www.sudzibas.lv Tet Atteikšanās no lattelecom pamata pakalpojumiem

Lattelecom - Atteikšanās no lattelecom pamata pakalpojumiem

Lattelecom strādā cilvēki, kam nerūp savi klietni! Kas cūcīgi izturas pret tiem, kas maksā, pret tiem, kas ir bijuši lojāli un uzticami klienti ilgus gadus.

Kliente esmu vairākus gadus un vienmēr veicu laicīgi savus maksājumus. Tagad nesen ģimenes ietvaros sākām apsvērt ideju par jaunu iekārtu iegādi (tv un dators), ko par laimi mīļais lattelecom e-vaikals mums piedāvāja ar zemām cenām un lieliskām atlaidēm. Mēģināju sazināties ar lattelecom darbiniekiem, lai noskaidrotu kā šīs preces varu iegādāties, man atbildēja, ka es nevarot iegātādiet viņu piedāvātās preces ar atlaides summām klientiem, jo man neesot pieejams dalītais maksājums. Mēģināju uzzināt, kas īsti traucē un kādēļ man tāds nav, man darbinieks atbildēja, ka, lai saņemtu tādu pakalpojumu ir jābūt lojālam klientam, jāmaksā utt. Es tāda neesot, lai arī visi rēķini vienmēr laikus maksāti un esmu tiešām vairākus gadus uzticami paļāvusies uz lattelecom. Labi, pieņemot, ka viss ir slikti, ierīces izlēmām paņemt uz vīra vārda, lai arī viņš nav klients. Vajagot veikt pārreģistrāciju pakalpojumiem, lai vīrs būtu klients un vispār varētu paņemt kādas ierīces. Okay, bet izrādās, ka šāds pakalpojums jāgaida vairākas dienas, jo kāmēr vēl visu izvērtēs tur strādājošie divplāksņi. Uzjautājām kādās summās vispār klienti var iegādāties jaunās preces (ar dalīto maksājumu), teica, ka tikai līdz 400eur. Interesanti gan, ko pa 400eur var iegādāties? Mazu datoru, neko vairāk. Ne televizoru, neko citu sev vēlamu nespēsiet iegādāties, jo tieši tik laipni un jauki ir mūsu lattelecom darbinieki.

Saprotot, ka šādi nekas uz priekšu neies un esam līdz baltajām pelītēm nokaitināti, izlēmu no pamata pakalpojumiem atteikties pavisam. Uzzināju, kas un kā jādara, izdarot sazvanījos ar lattelecom darbiniekiem, lai paziņotu, ka esmu apmaksājusi viņu pēdējo rēķinu, iesniegumu nosūtījusi un lūdzu, lai izskata paātrinātu, jo nevēlos maksāt papildu ne centu par pakalpojumiem, kurus man nevajag, jo īpaši, ja ir šāda atteiksme pret lojāliem klientiem. Man atbildēja, ka šādu iespēju nav. Viņi saka, ka noslēgtajā līgumā tak minēts, ka pieteikumus / iesniegumus izskata 4 darba dienu laikā. Un tad ar mani sazināsies cits darbinieks, kas parunāsies par iespējamo pakalpojumu atslēgšanu, uzzinās iemeslus utt. Tad, ja es tiešām gribēšu atslēgt, ar mani atkal sazināsies cits darbinieks un tad, kad sarunāsim ar to citu darbinieku, kad minētos pakalpojumus man atslēdz, tad man zvanīs vēl cits darbinieks ar kuru būs jāsarunā, kad ieradīsies pēc ierīcēm. TOTĀLA ŅIRGĀŠANĀS PAR KLIENTIEM.

Pie tam, man nepaziņojot ir beigusies kaut kāda viņu atlaide un tagad par parasto televīziju un internetu mani rēķini būšot 50 EUR apmērā, iepriekš bija 20 EUR. Un, tagad pat ja atslēgs pakalpojumus, man būs jāsamaksā par septembri, jo tā vienkārši ir viņiem līgumā rakstīts. Tomēr lasot līgumu es neesmu atradusi nevienu punktu par noteikto dienu skaitu, kas man jāgaida, lai pakalpojumus atslēgtu, kā arī nekas nav minēts par to, ka man nepaziņojot var mainīt maksas summu par sniegtajiem pakalpojumiem.

KRETĪNU UN NECILVĒKU BARS. Tīri ņirgājas par mums, kas maksā viņu algas. Es noteikti neiesaku vairs nevienam ar viņiem slēgt līgumu, jo līguma noslēgšana būs ātra, nesāpīga un tiktiešām viegla. Tomēr, ja dzīvē iegrozīsies tā, ka vajadzēs atteikties vai pakalpojumu nomainīt, gaidīsiet vairākus mēnešus, jums parādīsies galvas sāpes un citas liekas problēmas no kurām jums šobrīd vēl ir iespēja izvairīties.

LATTELECOM IR SLIKTĀKAIS PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS AR KURU ESMU SAVAS DZĪVES LAIKĀ SASKĀRUSIES!

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 31.08.2017

Sveiki! Nepatīkami izvērtusies šī situācija, taču, ņemot katru posmu atsevišķi, ir tā, ka dalītais maksājums būtībā ir kredīts un to izvērtē tieši tāpat, skatoties arī kredītvēsturi. Varbūt tādēļ atteikts, grūti komentēt, nezinot klienta datus.
Pārslēgšana uz vīra vārda gan veikta ļoti sarežģīti - viss, kas būtu jādara - jāatnāk abiem uz jebkuru mūsu veikalu un 5 minūtēs viss tiktu nokārtots. Par šo atvainojamies kolēģu vietā.
Savukārt beigu posmā, kad izlēmāt atslēgties pavisam, līgumā ir punkts, ka jums par šādiem plāniem mūs ir jābrīdina vismaz 10 dienas pirms kalendārā mēneša beigām (jo rēķini par pakalpojumiem tiek izrakstīti par kalendāro mēnesi). Ja neizdodas paspēt, vēl nākamo mēnesi var lietot pakalpojumus.
Jebkurā gadījumā vēlreiz atvainojamies par šo negatīvo pieredzi un centīsimies savā pusē izdarīt secinājumus, lai šādas situācijas neatkārtotos!

Komentāri (15)

A Artjom1338 30.09.2017
Slikts serviss

Jebkura laika var vienkarsi pacelties cenu par internetu. Lai atslegties no interneta jauzgaida 30 minutes uz linijas lai tev pateiktu, ka jaiet uz saiti un uzrakstit foruma, ka gribi atteikties))

I Ilmārs Brastiņš 01.10.2017
Krāpšana

23,30 30,09,2017 man nozaga iespēju noskatīties MAIRA BRIEŽA boksa maču LATTELEKOM VIASAT SPORT BALTIC 421 ?

I Ilmārs Brastiņš 01.10.2017

SŪDZĪBA

MacBeton 12.10.2017

Gribi glaunu TV - aizej uz veikalu un nopērc!
Riebjas kam vajag IphoneX vai 70" TV uz 36 mēnešu nomaksu. Varētu visi aiztīties uz ārzemēm un pazaudēt pases.

K Karīna21 17.11.2017

Es ar piekritu,ka Latelekoms,tada veida tik naudu pieprasa,man ligums 11 oktobri jau ir ar citu firmu,bet man nak rekini vel lidz sim,jo redzot atteikums pienemts velak,sanak 11 datuma,jau skatos citu tv operatoru,a maksaju par visu menesi,un kad pieprasu ,lai parrekina par 11 dienam,saka,ka to nedaris.Vel atlaujas konsultants partraukt sarunu,jo nepatik,kad pasaki tasinibu,ka netaisies maksat,jo nelieto pakalpojumu . Un,ja kamer atsakies no pakalpijuma tiesam pazvana gandriz 5 konsultanti,un katram sava informacija atskiras,ka mana gadijuma. Firmai liels fuuu

з Злючка 06.03.2018

Man vēl jautrāk! es atteikumu uzrakstīju jau 4 datumā ( un no tā paša mēneša pirmā datuma man jau ir pieslēgts cikts operatorsn) bet šie mērgļi atļaujas pieprasīt PILNU summu par mēnesi! un vēl pirms tam jau kopš decembra beigām man ar internetu bija problēmas,janvārī izsaucu meistaru kas vnk nomainīja rūteri..tas līdzēja tiuk pāris dienām! tad atkal zvanīju un teicu , ka atkal nav interneta,tie tur kko attālināti darija ( tā kkādas 2 reizes ). tad beigās nopsihoju, pazvanīju un teicu ka vēlos atteikties pavisam jo man apnika ka maksāju par pakalpojumu kuru jau vairākas nedēļas nevaru lietot ( a internets man darbam ir ļoti vajadzīgs un dēļ tā ka man nebija iespēja lietot APMAKSĀTO lattelekom internetu par mobilo dabuju TĀDU rēķinu ka maz neliekas! ) un tgd zvanīju lai noskaidrotu kas un kā un kpc man nāk rēķins par pilno mēnesi man saka ka redz 10 darba dienu laikā viņi kko izskata ... kst atslēdza laikam tikai 28 datumā! ( atgādinu ka atteikums uzraxtīts 4ajā! un jau no pirmā man cits operators , kst ar kudi jaudīgāku internetu un BEZ pārtraukumiem )

10 kanalam nav tulkojuma

Labdien sakiet kāpēc kanals Eurnus 10 ir tikai angļu valodā daudzi cilveki neko nesaprot arī es ko darīt jaatsakas no jūsu pakalpojvma

A Arnis Biezais 27.11.2017

Pēc 15 gadu sadarbības pārtraucu attiecības. Cūciska kompānija, kas klientu vispār nevērtē. Uzskata par slaucamu govi. Maina cenas, kad pašiem ienāk prātā, neskatoties ne uz kādiem beztermiņa līgumiem. Ļoti ceru, ka drīz paliks vispār bez klientiem:)

Y Youkaime 24.12.2017
Slikts serviss

Mums ir Lattelecom televīzija + internets. Bet no tā nav nekāda jēga, maksā naudu ne par ko. Internets un televīzija pazūd burtiski ik pēc pāris minūtēm. Tiklīdz ārā mazākie nokrišņi ( sniegs, lietus) nav vispār.

A atlansweiss 01.02.2018

Nez kas ķeras uz piedavajumiem piem pirkt datoru ja var izveleties kadu no internet veikaliem un nopikt iekartu ar labakiem nosacijumiem. Protams ari Lattelecom gribas uzrunat auditoriju pircejus ar labiem piedavajumiem, tadel viniem ir sava majas lapa.

1 112233445566778899 10.05.2018
Качество обслуживания

Ничего не хочется о причинах говорить, но не связывайтесь с Lattelecomom. Пусть они живут тихо и спокойно сами с собой, эти чудаки через букву "М"

J jurgis13 21.05.2018
Slikts serviss

Kapēc man jamaksa par tv kanaliem ko es neskatos un cenas tik palielina...

: :( vīlos 22.07.2018

Lattelecom glumajā atbildē neviena vārda par lielo rēķinu, arī man atnāca rēķins, kurā pievienota papildu summa par pakalpojumu, kuru nepasūtīju, jo beidzies atlaides termiņš. Sūtīt sms un traucēt darba laikā par to, kas man šovakar jāredz, var, bet atsūtīt atgādinājumu ka beidzas pakalpojumam termiņš, nevar (par kuru man nebija ne jausmas ka man tāds ir!). Protams, būtu zinājusi ka lattelecom ir tik neuzticama kompānija, būtu izburtojusi visu līgumu, kuram speciāli ir tik mazi burti. Runājot ar operatoru, kad pasūtīju pakalpojumu, sīki un smalki visu biju izjautājusi, operators arī nevienu vārdu, ka būs tādi pārsteigumi. Meklēju citu kompāniju, kas sūtīs rēķinus par pakalpojumiem, ko pasūtu. Uzmanamies.

A arijurists 13.09.2018

Iesaku visiem apvienoties un rakstīt sūdzību patērētājiem un konkurences padomei par negodīgu komercpraksi, jo es arī esmu saskārusies ar maldināšanu. Paprasīju, kur tieši ir rakstīts, kā viņi tā var darīt un mani ignorēja.lidz 10 reizes nepārprasiju un beigās piekāpās, ka viņiem nav taisnība.

V Velta Pozņaka 28.05.2019
slikts serviss

Shortcut nedarbojas korekti. Sarakste ar uzņēmumu, kas notiek ar robota starpniecību ir nejēdzīga un neproduktīva. Vispār attieksme ir nejēdzīga. TET reklāmas gan ir foršas, bet realitāte tām neatbilst

B Bijabuus 16.06.2019

Citā Valstī tads pakalpojuma sniedzējs kā Lattelecom būtu sen izbeidzies...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes