Viasat - cenas

Es ar Viasat 2007.gadā noslēdzu līgumu uz trīs gadiem ar mēneša maksu 5.99, šogad cena pieauga uz 7.99...Viasat to skaidro ar PVN (+16% ~1 Ls) un citām papildus izmksām...Tajā pat laikā Viasat 6.martā atkal piedāvā jauniem klientiem slēgt līgumus uz trīs gadiem par 5.99...Tā ir klajākā bezkaunība...netiek pildītas saistības ar esošajiem klientiem, bet uz cenu paaugstināšanas rēķina dod citiem atlaides...Līgumā visas tiesības ir tikai Viasat...

A

Komentāri (19)

V valii 03.03.2009

Pilnīgi piekrītu Aivaram, ka šī ir pilnīgi klaja ņirgāšanās par cilvēkiem. Man nesen bija gara e-sarakste ar viasat tieši par to, ka pvn paaugstināšana par 16% viasatam bija tikai labs iegansts, lai nopelnītu ne jau 16%, bet visus 32%. Kad jautāju, kur rodas tāds cenu kāpums, tika atbildēts par papildus izdevumiem. -kādiem? dārgāka retranslācija? Var jau saprast, ka viasats tagad mēģina pievilināt jaunus klientus, jo tie, kuriem beidzas līgums, mūk projām un tā darīšu arī es, protams. Šī ir vislielākā antireklāma viasatam un lai viņi izputētu...

J ja 03.03.2009

jātsakās visiem no viasata, lai vins nogrimst naudas kāsējs

E Elina 03.03.2009

Vinji jau visu laiku meejgina kaut ko nokraapt... bet pakalpojumi nemaz tik labi nav..

@ @ 03.03.2009

Vai nav gadijuma rakstits ka liguma noteikumu mainisanas gadijuma(mainas cena) drigst lauzt ligumu(ignorejot ka ligums slegts uz laiku)? Domaju ka caur tiesu varetu.

S sallija 04.03.2009

Biju šokā, kad atnāca vēstulē paziņojums, ka VIASATam agrāk bija 5% PVN un tagad, kā visam, 21% PVN. Kad paskatījos vecajos rēķinos, izrādījās, ka agrāk mums rēķinā bija aprēķināti 18 % PVN.Vai tā nav klientu krāpšana?????Jo reti kurais zināja, ka televīzijai jāmaksā tikai 5% PVN.

A Anonīms 04.03.2009

Šis ir unikāls gadījums, lai izbeigt līgumu ar viasat . Līgums ir mainīts (cenas)tātad nav derīgs. Pacēla PVN un abonēšanas maksu. Līgumu mēs slēdzām uz konkrētu summu katru mēnesi. Ja summa tiek mainīta jums tai ir jāpiekrīt, ja nepiekrītat attiecības ar VIASAT beidzas un piedevām, pēc LR likuma jūs to varat darīt bez sankcijām, soda maksām, atlaižu atmaksām, abonēšanas samaksai par atlikušajiem mēnešiem utml., kas minētas līgumā. Jo attiecīgi punkti viasat līguma ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Starp citu, neskaidri definētie punkti tiek atdzīti par labu patērētājam nevis pakalpojuma sniedzējam, bet tas pat neattiecas uz šo gadījumu. Jautājumu gadījumā zvaniet uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru. Un pirmajā brīvajā brīdi ar mierīgu sirdi prieka vēsti paziņojiet VIasat, ka viņi ir zaudējuši vēl vienu no daudziem, kas vēl aizies. Ja VIasat būs jautājumi, lai viņi zvana PTAC.

I inese 05.03.2009

Jaa es ar viasatam uzdevu jautaajumu kapeec, no 5, 99 paceela cenu uz 7.99, bet atbildi nesaneemu, un taisos griezties pateereetaaju tiesiibu aizsardziibaa.Jo no 5.99pieliekot 16% nu nekaadi nesanaak 7.99.

M maate 05.03.2009

Es vispār esmu šokā! Ar kādām tiesībām viņi vispār varēja pacelt cenas??! pie tam laikā, kad citi mēģina klientus noturēt...
Gaidu, kad līgums beigsies, tad domāšu...

I Iveta 11.03.2009

Es arī biju nesaprašanā, kā pieliekot pie Ls 5.99 16% var sanākt 7.99. Kad sazvanīju, man paskaidroja, ka paaugstināja PVN nevis no tās summas, ko es maksāju, bet gan no tās, ko maksā pārējie klienti. Kad es iebildu, ka slēdzu līgumu akcijas laikā un mani neinteresē citi klienti, man atteica, ka PVN visiem pielika vienādu summu, lai būtu godīgi. Nu nav jābūt grāmatvedim ar augstāko izglītību, lai saprastu, ka tā ir tīrākā krāpšana. Ja es pērku veikalā biezpiena paciņu, kurai ir akcija, man taču pie kases cenai nepieskaita klāt tikpat lielu PVN kā pārējam biezpienam, lai citi pircēji neapvainotos... Kad es ieminējos par līguma laušanu, mani pabrīdināja, ka būs jāsamaksā Ls186. Tas tik ir peļu slazds!

A atrisini 12.03.2009

SAT TV komplekts par vienreizeeju cenu.
Iegaadaajies vienreiz un nemaksaa nekaadas aboneeshanas un kartes nomas maksas.
www.atrisini.lv

U Uģis riktigais 06.04.2009

Es jau sen to saku, ka Viasat tikai muļķo cilvēkus, bet neviens mani neklausa:(

I Inese 12.05.2009

Jā, man ar tie aprēķini šokēja un gali negāja kopā, bet vienīgā atbilde, ko uz saviem jautājumiem saņēmu ir - cenas cēlušās visiem ārpakalpojumiem un punkts...

A Agnese 12.05.2009

Turklāt, šie 5, 99 ir tikai uz gadu, jo sākot ar otro gadu jāmaksā, ja nemaldos, ap 17 latiem (konkrēti jau vairs neatceros). Bet pašu faktu zinu noteikti, jo 2 nedēļas atpakaļ man no šīs firmas zvanīja. Es tā arī pateicu, ka pašlaik maksāju 15, 99, kur ietverts gan bezmaksas mājas telefons, gan neierobežots internets kurš tad man arī aizvieto satelīta (vai kabeļa) TV. Kādēļ tad man būtu izdevīgi maksāt tos ~17 Ls tikai par satelītu :D

E Eldorado 19.05.2009

viasat ir pilnīgs bezpriģela kantoris, tur nu nevar nepiekrist, sastādīt līgumu ka tikai pašiem labi bet tajā pašā laikā neuzņemoties nekādu atbildību par translācijas kvalitāti ir nepiņemama cilvēku krāpšana. Kad es to draņķi pieslēdzu domāju, nu tik būs laba bilde un vēl nezin kas, mēnešus 3 sākumā zvanīju katru nedēlu un sūdzējos ka no zelta paketes rāda tikai 3-4 kanālu, neviens neko jēdzīgu nespēj pateikt, saka tikai regulējiet antenu. Piekrītu varbūt ka nebija ideāli noregulēta, bet ja no regulēšanas vienreiz nedēļā kanālu skaits palielinās par 1-2 kanāliem uz pāris dienām, tad tā jau nebūs klienta vaina gluži.
Tagad kad nedaudz vairāk kā gadu biju tā čakarējies un pazuda piļnīgi visi kanāli, šie beidzot pasaka lai aizvedot todekoderi uz Kalna ielu pārbaudīt. A tur uzreiz pasakaejiet uz blakus māju apmainiet, šis ir gatavs. kad līgums tuvosies beigām noteikti atteikšos no viasat pakalpojumiem, piedevāmšiem nav kauna pat esošajiem klientiem zvanīt un piedāvāt savus "kvalitatīvos" pakalpojumus. Kopš esmu viņu klients ir zvanījuši reizes 5, unkatru reizi esmu atgādinājis ka es viņiem laprāt pat samaksātu lai tik atbrauc nosakā kur ir problēma, kāpec no zelta paketes rāda tikai maksimums 4 kanālus. Kārtējo reizi apsola tikai ka piefiksēs problēmu un atzvanīšot ... laikam ne velti igauņus par bremzēmmēdz dēvēt :))))

V Varis 05.06.2009

Mans stāsts nedaudz savādāks. Man jau līguma laiks 24mēneši pagājis, bet tā kā biju ņēmis atvaļinājumu, par attiecīgo mēnešu skaitu līgums pagarinājās. Problēma tā, ka pēc 24 mēnešiem ~12Ls vietā nepamatoti pienāca rēķins ~15Ls, to izlaboja, esot bijusi kļūda automātiskajā norēķinu sistēmā. Pēc tam PVN likmei mainoties no š.g. februāra mainījās maksa, bet janvāra rēķinu viņi nepaguva atsūtīt, neesot paspējuši sagatavot izmaiņas. Tā kā biju uzlicis ierobežojumus automātiskajam maksājumam, februāra nepamatoti augstais rēķins ap~35Ls neapmaksājās automātiski. Nepamatoti tādēļ, ka atkal viņi bija sākuši skaitīt nevis ~12 bet ~15Ls +kartes gada maksa. Gribēju, lai pieliek maksājumu pie nākamā automātiskā maksājuma, bet viņi to neizdarīja.

Tagad maksājums ir pilnībā veikts, tiesa gan ar kavēšanos, bet ne jau es aizkavēju viņu naudas iekasēšanu- viņi paši nebija laicīgi janvāra rēķinu atsūtījuši. Tā kā nebija laiks sekot viņu aktivitātēm, maksājums no rokas aizkavējās. Ja būtu ļāvis šiverēt pa manu kontu kā pa savu kabatu, problēmas jau nebūtu bijušas.
Tagad man ir darīšana ar Creditreform, kur it kā nesamaksātie 3, 29Ls ir partapuši par 3, 29+10Ls par pakalpojumiem. +vēl rēķinu vairākkārtēju zvanīšanu uz 67060504, kuri diemžēl 2 nedēļu laikā nav atsaukuši prasību Creditreformai. Nesen zvanīju, man ieteica vēl gaidīt. Ar Creditreform sarunāju termiņa nobīdi par nedēļu, jo prasības no viņiem ir jāizpilda dažu dienu laikā. Izskatās, ka vienkāršāk ir samaksāt un netielēties. Negribu problēmas ar bankām un paņemtajiem patēriņa kredītiem.

Pats labākais, ka man Viasata piedāvāja bezmaksas mēnešus kā kompensāciju par šo incidentu. Interesantākais ir tas, ka lai es to varētu izmantot, jāslēdz līgums uz 12, 24, 36 mēnešiem, atkarībā no bezmaksas mēnešu skaita.
Jā un kāds cits no Viasata man tomēr teica, ka par rēķina samaksas kavēšanos būšot vēl soda procenti jāmaksā.Kā jums patīk? :)
Paldies tiem kas tika līdz galam. Katrā ziņā, ja nav citas izejas, pat tad neieteiktu saistīties ar viņiem. Drīz būs virszemes digitālā TV, tur kvalitatīvāk kā analogajā varēs redzēt Latvijas kanālus, bet pārējo, paldies, labāk nevajag...

M madara 30.06.2009

(Varis) Vai Jus zinajat ka viasat suta pieprasijumu uz banku un ta automatiski nonem naudu no jusu konta un Viasat pie labakas gribesanas nevar tikt klat Jusu kontam, ta ka nevaja apvainot un visu izgast uz viasat. rekini jamaksa ikmenesi un tad ari nebus problemu. Pasi vainigi ka nemaksajat laicigi. bet par to liguma pagarinasanu - Vai zinajat ka ir ari citas pieejamas paketes? Viasat protams ir savi trukumu, bet salidzinosi ar citiem operatoriem ir jutama atshkiriba. Latvija nav labaka tv operatora par viasat.

A alina 25.08.2009

Saņēmu kartējo VIASAT rēķinu...atkal paaugsināja abonēšanas maksu!
Kad pieslēdzos maksāju 6.90 Ls, tad pacēla līdz 9.00 ls, tad atkal pacēla līdz 13.50 ls. tad mainījas nodoklis un pacēla atkal lidz 15.50ls, un tagad atkal pacēla līdz 17.10 ls
Apnicis, pietiek...:(

G Gvido 31.08.2010

Aprīļa mēnesī man kā patstāvīgam VIASTA klientam telefona sarunā piedāvāja bezmaksas iegūt papildus dekoderu. Protams saprotot, ka nekā nav bez maksas noprasīju vai tiešām tas ir bezmaksas un kādas ir sankcijas ja vēlos no tā atteikties. Uz ko man atbildēja ka jebkurā laikā varēšu atgriezt uztvērēju un nekādu sankciju nebūšot.
Protams tagad, ka esmu nolēmis noskaidrojas ka tomēr sankcijas ir ... ok pats vainīgs neizlasīju visu līgumu... bet tomēr telefoniski mani maldināja.
Visas viasat sarunas tiek ierakstītas, tagad esmu pieprasījis šo te telefona ierakstu, lai pierādītu savu taisnību.

Bet ar to es negribu visu beigt es vēlos, lai visi viasat piekrāptie atsaucās uz šo ziņojumu. un kopa organizētu masveida Internet kampaņu pret viasat.
Ir cilvēki kurus varam uzrunāt un lūgt lai atslēdzās no ši pakalpojuma sniedzēja kā arī domāju ja mēs savākt pietiekami lielu cilvēku masu Baltkoms vai Izzi vel naudu iedos, lai šo konkurentu zem ūdens pagrūstu. Gribi piedalīties PIRMAJĀ PRET KORPARATĪVAS BEZATBILDĪBAS KAMPAŅĀ ? piesakies [slēpt]@gmail.com

Bloggeri, Tweetotāji, un citu socialo tīklu darboņi atsaucieties kopā mums tas izdosies! Piedodiet beidzot kādam kārtības jāievieš.

PĀRSUTIET AICINĀJUMU TĀLĀK!

V VIASATsūds 15.09.2010

Sveiks!
Arī gribu iestaties Jūsu pulka pret viasat, man arī lidzīga situācija, maldināja pa telefonu un arī, beidzot kad pagaja līguma 2 gadi, neattecos, bet uz laiku atteicos no pakalpojumiem, kad pagaja 3 meneši, paši saka ņemt no konta naudu, bez manas uz to piekrīšānas. Kad zvaniju noskaidrot, saka muldet, ka operators man zvanīja, nesazvanija un nolemis man pieslegt viasat. Prikš kam???? Nu ja, lai automotiski nočept naudu no mana konta.
Iešu uz tiesu, jo pakalpojuma datums pats nesakrīt ar naudas noņēmšanu no konta.
Atrausies man visa banda. Viasat krapnieki, skatos grūti viņiem iet, bet bus vel grūtāk, ja stradas ta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes