www.sudzibas.lv Tehnoland Slikts serviss

AtrisinātaTehnoland - Slikts serviss

Tad nu ar ko lai sāk, laikam jau ar to, ar ko sakāros pats, respektīvi situācija sekojoša, aizbraucām uz Tehnoland lai nodotu savu putekļsūcēju uz garantiju, jo bija rūpniecisks bojājums, respektīvi nefiksējas viens slēdzis, pieejot pie lodziņa sakot, ka esam atveduši preci, kurai ir bojājums, speciālists to pat neapskatīja, un sāka rakstīt dokumentus uz garantiju, kad uzjautāju vai vispirms nav nepieciešams apskatīt, varbūt nemaz nav nekur jāsūta. bet tas ir uzreiz novēršams, tad mums atbildēja, tas sekos pēc tam, pēc tam nesekoja, tika paņemta prece, pajautāts kas par defektu un prece nolikta stūri, kad jautājām kad varētu saņemt kādu atbildi, tika atbildēs divu nedēļu laikā, tad nu paņēmām savu kvīti un devāmies prom, iekāpjot auto sākām pētīt, kas tur rakstīts, un kvītī rakstīts, ka mēneša laikā prece tiek salabota, nu nekas nopūtāmies un samierinājāmies un devāmies mājas, pagāja divas nedēļas, nevienu ziņu nav, zvanam paši jautājum, kas ir ar mūsu ierīci, uz ko mums speciāliste '' laipni atbild '' - Ka viņa taču ierīci nelabo, kā viņa to varētu zināt.
Nu neko sameklējām servisu uz ko Tehnolands sūta tehnikas labot, sazinoties ar šo iestādi izrādās, ka prece vel nemaz nav nogādāta viņiem.
Taka tai dienā vairs nesanāca laika piezvanīt uz Tehnoland, un pēcāk piemirsās pazvanīju tai nākošā nedēļā ( Nu jau ir 3 nedēļas pagājušas no brīža kad nodevām ierīci remontā) pacēla laipns vīrietis, šoreiz tiešām laipns, saku ka nodevā putekļsūcēju remontā, un ka nav nevienas ziņas no viņiem, uz ko viņš uzreiz atbildēja ka tas vel esot servisā, interesanti ir tas, ka viņš nepajautāja nekādu informāciju par preci, vai personas datus, principa da jeb ko pēc kura viņš varētu identificēt mūsu ierīci un saprast kas ar viņu, bet atbilde viņam bija skaida, prece ir remonta.
Tad nu jautāju lai iedod servisa tālruni, uz ko puisis atbildēja, ka šādu informāciju nevar mums sniegt, kad pateicu, ka esmu jau sazinājies ar viņu servisu, kur man paskaidroja, ka ierīce vel nav nonākusi līdz viņiem, tad puisis sasparojās, palūdza visus datus viņam vajadzīgos un lika man mazdrusciņ uzgaidīt, pēc brītiņa viņš atgriezās un paskaidroja ka situācija ir sekojoša - Prece vel joprojām ir pie viņiem veikalā un nav nodota remontā, jo serviss pats braucot pakaļ pie viņiem precei, kad jautāju vai tiešām tikai reizi trijās nedēļās, tad puisi atbildēja, ka nē, vienk. kolēģi aizmirsuši nodot preci servisā.

Tad nu rezumē šim visam - Attieksme vienk. ir zem katras kritikas, pieeja klientam atkarīga no garastāvokļa.
Bet viss labāk man patīk viņu moto kas norādīts mājas lapā - ''godīgas cenas, ērts serviss un klientu uzticība'' - Par cenā grūti spriest, jo neesmu salīdzinājis ar citām iestādē, bet '' Ērts serviss '' Tas gan, ja esi gatavs paciest, nekorektu attieksmi un bezmaz organizēt viņu darbu, lai Tava ierīce tiktu līdz servisam, tad jā, tas ir ērts :D
Runājot par klientu uzticību, paskatījos sūdzības.lv pilns ar sūdzībām par šo iestādi, diez vai tur vairs ir kāda klientu uzticība.
Un vel šis labais sauklis - uzņēmums ar nevainojamu reputāciju, kas vienmēr pilda savas saistības - Kaut kā neesmu pamanījis to labo reputāciju, plus vienmēr pildot savas saistības, nu to mēs uzzināsim pēc nedēļas, ja mana ierīce būs atgriezta mēneša laikā, tad šis būs vienīgais patiesais sauklis viņu lapā.

P.S.
Pirms pērciet ko šajā iestādē, pārliecinies vai tiešām nav citu uzņēmumu ar labāku attieksmi un reputāciju.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Darbinieks 222 29.09.2016

Bija ļoti patīkams pārsteigums no Tehnoland, saņēmu zvanu, un atvainošanos par esošo situāciju, tika man paskaidrots, ka situācija ir izrunāta ar darbiniekiem, kā arī uzņēmums izrādīja pretīm nākšanu un piegādāja mums mājas mūsu ierīci, plus kā atvainošanos saņēmām 10 eiro kuponu viņu veikalā, itkā jau nekas dižš, bet tomēr patīkams sīkums.

Katrā ziņā, izskatās, ka uzņēmums ir mainījis savu nostāju attiecībā pret klientiem, un protams prieks to redzēt, noteikti ja būs nepieciešamība, tad arī turpmāk izvēlēsimies viņu sniegtos pakalpojumus.

Komentāri (2)

P pircējs321 22.09.2016

Стрёмный магазин, с хреновой службой поддержки клиента!

N Niiikka 25.09.2016

servis po telefonu voobwe uzasen.im pokupateli ne nuzni.mnogo raz otkazivali.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes