www.sudzibas.lv Tele2 Krāpšana

Tele2 - Krāpšana

Nevarēju veikt rēķina atmaksu par pagājušajā mēnesī sniegtajiem pakalpojumiem līdz 19 datumam (kavēju 6 dienas) , bet par to informēju zvanot uz uzņēmuma apkalpojošo tālruni, lai informētu, ka to izdarīšu nākošajā nedēļā. Uz ko man atbildēja, ka varu nesatraukties, viss ir kārtībā, bet nākošas nedēļas pirmdienā sagaidu epastu no kredītreformas...

01.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Tele2 Latvija Pārstāvja atbilde 01.05.2019

Esam sazinājušies ar klientu, lai iegūtu detalizētāku informāciju.

M

Komentāri (3)

Ventilators 02.05.2019

Nekad neko nesarunājiet telefoniski. Sūtiet e-pastu, kaut vai ar e-parakstu. Beidziet ticēt sarunām, ir jābūt uz papīra vai elektroniski atbildei, lai jums ir ar ko strīdēties.

K Klientamnavtaisnība 03.05.2019

Vai tad par vienu mēnesi var būt Kreditreform? Man liekas, ka tik par 2-3 mēnešu kavēšanu.

Pacco_al 04.05.2019

Var jau būt viņa bija nokavējusi jau 2-3 mēnešus un solīja atkal, ka samaksās nākamnedēļ, bet neviens vairs tam nenoticēja.
Kad cilvēki zvana, viņi bieži izkropļo lietas būtību. Saka, nebūs jau nekas traks, ja es pēdējo rēķinu nedēļu vēlāk apmaksāšu un darbiniece viņam atbild, ka nekas traks, bet to, ka pēdējā rēķinā ir iekļauti vēl daži iepriekšējie nenomaksāti rēķini, to protams noklusē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes