AtrisinātaTele2 - Internets

2014.gada 5.janvārī noslēdzu līgumu Nr.C91000343878 ar Tele2 par tālruņa pieslēgumu tarifu plānam Nr.3. Izvēlējos šo pakalpojumu tamdēļ, lai sazvanīties ar savu dēlu, kurš sāka iet skolā. Tā mūsu sadarbība ar Tele2 lieliski turpinājās līdz 2016.gada jūlija mēnesim. Maksājumi par pakalpojumu tika veikti pilnā apjomā un laicīgi, un pamatā par vienu nemainīgu summu. Tarifu plānā Nr.3 ir iekļauti 5 bezmaksas MB datu pārraides izmantošanai, ja šis apjoms tiek pārsniegts, tad numuram automātiski tiek pieslēgts papildus datu apjoms (100 MB par 2.99 EUR). 28.07.2016. pārbaudot dēla, kuram ir 9 gadi, tālruni, atklāju, ka uz to sākot no 23.07.2016. atnākušas desmit Tele2 īsziņas par to, ka ir sākts izmantots internets ar paaugstinātu tarifu un summa sasniegusi jau 89,70 euro patērējot 2,93 GB. Kāpēc Tele2 mani neinformēja, kad notika krasa patēriņa summas palielināšanās uz manu līgumā norādīto kontakttālruni?
Vēlos norādīt to, ka tikai pirmā īsziņa ir atsūtīta 23.07.2016., kad internets ir jau lietots summā 56,81 euro. Kāpēc nav bijusi informācija par to, ka ir iztērēts interneta limits un var tikt pielietots paaugstināts tarifs, vai vismaz ātrāk, kā piemēram pēc pirmo 100 MB iztērēšanas uz manu līgumā norādīto kontakttālruni. Uzskatu, ka tā ir prettiesiska informēšana par automātiska paaugstināta tarifa interneta pieslēgšanu, kā arī automātiskā interneta pieslēgšanā bez manas piekrišanas ir saskatāmas prettiesiskuma pazīmes.
Nekavējoties sazinājos ar klientu apkalpošanas speciālistu saņēmu atbildi par situācijas noskaidrošanu. Pēcāk tiku informēts, ka fakts par interneta patēriņu ir apstiprinājies un pārrēķinam nav pamata. Turpināju kontaktēties ar Tele2 elektroniski, lai izskaidrotu negadījumu pēc satura nevis pēc formas uz ko saņēmu formālu atbildi.
Nosūtot vēstuli klientu apkalpošanas speciālistam saņēmu atbildi, ka īsziņas par nākošo datu apjomu tiek nosūtītas tikai pēc aktīvas datu pārraides sesijas beigām un, ja tas laikā bija izmantots datu apjoms lielā apmērā, tad īsziņā būs norādīta tā summa, kas jau ir izmantota. Šāda veida īsziņas tikušas nosūtītas jau no 8. jūlija. Pirmajā īsziņā par papildus datu apjomu bija norādīts, ka ir aprēķināta maksa 2.99 EUR apmērā, un kopumā to ir bijis 30. Īsziņas par papildus datu apjomiem tiek nosūtītas tikai uz numuru, no kura tiek izmantoti pakalpojumi.
Pārbaudot atkārtoti dēla tālruni, atkārtoti konstatēju, ka ir bijušas 10 īsziņas sākot no 23.07.2016., kur ar pirmo īsziņu norādīts, ka patērēts internets par 56,81 euro.
Par ko atkārtoti nosūtīju elektroniski vēstuli Tele2. Uz ko saņēmu atbildi: Kā jau mēs rakstījām Jums iepriekš, pirmā īsziņa par datu patēriņu bija nosūtīta 8. jūlijā. Kopumā 8. jūlijā bija nosūtītas 2 īsziņas. Pirmajā bija norādīts, ka ir iztērēti 90% no tarifu plānā iekļautā interneta apjoma. Otrajā īsziņā bija norādīts, ka ir aprēķināta maksa 2.99 EUR par nākamo datu pārraides soli. Jūlijā numuram 26007758 bija pieslēgts tarifu plāns Nr.3, kurā ir iekļauti 5 MB bezmaksas un katri nākamie 100 MB tiek pieslēgti par maksu 2.99 EUR. Ja ir izmantoti 90% no 5 MB, kas ir iekļauti tarifu plānā, mēs nosūtām uz numuru īsziņu ar šo informāciju. Kad 5 MB tiek notērēti pilnībā, automātiski tiek pieslēgti nākamie 100 MB par maksu 2.99 EUR. Par to mēs arī brīdinām ar īsziņas palīdzību.
Atkārtoti norādu, ka uz numuru 26007758 ir bijušas 10 īsziņas sākot no 23.07.2016. par interneta patēriņu, kur ar pirmo īsziņu norādīts, ka patērēts jau internets par 56,81 euro. Manā rīcībā esošā informācija norāda uz to, ka Tele2 atbildē norādītais par informēšanu no 08.07.2016. neatbilst patiesībai.
Slēdzot līgumu ar Tele2 līgumā norādīju kontakttālruņa numuru uz kuru esmu sasniedzams, bet diemžēl uz norādīto kontakttālruni Tele2 ar mani nekontaktēja, izņemot tad, kad sniedza atbildi par to, ka pārrēķinam nav pamata, neskatoties uz to, ka deviņgadīgs bērns neapzināti lietoja mobilo datu pārraidi kā bezmaksas wifi, notērējot 89,70 euro. Vēlos piebilst, ka ar tālruņiem internetu lietojam tikai ar wifi palīdzību, un ieslēgt mobilos datus tālrunī nav nepieciešams.
Es un mana ģimene par notikumu ir nepatīkami pārsteigta un šokēta par Tele2 attieksmi, kad vērsāmies pēc palīdzības zvanot uz info tālruni, kur nesaņēmām pretī nākšanu. Tika sniegta formāla atbilde, ka fakts par interneta lietošanu ir bijis un viss. Par to arī strīda nav. Strīds ir par to, ka mobilos datus bērns lietojis neapzināti. Bez tam mobilie dati bija ieslēgti tad, kad bija pieejams bezmaksas wi-fi.
Saņemot izdruku no tele2 par rēķina analīzi šā gada jūlijā neapstiprinājās tas, ka tele2 būtu ar īszinām no 08.07.2016. būtu informējusi mani par to, ka ir iztērēti 90% no tarifu plānā iekļautā interneta apjoma un to, ka ir aprēķināta maksa 2.99 EUR par nākamo datu pārraides soli. Kā arī neapstiprinājās tele2 norādītais, ka no 08.07.2016. bija nosūtītas 30 brīdinājuma īsziņas. Atkārtoti norādu, ka uz numuru 26007758 ir bijušas 10 īsziņas sākot no 23.07.2016. par interneta patēriņu, kur ar pirmo īsziņu norādīts, ka patērēts jau internets par 56,81 euro.
Tamdēļ uzskatu, ka ir pārkāptas manas tiesības pienācīgā kārtā saņemt informāciju par paaugstināta tarifa pakalpojuma automātisku sniegšanu un rēķins par internetu ir anulējams.
Pielikumā rēķina analīze, kurā nav brīdinājumu īsziņas.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Tele2 Lietotajs 10.08.2016

Nosūtīju tele2 pretenziju un lūdzu pārrēķinu. Piedāvāja 50% atlaidi. Bet īsziņas par limita beigu tuvošanos un īsziņas par paaugstināta tarifa interneta automātisku pieslēgšanu nesaņēmu. Tikai tad, kad jau bija lietots internets par ~56 euro. Tele2 norāda, ka ir izsūtījuši un viss.

Komentāri (4)

T Tong Po 09.08.2016

Ainars, lai vai kā gribētos, lai citi par visu parūpējas un par katru lietu tevi brīdina, tomēr, es uzskatu, ka TELE2 vainas visā tavā problēmā nav. Ir jāseko līdzi tam, ko bērni dara, kā lieto tehniku, kā tērē naudu un lai nepārtērē limitus. Man liekas, ka ir bezjēdzīgi sūdzēties par to, ka tu ko neatsekoji, nepamanīji, un tie sliktie no operatora komandas par tevi nabadziņu neparūpējās.

R Rihard Borovkov 09.08.2016

Piekrītu Tong Po! Savi bērni ir jāpieskata. TELE2 nav vainīgs un to jebkurš PTAC tev pateiks, kā arī tiesa. Paskaidrošu: TELE2 centrāle fiksē to ka bija šādas īsziņas sūtītas, pat laikus var pateikt, kad tika sūtītas. Šajā situācija iesaku apsēsties un izrunāt ar dēlu. Jo ja gribēsi iet līdz galam TELE2 spiedīs uz telefona un sim kartes ekspertīzi. Īsāk sakot pierādīs ka tās īsziņas ir bijušas un ka tavs dēls, lai tu nezinātu tās ir izdzēsis! Tu vēl maksāsi par ekspertīzi, summa nav maza ap 500 EUR.
2. Nesaprotu kāpēc tik maziem bērniem, kuri vēl nesaprot naudas jēgu. Jāpieslēdz pieslēgums? Kāpēc nevarētu paņemt ZZ karti, kas nezinu cik maksā, ok 5 EUR mēnesī, ar bezmaksas SMS un zvaniem uz visiem tīkliem, kā arī gan jau internetu, ja vajag viņam vēl internetu vari atjaunot to karti viņam. Vai otrs variants nezinu kā ar TELE2, bet zinu ka BITEI un LMT ir numura limits, jeb kā es pat sev noteicu limitu. Man ir BITE un limits ir uzlikts 10 EUR, jeb 6 EUR par piektdienu, pārējais par visu internetu. Jā bija gadījumi, kad es paliku bez interneta, jo biju sasniedzis savu limitu, toties es zinu kā to nepārtērēšu!

Pirms vairākiem gadiem, biju tādā pašā situācijā, tiesas gan rēķins bija mazāks virs Ls 12,00, un pēc tā gadījuma manuāli izdzēsu no bērna telefona piekļuves punkta iestatījumus. To pašu ieteiktu izdarīt arī Ainaram, lai izvairītos no tādu situāciju atkārtošanos nākotnē. Taču vainot Tele2 šajā gadījumā ir muļķīgi.

D datshjabsm 20.11.2016

pilniga patiesiiba sarakstiita sheit un citur.
Taa vietaa lai atri objektivi sevi cienoshi atrisinaatu situaaciju,kuraa klients viennozimigi ir cieteejs, taa vietaa tele2 vadiibai ir pilnigi pa jaat uz klientu.
un varu pateikt,to,ka neskatoties uz to,ka esi sudraba vai zelta klients, tele2 vadiiba,kura konkreeti atbildi par konkreeto probleemu, neuzskata par vajadziigu uzklausiit klienta radushaas daudzaas negatiivaas, briesmiigaas, anormaalaas, maigi izskaties, loti neprofesionaalaas attieksmes, situaacijas, gadijumus un apstaakljus,
varu pateikt tikai to,ka probleemas ir saakushaas ar sho uznemumu tikai pedejos 2-3 gadus, ieprieksh nebija, jo ieprieks bija aatra, operatiiva, veiksmiiga sadarbiiba, un no mikrosuuda neuzpuuta milziigu makrosuudu. kapec?
nu tapeec ka "vadiibaa " seezh un atrodas tiesiibu paaudze kura vispaar nepajeedz ne ko dara, ne kur atrodaas. tas ir aarpraac, cik dbyli ir shie radyjumi.
vinji chakareeja mani vairaakus meneshus, taavietaa ,lai 10minushu laikaa atrisinaatu situaacijas.
tas ir totaals pzd. ko man vajadzeeja piedziivot.
nevienam neiesaku kluut par tele2 klientu!!!!
juus to smagi nozheelosiet!!jo serviss(gan pa trubu, gan klaatiene),kas tur ir tagad, ir totaals chau.
tele2 darbinieki MELO, KRAAPJAS KA VAR, DRSH VIRSUU KLIENTAM-Tie veel ir ziedinji.
bet tas viss netraucee tele2 suutiit mega reekinus, mazaaki par 25 evro man nav bijushi!!!! lai gan kad neemu pieslegumu-to vien staastija ka nebus vairaak par 5.
ko es varu no ta secinaat?to,-ka tele2, shaadi vadot savu uzneemumu, ATRI [slēpt]@TEES.KO ARI VINIEM NOVEELU PEC IESPEEJAS AATRAAK!!!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes