www.sudzibas.lv Swedbank Izsniedz nederīgas norēkinu kartes

Swedbank - Izsniedz nederīgas norēkinu kartes

SWEDBANK izsniedz nederīgas jeb varbūt bojātas norēkinu kartes.
Norēķinu kartei beidzās derīguma termiņš - atsūtīja pa pastu jaunu. Internetbankā aktivizēju, bet veikalos un bankomātos pēc tam pretī neņem - karte neesot atpazīstama.

Bankas kontakttālruņi aizņemti, uz ziņojumiem internetbankā arī jau dienu neatbild, sviests kaut kāds....

Neiesaku nevienam šo banku, ļoti nedraudzīgs serviss un nekompetenti darbinieki...

Uldis

A

Komentāri (3)

A AK79 13.01.2014

Manam draugam bija tieshi tas pats ar Norvik bankas karti, kuru pirms Jaunaa Gada sanjeema. Bankomaatos met atpakalj, veikalos saka, ka karti neatpaziist. Aizgaaja uz banku, tur kasee viss straadaa. Draugs secinaaja, ka tas esot kaads miseeklis starpterminaalu sasaistee (kaut kas neesot piesleegts).

Pacco_al 09.03.2014

Jeb kura situācija ir risināma un nedomāju, ka banka jums atteica apmainīt norēķinu karti. Nevajag uzreiz sisties histērijā, ja kaut kas nestrādā, bet griezties bankā.
Swedbank tālruņi nekad nav aizņemti jo ir vairāki desmiti ienākošo līniju, ir dažreiz tikai jāuzgaida.
Protams latvietis vienkāršais vidējais neko citu neprot kā izgāzt žulti publiskajā telpā.
Ej uz banku - zoss.

J jomajoooooo 19.04.2015

http://www.sudzibas.lv/swedbank-c39875.html
pilnigi piekriitu saites autoram. Ar so banku nav nekas riktiigi, jo agraak tur vis bij ok, bet tgd, gadus 2-3, kops tur straadaa 20+ paaudze (drausmigaa“”tiesibu paaudze””), viss aizgaajis uz grunti. Un esmu parliecinata ka ar sadu attieksmi, shai bankai, spid vien paris nozheelojamas eksistences gadini. Vnk, visi normaalie klienti aizies uz citaam bankaam. Tas tak ir likumsakariigi!! Attieksmee totaalakaa visautlautiiba, rupjiiba, nuulle, nekompetence(maigi sakot), pilnigakaa nezinaasana, neprofesionalitaate, iedomiiba, augstpraatiba, neadekvaaata vispaar uzvediba, darbiba, attieksme pret klientu!!!
Ar autoru, galigi identiska situaacija, ko ar viru piedzivoju paris gadus atpakal.
deel taa vairs neesam un nekad nebusim sis bankas klienti. un protams, saviem visiem pazinaam, draugiem, da vispaar jebkuram, kurs man pajautaas, neieteikshu kategoriski svedbank. miskaste ne banka.
bijaam toreiz shokaa no taa ka apkalpojosais personals, tiesi kaa autors arii aprakstija varda vaardaa situaacijas, runaa ar klientu taa it kaa esi. vinam paradaa naudu, atvainosanos, apkalposanu vai vel kaut ko.
aizrakstijamies toreiz ar sudzibu vestuli lidz augstaakajai vadibai, un tad ari saprataam, kas par vainu. tur tak ""vadiibaa ""25 gadigas shmaras, kas absoluti neapjeedz kur atrodas, ko dara, nosutija musu problemu risinaat pie nodalas vaditajas, kurai draugos.lv bija mauciga bilde. labi nodomaju ta tak tikai bilde. nav nekads raditaajs, izradas ir gan. tatad iegaumeejiet ja soc.portaalaa nod. vaditajai staav bilde kaa prostituutai, tad kaut kas ar so banku nav kaartiiba. Jo, risinot situaaciju, sii ""vaditaja"' pat neatvainojaas (!!!) ne vienu reizi par to aarpraatu, kas bija jaapiedziivo ar 8 operatoreem, zvanot pa vinu info tel.(vinas katra atkal no jauna, parjautaaja situaaciju, un man kaa pedejai mulkei, protams, ko nedariju, jaaskaidro atkal un atkal situaacija, tik tamdeel, ka vadibaa seezh nulles un neapjeedz KAA CIVILIZETA PASAULEE NOTIEK KL.APKALPOSANA) plus pie visa, ari tapat kaa autoram, nelaava man kaa sievai runaat, ar debilu stjervu, ar kuru mans virs negribeja runaat pirmaam kartam, a otraam- vins bij pie stures, un vispaar, pilnigi taa pati problema, kas autoram, ka banka absolutie nereekinaas ar saviem klientiem.
nu tas bija cirks. sii saka, ka jarunaa ar viru. virs visu dzirdeeja, vnk, pasutija gan tas visas debilas un rupjaas aitas kas tur sez par saviem 300 euro, gan banku). Un tgd pagaajusi 3 gadi, un situaacija ir tiik pat nozelojama, un veel trakaaka, jo es skatos, sudzibas par svedbank ir seit katru dienu. Un ko apsveicami, es tikai par siis drausmigas bankeles atraaku likvidaaciju. Jo taa nav sabiedriska iestade, tas ir kaut kaads mauku bordelis.
Klientu apkalposana viszemaakaa kaadu esmu vispaar jebkad piedziivojusi!!! Mums, radas sajuuta, ka operatores, gan klaatiene, gan pa telefonu, nesaproot, kur atrodas, ko, ar ko runaa. Utt.
nu toreiz tas taa sokeeja, ka protams, uzreiz atteicaamies no siis bankas.
pilnigi vienalga, ka 15 gadu staazsh agraak bijis.
es pat netaisos tgd atcereeties to visu murgu, ko toreiz piedziivojaam, jo mums abiem bij slikti no taa visa, ko nacas dzirdeet, un lasit atbildes vestulees.veselibas problemas ari radaas, jo vajadzeeja neskaitaamas reizes PAVEMT, pirms, aizmirst tos suudus, ar kuriem nacas komuniceet.
PILNIGI NOTEIKTI, neiesaku nevienam normalam cilveekam SVEDBANK.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes