www.sudzibas.lv Tele2 apkalpošana

Tele2 - apkalpošana

Esmu ļoti neapmierināta ar Tele2 servisu, tādēļ gribu padalīties ar iespējamajiem topošajiem klientiem.
Tātad! Kļuvu par Tele2 klientu akcijas sakarā-draugs uzaicināja un līdz ar to abonēšanas maksa uz gadu bija 4.99. Samērā liels bija mans pārsteigums, kad pēc kāda laika, bez jekāda iepriekšēja brīdinājuma, saņēmu rēķinu par 9.99 (kā abonēšanas maksa)! Uz ko man nelaipns operators atbildēja- akcija beidzās! Mīlīgi!
Nākamā epizode- aizgāju uz Tele2 apkalpošanas centru Spicē. Biju nolēmusi paņemt testam internetu datoram. Apkalpojošais personāls bija 'uzdevuma augstumos'- ne tikai pļāpāja savā starpā par jaukām iedzeršanām, bet atļāvās rupji izturēties arī pret klieniem, jo tie atļāvās iejaukties diskusijā! Un uz manu jautājumu- vai varu izvēlēties modema krāsu, paskatījās uz mani kā uz pēdējo niecību un atcirta- MODEMA KRĀSA NEMAINA INTERNETA ĀTRUMU! Vienkārši unikāli! Tele2 protams uzklausīja manu sašutumu, bet reakcija nesekoja. Pēc nedēļas atkal radās nepieciešamība apmeklēt klientu apkalpošanas centru. Un rupjā mātīte atkal priekšā! Ar mazliet pieklājīgāku uzvedību...
Pēc tādas 'patikamas' sadarbības, nolēmu mainīt operatoru. Piezvanīju uz Tele2 un palūdz man gala rēķinu izsūtīt uz epastu. Jā, protams! Pagāja mēnesis , pusotrs... Un es saņemu no kreditreforma vēstuli, ka es Tele2 esot parādā aptuveni 5 lati! Naudiņas pārskaitīju kur nākas. Un atnāk man pēkšņi vēstule no Tele2- es esot parādā 10latus. Un man pašai esot jānogādā informācija no Creditreform uz Tele2...
Un es neesmu vienīgā manā paziņu lokā, kam bijusi negatīva pieredze ar Tele2! Secinājumus izdariet paši!

Komentāri (5)

Sardele 02.07.2012

Ja jau negatīva pieredze jau pirms tam bija, tad ko tu tur vispār līdi tajā TELE2? :D ...

M missreginchik 02.07.2012

ko nozīmē- līdu? un pirms kam man bijanegatīva pieredze? kamēr nebiju klients, tikmēr nezināju, kas tas par kantori!

A aga 03.07.2012

Tev vienkārši nepaveicās. Vairākas reizes. Un taviem paziņām arī ne.

Es esmu Tele2 klients diezgan ilgi. Vienmēr bijusi ļoti laba attieksme pret mani, vienmēr brīdina par izmaiņām atsūtot sms, ja bijušas kādas problēmas no viņu puses, atvainojas par neertībām, ātri izlabo radušos situāciju... Arī klientu apkalpošanas centros, kur tik neesmu bijusi - visur ļoti laba attieksme! Pēdējo reizi, kad biju, laikam Molā, aizgāju no turienes ar ļoti labu garastāvokli, jo cilvēki, kas manitur apkalpoja, bija laipni un pretīmnākoši, ieinteresēti.

Par to, ka viena govs nemāk laipni un pienācīgi strādāt ar klientiem, labāk vajadzētu sūdzēties pašā Tele2.

M m00 03.07.2012

Par pārējo nevaru neko spriest, bet ja tu paraksti līgumu par jaunu pieslēgumu vai tarifu - IZLASI VISU KAS RAKSTĪTS PAPĪROS! Tas, ka tu esi par slinku, lai izlasītu vai pajautātu vai tā ir akcija par lētakām naudiņām uz pieslēgumu būs vien pašas vaina.

L Linda 04.07.2012

Piedod autor, bet tu izskaties esi ļoti cimperlīgs cilvēks pēc dabas. Visvairāk vismaz manī izraisīja izbrīnu fakts, ka tu ej pēc kaut kā "par brīvu" (par to testa modemu) un tu vēl vēlies, lai tev ļauj krāsas izvēlēties.
OK, apkalpošana var būt labāka, bet es nesaprotu, kas tev lika tur uzkavēties, ja bija tik briesmīgi. Man ir bijis vienā citā iestādē šādi un es vienkārši pateicu "paldies", pagriezos un aizgāju, bez vārdu runas, bez histērijām un bļaušanām un tici vai nē pēc nepilnas stundas paši mani uzmeklēja, atvainojās un piedāvāja sarunāt laiku (jebkuru laiku), kad man ir ērtāk.
Es neaizstāvu TELE2, reizēm sanāk ar viņiem visādi brīnumi, bet par tām akcijām mani gan brīdināja, ka līdz gada beigām būs tik ta un pēc tam par 3 Ls vairāk, ja vien akcija netiks pagarināta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes