. Tiem, kas tagad sledzas pie BiFri, jau jamaksa vairak, bet tad labak izmantot okarti, maksat nedaudz vairak, toties kvalitate cita!

N navsvarigi 18.11.2008

Ja runajam par Bite pies;egumus, tad tas nav letaks kaa T2 pieslegums un kvalitate ir tada pat kaa Tele2. Vienigais labums no Bite, ir BiFri karte, kad to vareja aktivizet noteikta laika perioda, lai zvanot uz Bite tiklu nenemtos kredits nost! Kad tikko paradijas BiFri reklama un tika noraditas cenas, cilveki nesteidzas pariet uz BiFri, pareizak sakot, nedarija to!

vien 22.01.2009

neko nesaīsina, ir tāds jēdziens kā kredīta derīguma termiņš. domājam loģiski-ja nav kredīta, tad attiecīgi beidzās arī tā izmantošanas laiks un mainās uz to dienu, kad kredīts paliek 0, 00. un necenšaties man iestāstīt ko citu.

N Navnavnav 26.06.2016

Pasutiju 2gb interneta no zelta zivtinas ar prieksapmaksu un man izterets kredits un interneta nav

P Pēteris liepiņš 16.08.2016

huiņa naturālākā.visnaglijākā kompānija kādu esmu redzējis.norunāšu pēdējo kredītu un kratisos vaļā no šitiem naudas kāsējiem.operators pat nemāk neko pašvepstēt.

I Ilona5 17.06.2017
slikts serviss

Ilga čakarēšanās ar pieteikumu "visi tarifi", neieguvu to un pametu to, arī telefonu pašu lētāko par 'dārgāko atmaksu nevaru iegūt uz nomaksu?!

A Anita Maizīte 03.01.2018
Nav atrodams atjaunošanas numurs

Labdien, nopirku veikalā Lats atjaunošanas kodu. Čekā nav norādīts numurs, kurš jāievada - šis - *110*kods# un zvans. Tas nav norādīts arī Jūsu mājaslapā. Lai to uzzinātu jāzvana uz maksas tālruni.

H herbis 18.07.2018
Maksa par vienībām

Jā,Jā

L Laura Kaļva 19.01.2019
Velk naudu no priekšapmaksas kartes par neko

Esmu zelta zivtiņas kliente jau vairākus gadus iepriekš nebija bijušas nekādas problēmas,bet tagad sāka ne par ko vilkt naudu nost no manas priekšapmaksas kartes. Vispār vairs nav izdevīgi,jāmeklē kāds cits operators

E Edagars06 09.09.2019

Esmu Zelta Zivtiņas lietotājs jau vairāk kā 15 gadus. Mans numurs nav pieslēgts kādam konkrētam tarifam un to izmantoju pamatā tikai zvanu saņemšanai.
Pirmais "pārsteigums" no šīs kompānijas bija tāds, ka tev ne par ko (TELE2 to skaidro kā maksu par numura uzturēšanu) skaita nost 5 centus dienā, pat ja nemaz neesi aizticis telefonu. Vismaz par šādu iekasēšanu šis uzņēmums informēja iepriekš.
Otrais "pārsteigumu" atklājās tikai šajās dienās. Part cik man numurs ir vajadzīgs pamatā zvanu saņemšanai, es pēc kartes papildināšanas izmantoju TELE2 piedāvāto pakalpojumu kartes izmantošanas termiņa pagarināšanai (aizsūtot burtu kombināciju "TERM" uz numuru 1616 kartes izmantošanas termiņš tiek pagarināts par 90 dienām un par to ir jāmaksā 50 centi). Par cik 5 centu noskaitīšana katru dienu man nav pieņemama, tad atlikušā kredīta bilance tiek notērēts līdz 0 tajā pašā dienā. Tad nu nākamajā dienā mans 90 dienu kartes izmantošanas pagarinājums tika samazināts (manā uztverē atņemts) līdz tai dienai, kad manā kontā bija 0 centi. Protams TELE2 liela kompānija un dara visu kā pašiem izdevīgāk, bet šajā gadījumā pilnīgi nekur nav ne informācijas un ne brīdinājumu par šādiem apmaksāto pakalpojumu patvaļīgām atcelšanām. 
Es personīgi pēc šiem atklājumiem ar šo pašu numuru esmu aizgājis pie cita operatora.

Andris Sa 11.03.2020

ZZ Senioriem - zvani uz VISIEM tikliem ir maldināšana, tur iekļauti tikai LIELAKIE tikli

R RenArs Magdalenoks 04.09.2020
Biju aktivizējis un tarifs bija 5 oktobrim, bet jūs mēnesi noravat kāpēc tāda netaisnība

Biju aktivizējis un tarifs bija 5 oktobrim, bet jūs mēnesi noravat kāpēc tāda netaisnība mans nummurs 25373938 Renars

S Sudzibas.lv Admin 04.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes