www.sudzibas.lv Ulbrokas vidusskola Aizskaršana skolā

Ulbrokas vidusskola - Aizskaršana skolā

Sveiki.
Vēlos palikt anonīma, bet gribēju izklāstīt kāpēc šis viss notiek Ulbrokas vidusskola 7. a kasē.
Daru zināmu ka 2010. gada 1. septembrī uz Ulbrokas vidusskolu atnāca meitene..
Tad sākās ažiotāžas par to kā šīs meitenes tiek aizskartas... Vai jums ir kāda mazāka nojausma kāpēc tā ir?
Gribēju teikt ka man šī 7.a klse ir ļoti tuva zināmu apsvērumu dēļ..
Un pateicoties meitenes tēvam, klases audzinātāja grib atteikties no bērnu turpmākās audzināšanas.. Vai tas bija vajadzīgs?
Dēļ tā visa skolotājai ir sākušās veselības problēmas.. Un tad gribētos pajautāt: Kā var izturēties tik cietsirdīgi pret klases audzinātāju, kur ne pie kā nav vainīga?
Kāpēc nevarēja vienkārši parunāt ar bērniem mierīgā valodā?
Man tiešām ir ļoti žēl ka kāds nesaprot un nerēķinās ar citu cilvēku veselību...
Gribētos lai tēvs arī aprunājas ar savu meitu un ar klases skolēniem vai tā tiešām ir bijis?
Un varbūt daļa no tā visa kas tika rakstīts sūdzībās ir meli?

A

Komentāri (54)

T toxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 01.10.2010

Ja manu bērnu aiztiktu, es vispar visus zobus izdauzitu visiem.Skaidrs

A Augusts 01.10.2010

jeb kurš normāls vecāks vienmēr aizstāvēs savu bērnu, bet, kā jūs rakstiet, nēkādas pacelšanas aiz "kakla" nebij, bija bērnam strikti noteikts, lai izbeidz terorizēt meitenes, kā ari bija brīdināti terora "aktivisti", viņu vecāki un klases audzinātāja, ka nedo dievs ar meitenēm kaut kas notiks, tad būs cita runāšana. Ja viņi to uzskata par draudiem, tad tās ir viņu uzskats, es mainīt to nevaru. Un vēl, nekad nebiju gļēvuls, neslepšos zem XXXXXX.

A Augusts 01.10.2010

Jeb kurš tevs azstaves savu bērnu, ja to nevar izdarit klases audzinātaja. Pacelšana aiz "kakla", kā jūs rakstāt, ta īsti nebij, bija bērns strikti brīdinats, lai izbeidz terorizēt meitenes. Ka ari vecaku klātbutne bija brīdināti klases terora "aktivisti" un klases audzinataja, ja nedo dievs ar meitenem kaut kas notiks, tad būs cita saruna. Ja viņi to uztver, kā draudus, es to mainīt nevaru. Nekad ne biju tik nedrošs par saviem vārdiem, kā ari rīcību, tapēc netaisos slēpties, ka viens otrs zem segvārdiem XXXX.

S S.D. 01.10.2010

Tas ir normāli, ka tēvs aizstāv savu bērnu, un iespējams, redzot, ka klases audzinātāja nevēlas risināt konfliktu saruna notika nedaudz aukstākos toņos. Ko par šo lietu saka skolas administrācija, vai ir informēta. Iesaku meitenes tēvam vērsties skolu valdē, kā arī sava rajona sociālajā dienestā.

L Lena 02.10.2010

Manam bernam bija lidziga situacija, krievu skola, viņam ir raksturs un savs vedoklis vinš neskrena pakalj ta sauktaem [ klases liderem] meitenes ka, es saprotu ari neskren [liderem] pakalj, ka to dar daži berni kuri ir spesti to darit jo preteja gadijuma vini ari tiks pazemoti.Bet, ka, te berni dzivos talak kad izaugs, ja viņi no jaunibas baidas teikt kautko pretim [liderem]99

A ari7.klaudzinātāja 02.10.2010

Arī es esmu 7. klases audzinātāja, bet citā skolā. Arī par manu skolu sūdzībās (citā diskusijā) ir sarakstīti meli, bet tas gan nav par mani, bet par citu klasi un viņu audzinātāju. bet ko es gribēju teikt? 7. klase ir viens no smagākajiem vecumiem, to varu apgalvot, jo pašas meitai bija smagi tai laikā, arī esmu audzinājusi jau 6 klases. Arī mana klasi ir spuraini un nepaklausīgi. Vienu brīdi arī viņi apcēla vienu meiteni. Tagad 3 skolēni neklausa nevienu priekšmeta skolotāju... Taču viss sākas ar to, ka SKOLOTĀJAM BĒRNI IR JĀMĪL, nevis jāmeklē viņu vaina savās veselības problēmās! Es runāju ar katru bērnu un vecāku individuāli - nevis viņu nosodu, bet cenšos saprast, un man šķiet, tad arī problēmas risinās. Minēto meiteni vairs neapceļ, uzvedība uzlabojas.
Varbūt apceltajai meitenei vēlreiz jāmaina skola, jānāk pie mums?! Esam diezgan netālu, rastiet uz e-pastu, ja interesē...

L Lunis 03.10.2010

Arturam mo6ka tiesam nav kkas kartiba ;DD
Na*ig neaiztiek parejas meitenes un zenus klse bet tieši tikai tas kjip divas ''meitenes''

P.S. Es pērku tos kartupeļus un rāceņus, ļoti labi garšo un gribu vēl 5 kg..

Es domāju ka pašas ''meitenes'' ir pie tā vainīgas..
A par Loretieti ir pavisam cita runa! Viņai patiešām bija problēmas un viņa gāja pie psihiloga lai ārstētu sevi!
Nu viņa ir izārstējusisies un viņu pieņem!
Varbūt tām divām ''meitenēm'' arī aiziet pie psihologa vieglākājā gadījuma?
Kāpēc uzreiz visi pārējie ir vainīgi?
Kāpēc slavikam tā nav?
Viņš pat īsti nezin kas tas tāds psihologs, un viņš nemaz nesūdzās!

5 5555 03.10.2010

Kads tur sakars Esterei, Baibai un Kalvim?
Ananimais? Rakstit iemacies vispirms! :D

A ananims 03.10.2010

Ananims. Rakstit es iemacišos tapec es ari eju uz skolu, bet kads sakars ir Esterei, Baibai un Kalvim /viņi ir veni no tiem kas azvaino meitenes.

5 5555 03.10.2010

Pēdējais laiks tā kā būtu ja jau esi ticis lidz 7tajai klasei...
Aiżstavedams šīs divas meitenes, nedoma par to ko viņas ir darijusas Esterei, Baibai un Kalvim?
Un bija skaidri teikts ka viņas aiztiek visa klse nevis tikai trīs cilvēki..
Galu galā kādā sakarā esterei un baibai var skaust ka šīs meitenes ''ir smukākas'' par viņām?

L lelle 03.10.2010

jus gadijumā visi neesat pasisti? kādā sakarā apsaukat sāk tikai tapēc, ka meitene ir smukākas neka citta s meitenes.. mos dvj salīdzināsim??

G gogiss 03.10.2010

klases audzinātāja dara visu, lai meitenes netiktu aizskartas, bet jūs radat strīdus un viņas pašas ar mums vairs nerunā..jūs domājiet, ka pēc visa tā ko j;us darāt ar klasi viņām paliks labāk? visi drīz no viņām baidīsies.

A a. 04.10.2010

Nu, ko tad gribējat - lai pēc tā visa ar jums visiem baigi draudzējas? Klases audzinātājai nevajadzēja pieļaut, lai strīdi tik tālu nonāktu.

M mamma 05.10.2010

kuš, jaunieši. Vai tad aci pret aci nevar izrunāties!?

M Māmiņa 05.10.2010

Palasīju un brīnos:( Kur tad paliek vecāku atbildība?? Ja bērni klasē dara pāri tas nozīmē ka jārunā ir ar vecākiem. Vai tad skolotājai ir pienākums mācīt jūsu bērniem cilvēcīgumu, līdzjūtīgumu utt.??
Nē to mēs vecāki ieliekam savos bērnos jau no dzimšanas, un ja vecākiem atvase ir kā zobu sāpes tad tur neviena skolotāja viņu neizlabos. Vienmēr esmu domājusi ja manam mazajam kāds sistemātiski darītu pāri tad es sazinātos ar šī pāridarītaja vecākiem paņemtu kūku un kafiju un laistu ciemos kopā ar mazo. Tur nevajag iesaistīt pusi skolas audzinātāju un vēl sazin ko, jo problēmas cik es sapratu ir starp dažiem bērniem.

A arīmāmiņa. 05.10.2010

Vai tad klases audzinātājas pienākums nav bērniem mācīt cilvēcīgumu un līdzjūtību. Bez tam 7.klase jau vairs nav mazulis, kuram nodarīja pāri smilšukastē. Protams, var runāt ar vecākiem, taču klasesaudzinātājai tomēr ir jāuzņemas galvenā loma šajā konfliktā un ja netiek galā jāpieaicina speciālisti, kuri varētu palīdzēt.

M Māmiņa 05.10.2010

Tā tik turpini galvu smiltīs un tēlo ka tavā vietā viss ir jāizdara citam.
Jā piekrītu ka audzinātājai ir jāmāca šīs lietas, bet pamati ir no ģimenes. Un ja bērns jau no mazotnes ir sadists tad audzinātājai nav jāvelta visas audzināšanas stundas mācot bērnam to ko vecāki nav izdarījuši.
Tik pat labi sūti bērnu uz skolu un gaidi ka viņam mācīs runāt, ģērpties, ķemmēt matus utt. Tās ir lietas kuras jamāk atnakot uz skolu un tik pat svarīgi ir iemācīt ka citam sāp tāpat kā Tev.

D Dīdī 05.10.2010

Pilnībā piekrītu Mamiņai:)

A arīmāmiņa. 05.10.2010

Bet ir tāda ģimene, kur bērni jau no mazotnes ir sadisti, tad būtu nedaudz smieklīgi tur iet ar to savu torti.

M Māmiņa 05.10.2010

Nu vismaz mēģināt ir vērts, mēdz būt arī tā ka vecāki nemaz nenojauš kāds ir viņu bērns skolā. Tas ka bērns ir kauslīgs un neiecietīgs pret vienaudžiem vēl nenozīmē ka viņa vecāki ir slikti cilvēki.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes