www.sudzibas.lv Bolt Izkrāpta nauda

Taxify - Izkrāpta nauda

Paskatoties telefonā, kad nopīkst ka nauda ir no konta noņemta pa logu ieraugu ka taksis ir ieradie sun stāv mājas otrāa pusē. Tad nu es paņemu mantas un dodos lejā, apejot ap māju secinu ka taksis ir aizbraucis, un ieejot aplikācijā parādās ka es neesot ieradusie. Tādā veidā man tika izkrāpta nauda un par jauno izsaukto taksi bija atkal jāmaksā pa jaunam.

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 02.07.2018

Sveiki,

Nauda par braucienu nekad netiks noņemta no Jūsu konta, kamēr brauciens nebūs noticis. Šajā gadījumā summa, kas tika rezervēta no Jūsu konta ir autorizācijas maksa, kas tiek ieturēta uz pāris sekundēm un tad atgriezta atpakaļ Jūsu kontā. Šāda autorizācija tiek veikta, lai pārbaudītu kartes validitāti.

Ja gadījumā kādreiz braucienu laikā rodas problēmas, lūdzam, atstāt ziņu aplikācijā pēc brauciena vai rakstīt mums uz [email protected], lai varam izskatīt gadījumu un Jums palīdzēt.

Ar cieņu,
Taxify

L

Komentāri (1)

Dainis 02.07.2018

Diez vai taksists rīkojās šādi bez iemesla, visticamāk bijāt no tiem klientiem, kam nokāpšana pa trepēm aizņem kādu pusstundu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes