www.sudzibas.lv Tet Krāpšana

Lattelecom - Krāpšana

Labdien,
Jau vairākas reizes mūsu varenais Lattelecom ir mani "patīkami" pārsteidzis. Šoreiz mans pacietības mērs ir pilns un domāju jāuzraksta kāda sūdzība varbūt tā palīdzēs daudziem citiem neuzkāpr uz tā grābekļa uz kura uzskāpu es. Pēc spēcīgas televīzijas reklāmas uzķēros arī es- Schortcut- kruta. Pirmās 30 dienas bez maksas -skaties seriālus OK super! Problēmas sākas pēc 30 dienām. Konts prasa, lai samaksā par skatīšanos, bet es izdomāju ka nē neskatīšos, ja nav pa velti - interese zūd. Droš paliek droš pamēģinu kaut, ko paskatīties, varbūt vēl kaut kas ir piejams pēc 30 dienām pa velti, bet neiet, nu ka neiet tad neiet - aizmirstam. Paiet pāris dienas un skatos savu konta izrakstu bankā 11/04/2017 samaksa LATTELEKOM TV 9,99EUR. Nodomāju varbūt kaut ko nejauši esmu piekritis nopirkt - filmas vai vēl kaut ko- droš paliek droš, iegāju atkal Latelekom.tv un nekā viss manā kontā ir par maksu, nekas nerādā - visur dēmo minūtes un tad jāmaksā. Domāju nu labi varbūt bērni kaut ko iepriekš noklikšķinājuši un nopirkuši tētim pārsteigumu tajā bezmaksas periodā. Uzrakstīju Lattelekom, lai palīdz saprast par ko ir šis rēķins samaksāt. Gods kam gods lattelecom netur sveci zem pūra un atbildēja, par to žetons, bet atbilde ir sekojoša:

"Atbilde 18.04.2017 11:37:08

Sveicināti!
Pateicamies par Jūsu vēstuli!

Ar e-pastu: xxxxxx @e-apollo.lv Jums ir pieslēgts pakalpojums Shortcut TV un Films.
Šo pakalpojumu klients pieslēdz pats. Ja klients par pakalpojuma apmaksas veidu izvēlās automātisko ikmēneša maksājumu, tad maksājums tika veikts regulāri no klienta norādītās maksājuma kartes. Lai noformēt tādu apmaksas veidu, klientam jāizlasa noteikumus un jāakceptē, ka ir iepazinies ar pakalpojuma lietošanas noteikumiem. Savādāk šo pakalpojumu nav iespējams pieslēgt.

Atteikties no pakalpojuma ar automātisko maksājumu pats klients var autorizējoties lattelecom.tv un ievadot Mans Lattelecom lietotājvārdu un paroli. Tālāk jāizvēlas sadaļa “Mans konts” un spiežot uz pogas atteikties pie abonētā pakalpojuma. No tā brīža apmaksa vairs netiks pieprasīta un klientam pakalpojums būs pieejams līdz pēdējā apmaksātā perioda beigām.

Lai noņemt automātisko maksājumu par Interneta televīziju, aicinām sekot instrukcijai - https://palidziba.lattelecom.lv/lat/palidziba_majai/televizija/interneta_tv/maksajumi/

Pakalpojuma lietošanas noteikumi ir pieejami šeit https://www.lattelecom.tv/lietosanas_noteikumi

Jūsu Lattelecom
www.lattelecom.lv"

Ziniet, tas ir BRĪNUMS, espats neizvēlējos automātisko apmaksu,es jau iepriekš minēju es mēģināju paskatīties vai man iet kāds pakalpojums pēc 30 dienu perioda, nekas nestrādāja TIKAI DEMO minūtes. Pēc šīs vēstules izlasīšanas 19/04 pamēģināju atkal ielogoties , jā strādā seriāli ar derīgumu līdz 9.05.2017, tātad iznāk ka es varēju skatīties no 9/04/2017 seriālus nu un kas tur vēl ir iekļauts tajos 9,99EUR, bet realitātē šodien ir 19/04 problēmu es pamanīju 14/04 un varu apzvērēt ka pakalpojums līdz 18/04 nestrādāja. Kopsavilkums pakalpojums no 9/04/2017-18/04/2017 nedarbojās, bet nauda bija paņemta! Un otrkārt es nemaz automātiski maksāt netaisījos-droši vien sīkā drukā kaut kur tas bija rakstīts kad pieteicos 30 bezmaksas dienām, jo reģistrācijā tiek paprasīta derīga bankas karte no kuras paņem pirmajā reizē 0.00EUR un pēc 30 dienām 9.99EUR, ja nepamani tad pēc nākošajā atkal 9,99EUR. Un pats galvenais, pakalpojums nav jāsniedz, jo klients jau to nemaz nezin! ESIET UZMANĪGI!
Un ļoti ļoti LIELS FUIJ LATTELEKOM- es jau nabagāks nepalikšu, bet kladzināšu par šo nesmukumu katram pretīnācējam-kā mani LATTELEKOM apkrāpa par 9.99EUR.

Ar cieņu
Guntars
19.aprilī 2017 gadā

G

Komentāri (5)

TasEsLV 20.04.2017

Ja tev kautko dod par velti un lūdz ievadīt kredīt-kartes datus personas kodus utt.. jāizdomājas kam viņiem to vajag ne?

J Juris010 20.04.2017

"Lai noformēt tādu apmaksas veidu, klientam JĀIZLASA noteikumus un JĀAKCEPTĒ, ka ir iepazinies ar pakalpojuma lietošanas noteikumiem."
Būs mācība. Ķeksīti, ka esat iepazinies ar noteikumiem, ielikāt? Ielikāt. Un noteikumus lasījāt? Nē? Taču tur arī bija rakstīts, kā un kur atteikties no AUTOMĀTISKĀ maksājuma, kurš tiks pieslēgts, tiklīdz piekritīsiet noteikumiem. Pats meloja, ka ir iepazinies ar noteikumiem un tagad apsūdz Lattelekom. FUIJ!

B b234 25.04.2017

Tieši tā - ja Tev prasa kredītkartes datus, tad zini, ka atvilks naudu pēc bezmaksas termiņa, ja vien aktīvi no pakalpojuma neatteiksies. Praktiski jebkuram ārzemēs esošam interneta pakalpojumam ir šāda sistēma, izklausās, ka pirmo reizi lieto internetā pasūtāmus pakalpojumus.

M Mārtiņš 04.05.2019

Neesi vienīgais. Pašlaik plosos ar viņiem nav iespējams atslēgt automatisko.maksājumu. un velk tik garumā.

A Akmenscilveks 06.05.2019

Bet vēl labāk ir tas, kad latellecom vnk. apkrāpj cilvēkus. Es vēlējos atslēgt tv, bet i atstāt. Zvanīju lai atslēdz, operatore atbildēja, kad attiecīgie dienesti, kas ar to nodarbojās atzvanīs. Nu jau apkārt nedēļas divas. Nav neviena zvana.
Otrs, nekad nezvaniet uz 177, vinji ņem naudu par savienojumu.
Vienreiz pazvanīju pēc darba laika un gaidīju, sarunu ar operatoru, tehniso bojajumu dēļ, protams nesagaidīju. Un rēķins mēneša beigās bija par katru min. ko nogaidīju ar automātisko atbildētāju, dabūju maksāt.
Esmu viņu klients... Cim lielam k... jabūt, lai šādi rīkotos attiecībā pret patērētāju?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes