www.sudzibas.lv Vidaxl.lv krāpšana, slikts serviss, bojāta prece

Vidaxl.lv - krāpšana, slikts serviss, bojāta prece

Ja Jūs vēl tikai domājiet vai iepirkties šajā apšaubāmā vietā, tad dieva dēļ es Jums to neiesaku!
Pasūtīju gultu,nāca pa daļām ar nepārprotamu mitruma smaku. Kad atvēru pēdējo atnākušo kasti konstatēju sapelējušu audumu pie gultas apdares! Nekavējoties rakstīju ( jo tālrunis šim kantorim nemaz nav), lai savāc šo preci no manis, jo pelējums apdraud manas ģimenes veselību. Divas dienas bija klusums pēc kā palūdza atsūtīt bojātās detaļas foto. Es aizsūtīju, vēl pēc pāris dienām atsūta, ka pēc rūpīgas izvērtēšanas piedāvā man nomainīt bojāto detaļu, vai arī izmaksāt kompensāciju 40 eiro (gulta maksāja 240) ! Nepiekritu un pieprasīju nekavējoties savākt un atgriezt man naudu. Klusums, vairākas dienas pilnīga ignorence! Sāku meklēt citus ceļus kā sazināties ar šiem afēristiem un...atradu! Ir tiešais e-pasts uz Nīderlandes ofisu no kurienes šis kantoris nāk: [slēpt]@vidaxl.com tikai jāraksta ir angliski! Nākamajā diena atbildēja, lai nosaucu datumu kad kurjers var savākt no manis šīs pakas, ko es arī izdarīju. Tajā pašā dienā tieši tādu pašu vēstuli saņēmu arī latviski no mūsu kantora! Bet ar to viss nebeidzās, jo norunātā dienā nekāds kurjers neatbrauca un man no jauna nācās bombardēt viņus ar e-pastiem! Pēc četrām dienām (kopā 14 ) no manis savāca un pat atgrieza naudu pilnā apmērā, kaut arī rakstīja, ka patur tiesības visu naudu neatgriezt, ja bojājums ( pelējums ) būs radies manas vainas dēļ! Es piedraudēju, ka man esot video un foto apliecinājumi, ka vērsīšos ar sūdzību patērētāju biedrībā, ja neatgriezīs visu naudu.
Neiepērkaties šajā veikalā, jo kamēr Jūs vēl izvēlaties preci komunikācija caur e-pastu būs laba, taču no brīža kad atdosiet savu naudu par preci interese par Jums būs zudusi!

01.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no vidaXL Pārstāvja atbilde 26.09.2019

Sveiki!

Mēs ļoti atvainojamies par jūsu pieredzi ar vidaXL. Nesen sākam darboties ar šo kanālu, un tas mums ļoti palīdzētu mūsu sistēmā pārbaudīt sakaru kanālu. Vai jūs varētu būt tik laipns un nosūtīt uz [email protected] savu e-pasta adresi un / vai pasūtījuma numuru?

Vēlreiz, lūdzu, pieņemiet mūsu atvainošanos.

N

Komentāri (2)

D Dainis Kalniņš 06.08.2020
Krāpšana

Pirmo reizi atsūta pusi no preces
Otro reizi tukšu kasti ar papīriem trūkstošās preces vietā

S Sudzibas.lv Admin 22.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes