Valsts ieņēmumu dienests - Drausmīga apkalpošana

Biju šodien ap plkst.10:40 vid galvenajā klientu apkalpošanas centrā Rīgā. Pie 6. Vietas. Es kā juridiska persona gribēju iesniegt iesniegumu par pvn nummura piešķiršanu (pirmstam darbojos, kā mikro) tur sieviete galīgi neapmierināta, taka krievu filmās kautkāda cietumnieku uzraudze, neapmierināta un rupja. Iedeva man formu aizpildīt, nometa un teica, lai pildu. Taka iesniedzu pirmo reizi, tad protams ja bija kadi jautājumi, tad prasīju, bet pretī saņēmu: ja nezinat ko rakstīt, tad nerakstat tur neko. Un pie sevis skaļi nievājoši izņirgājās smīņājot, ka esmu nejēga. Es protams saprotu, ka dēļ viņas man būs atteikums piešķirt pvn nummuru, jo bija pāris iedaļas kurās nezināju ko precīzi rakstīt. Vai tiešām tādiem cilvēkiem ir jastrādā klientu apkalpošanas centrā!?

J

Komentāri (4)

Lai tie VID kretīni izmirtu.

Pacco_al 10.01.2018

Mūsu valstī ir ieradums, ka cilvēvēki grib, lai viņus apmāca, izglīto un visu viņiem skaidro. Jo pašiem nav nekādas sajēgas par lietām. Man bija viens paziņa, kurš gribēja braukt uz VID firmu atvērt. Par tik sajēgas nav, ka SIA atver un reģistrē Uzņēmumu reģistrā.
Cilvēkam, kurš sevi uzskata par uzņēmēju ir jātur roka uz pulsa un jāparzina elementārākās lietas. Bet mūsu valstī jeb kur tirgus sieva sevi sauc lepni par uzņēmēju. Vēl vairak ver vienu firmu vaļā pēc otras, jo iepriekšējām bizness bija neveiksmīgs.
Ja uzņēmējs nezina ko rakstīt veidlapā tas ir dīvaini. Tā drīzāk ir nevēlēšanās iedziļināties, jo šo veidlapu var atrast VID mājas lapā, sagatavot mājas, parakstīt ar drošu elektronisko parakstu un nosūtīt uz VID ar e-pasta starpniecību un viss. VID piešķir PVN numurus.
Nekad neesmu cienījis cilvēkus, kuri atnāk, (tas jau esot varoņdarbs) apsēžas, kā bekas un saka, nu tas stāstiet kas man te jāraksta.
Mūdzi paņēm veidlapu un aizpildi pats. Nekā tanī veidlapā mega sarežģīta nav. Tāpēc arī tāda darbinieka attieksme.

A AnvoyT 10.01.2018

Šādai darbinieka attieksmei nedrīkstētu būt, jo pirmkāŗt, darbinieks pārstāv valsts iestādi un ja darbinieks ir nekompetents, viņam nav vietas valsts pārvaldē. Otrkārt, šīs dāmas ir klientu konsultantes un klientu konsultēšana ietilpst viņas amata pamatpienākumos. Dāma, kas nepilda savus amata pienākumus vai pilda tos nevīžīgi, pavirši vai pieļauj būtiskas un nozīmīgas kļūdas, ir nepiemērota sava amata pienākumu pildīšanai. Protams, mēs varam akcentēt un pieņemt to, ka Valsts Ieņēmumu Dienests nebūt nav tik kārota darba vieta darbam valsts sektorā, līdz ar to, darbinieki ir nekompetenti un rupji, jo tie ir vienīgie, kas pretendē uz vakantajām darba vietām šajā iestādē.

J Juridisks 12.01.2018

Pirmamkārtām uz doto brīdi (no šā gada ir krasas izmaiņas) elektroniskā paraksta sistēme vēl ir beta versijā un ir ļoti bieži traucējumi un grūtības ko parakstīt.otramkārtām tāpēc ir klientu apkalpišanas centri, lai iegūtu arī informāciju, ja ko nezin. Un tie darbinieki tur strādā par mūsu nodokļa naudu! Algas vid darbiniekiem un ēkas noma par 250 tūkstošiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes