www.sudzibas.lv Warranty Expert Slikts serviss uz robežas ar krāpšanos

Warranty Expert - Slikts serviss uz robežas ar krāpšanos

Apdrošināt ierīces pie Warranty Exper ir praktiski bezjēdzīgi, nebija spējīgi parūpēties lai mana laptopa klaviatūra tiktu salabota 10 (!) nedēļu laikā, beigās piedāvāja manu 6 mēnešus veco datoru samainīt pret jaunu ar +/- tādu pašu specifikāciju, bet man jāpiemaksā pašrisks nu jau nevis no klaviatūras bojājuma summas bet gan no jauna datora summas, kas ir 200 eiro.

Kad aizradīju, ka man nevajaga jaunu datoru un tā ir viņu problēma, ka vienīgais risinājums ir datora apmaiņa, man pateica, ka varam arī mūžīgi gaidīt uz jaunu klaviatūru. Ierakstot sūdzību facebook soc. tīklā viņi vienkārši atrunājās, ka nav viņu vaina bet gan servisa vaina un tā tagad esot daudziem kā arī to, ka gan jau viņu darbinieki pabrīdināja, ka būs jāgaida un tā bija taisnība, viņu darbinieki skaidri un gaiši pateica, ka jāgaida 3-6 nedēļas un kad es zvanīju pēc 4 nedēļām un teicu, ka ņemšu ārā no remonta ierīci, viņi pierunāja mani vēl pagaidīt, jo cik tad ir palicis līdz tām 6 nedēļām. Pieminēšu, ka servisu, kur man jānogādā dators izvēlējas viņi nevis es.

Ļoti neatsaucīgi cilvēki, tāda sajūta, ka runā ar sienu un jāpierāda elementāras lietas, skaidri redzams, ka tā ir ikdiena un nav nekādas vēlmes problēmu atrisināt.

Izvēloties Warranty Expert viņi jums liks justies kā 90tajos gados, kad taisnība bija tikai uzņēmumam un valdīja uzmetēji.

I

Komentāri (7)

T Taisnīgums99 17.11.2020

Ingus, kurs tad te ir uzmetejs? Jusu sudziba ir pilns ar meliem. No datora mainjas jus atteicaties, lai gan tas bija pec liguma.
10 nedeljas termins ir atbilstoshs.

Un to servisu arii izvelejas nevis garantijas centrs, bet gan datora razhotajs, jo citi sho zimolu neremontee! Taa luk!

I IngusP 18.11.2020

Paldies par ļoti profesionālu atbildi, vismaz cilvēki redzēs ar ko viņiem ir darīšāna.

Pilni ar meliem ? Kur tieši? Es nevienā brīdi neteicu, ka no datora maiņas es neatteicos pats. Protams, ka es atteicos, kādēļ lai es samainītu 6 mēnēšus vecu datoru pret praktiski identisku datoru un vēl piemaksātu 200 eiro ? Jūs saprotat, ka es pats to problēmu varu atrisināt pa 20-30 eiro ?

10 nedēļas termiņš ir tikai tas, ko es biju gatavs gaidīt, jūsu kolēģi skaidri un gaiši pateica, ka var gadīties, ka uz klaviatūru jāgaida mūžīgi un jūs bijāt nonākuši pie slēdziena, ka klaviatūra nevar tikt salabota (nav detaļas ar ko) un tādēļ mainīsiet datoru! Skatīt pielikumā jūsu pašu epastu.

O.K. :D pieķērāt, nepareizi izteicos, atļāušos pārfrāzēt - servisu, kurā labot datoru NORĀDĪJA Warranty Expert, es to pats neizvēlējos. Un kādēļ jūs to darāt nav mana darīšāna, atstājiet savu bēdu pie sevis.

I IngusP 18.11.2020

Un jūsu atbildes stils tikai pierādīja, to ko jau teicu, izvēloties Warranty Expert viņi jums liks justies kā 90tajos gados, kad taisnība bija tikai uzņēmumam un valdīja uzmetēji.

T Taisnīgums99 19.11.2020

Jaa, kursh tad te ir uzmeteejs? Cilveks, kas klaviaturas bojajuma delj bezmaksas grib jaunu datoru, lai gan pats apgalvo, ka remonts izmaksatu 20-30eur, tatad grib, iespejams, izkrapt no godiigaa Lietuvas uznjemuma pilnigi jaunu datoru nodarot apdrosinatajiem simtiem eur zaudejumus.
Vai ari uznjemums, kas administree par dazhiem eur Jusu atlidzibas lietu, bet maznozimiga bojajuma delj ir gatavs jums pirkt jaunu datoru veco utilizejot?
Kurs drizak ir uzmetejs?

T Taisnīgums99 19.11.2020

Ir skaidrs, ka Jums vienigais sakars ar 90iem ir tads, ka tad ir jusu dzimsanas diena.

V Violeta Indāne 19.04.2022

Sveiki, gribu ziņot par šausmīgu apkalpošanu, atdevu veļas mazgājamo mašīnu pēc garantijas uz remontu . Atbrauca meistars un pateica ka vajadzēs mainīt. Es piemaksāju ko vajag , bet jau mēnesi man ne apmaina mašīnu pret jaunu. Tā nevar normāli dzīvot. Prasa no manis vēl kaut kādu naudu. Solīja ka 5 darbadienu laikā atzvanīts un varēšu saņemt jaunu. Bet dabūju zvanīt paša ,jo tā arī nesagaidīju zvanu. Tur man ļoti rupjā veidā atbildēja ka atzvanīs, bet zvana atkal nebija. Paldies, Anna Golovkina

J Jelena Tičiņina 16.11.2023

У меня было 2 случая...украли айфон из машины,заявление в полицию было,но...им не хватило взлома машины и физических увечий...не оплатили,даже в полиции возмущались,абсолютно страховой случай.
2) купила ребёнку ноутбук,застраховала на 2 года,ребёнок сломал,позвонив им они вежливо ответили,что страховка на 1 год...
Но..я плотила за 2,договор на 2,и продолжала платить за 2й год
На что они сказали извините,ничего поделать нельзя,это или продавец в магазине или сбой в системе,...увы
Скинули мою переплату после года в счёт оплаты текущего счет казали адьос
Так бывает
Страховка действовала 1 год
Фирменное издевательство,хамство и наглость
Вообще не рекомендую ни в коем случае,лучше вообще у них не страховать,дешевле будет...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes